Konvolúciós...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
Konvolúciós...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
500-600 TFLOPS az nem sok egy kicsit hangszamitashoz?
Fizikailag korrekthez ennek a fele biztosan kell. Ha sok a számítás, akkor az egész. Ez nem olyan piszmogás lesz, mint amit ma mondanak hangélménynek. Itt sugárkövetéssel lesz modellezve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
És ez a raytraced hang VR exkluzív dolog lesz, vagy megreformálja majd az egész videójáték hangélményt úgy ahogy van? Bár lehet ez olyan kérdés, amihez jövőbelátó csodagömb is kéne, hogy meg lehessen válaszolni.
Szerk.: Megtaláltam a kérdésemre a választ a cikkben.
[ Szerkesztve ]
Én szkeptikus vagyok, de igaz, a mai megoldásoknál bármi jobb.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
ez nekem még mindig nem kerek. az van a cikkben (igaz elég felületesen tudtam csak átfutni), hogy ehhez a TrueAudio NEXT-hez Polaris szintű kártya fog kelleni, és ezzel lehet majd jól etetni a vr hangzást. Illetve az is, hogy "Itt szerencsére nincs őrületesen sok számítás, vagyis 500-600 TFLOPS-nyi teljesítmény még a legdurvább esetekben is bőven elég lesz."
Na már most még ha csak a felére is lesz szükség általában ahogy mondtad, 250-300 TFLOPS ne lenne átkozott sok számítás? A Polarisok még ennek a félnek is a huszadára lesznek max képesek single precision-ben. A Top 500 szuperszámítógépek júniusi listáján a 10. helyezett tudott 5537 TFLOPS-ot (igaz, gondolom DP-ben). Érted, a 10. leggyorsabb szuperszámítógép a világon.
Biztos hogy nem GFLOPS akart az lenni?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
De GFLOPS. Elbaszcsiztam.
Nem kötelező a Polaris. Ha a fejlesztő képes tényleg átgondoltan fejleszteni, és a fejlesztés végére jó marad a feladatok elosztása, akkor jó bármelyik OpenCL 1.1-es GPU. A Polaris előnye csak annyi, hogy ha a fejlesztő nem képes abszolút, de abszolút tökéletes optimalizálást írni, attól a Polaris még jó lesz úgy is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Robert07 is erre célzott. Na mindegy, csak erre voltam kíváncsi 0.2-0.6 TFLOPS még mindig barátibb, arra még futhatja is a mostani kártyákon
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Pontosan
A Vega 10 tud majd 13-14TFLOPS-ot guritani, ugyhogy valahol 1 TFLOPS alatt kell ennek maradnia, mert a grafikara is kell azert valamit hagyni.
És melyik játékok vagy motorok fogják támogatni / támogatják a true audio-t (/next-et)? Vagy mikor fogunk ebből látni/hallani valamit?
Itt is lesz kapcsoló mint pl EAX-nál volt?
Jobb hangzásért szívesen áldoznék fel egy kis teljesítményt főleg SP játékok esetén
Hír Ilyen lesz GPU-k ideális etetése a VR-hoz fejlesztett hangmotorokkal