Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#618) morfeus08


morfeus08
tag

Na megjött a sokadik válasz a Huawei-től, a teljesség igénye nélkül, közlöm az én írásomat illetve az arra érkezett választ.

Tisztelt Zoltán!

Köszönöm válaszát, de sajnos ez ugyan olyan sablon válasz volt, mint amit kolléganője is írt. Tehát szeretnék a feltett kérdéseimre rendes választ kapni.A Magyar vásárlók miért érnek kevesebbet a Huawei számára mint az ausztriai, szlovákiai és romániai vásárlók? Azért kérdezem mert ott ugye jár az ajándék szíj a classic változathoz.Az önök hivatalos boltja, a budapesti Shopmarkban található HUAWEI Experience Store nem külön promoció keretében adta az előrendelés alatt a classic órát, mégis járt hozzá a szíj. Miért?

és a válasz:

Luca (Huawei)
Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosított arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.
Ügyfélszolgálatunk számára fontos, hogy ügyfeleink elégedetten használhassák a Huawei termékeket és az a célunk, hogy minden általunk adható információval segítsük a felhasználókat.

Szeretnénk felhívni a figyelmét a korábbi üzeneteinkben feltüntetett részletes információra a viszonteladóinkkal kapcsolatban.

Amennyiben egyéb kérdésben merülne fel kérdése, kérjük forduljon hozzánk bizalommal! Készséggel állunk rendelkezésére.
A jelen megkeresésével kapcsolatban minden lehetséges információt megadtunk Önnek.

Üdvözlettel,
Luca
Ügyfélszolgálati Munkatárs

A válaszukban aláhúztam azt a részt ami számomra sorok között olvasva azt jelenti hogy sajnos nincs feljogosítva arra hogy ezekre a kérdésekre választ adjon.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.