És ez az RBS hogyan kommunikál a BSC-vel?
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
És ez az RBS hogyan kommunikál a BSC-vel?
Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
Az hagyján, de melyik hálózat melyik BSC-ével melyik országban?
Geostacionárius műholdakon keresztül.
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
A légitársaság nyújta ilyenkor a szolgáltatást.
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
Ennek a lehetőségei is korlátozottak. Képzelj el egy Frankfurt-Peking vagy egy Tokyo-Los Angeles járatot. Nincs olyan műhold ami az teljes út alatt látná a gépet. De gondolom ehhez kell a ''személyzet minimális pluszmunkája''.
A ''repülési magasság elérése'' is minden bizonnyal ahhoz kell, hogy onnantól már ''nemzetközi területnek'' számít, így nincs szüksége a légitársaságnak frekvencia- és szolgáltatási engedélyre. Végülis ki lehet találni, ha valaki jól olvas a sorok között.
Egyébként egy 1 éves cikket boncolgatunk, ebből is látszik mennyire hihetetlenül vonzó technológia ez, hisz mennyien bevezették ennyi idő alatt...