Huszon év után a magyarok újra feltalálták az FMV játékot.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Huszon év után a magyarok újra feltalálták az FMV játékot.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
ÉN már anno sem szerettem őket, de nyilván van akinek bejön, nem véletlen a több 10 ezres letöltés és a viszonylag pozitív értékelés.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
Sőt, újra feltalálják a Dragon's Lairt
DRM is theft
Nem találtunk fel újra semmit. Viszont innovációnak bőven elmegy: a 90-es években nem voltak még GoPro kamerák és olyan eszközök, amire HD minőségben lehetett volna FMV-FPS játékot készíteni úgy, hogy az akciójelenetek során például másfél-két másodpercenként kell reagálnod, döntened, támadás kombinációkat tolnod, valamint itt gyakran nem is csak 2 opciód van ezek kivitelezésére.
Hozzáteszem, hogy vannak manapság is más FMV játékok, de a képminőséget leszámítva semmi újdonságot nem mutatnak fel évtizedek óta. Ezen próbáltunk meg változtatni ezzel a real-time FPS vonallal, és ahogy oriic mondja, illetve az első játékunk 1 milliós letöltési tábora, van rá igény.
Hogy őszinte legyek, én sem rajongok az FMV játékokért, viszont a filmkészítésért igen, és ez annak egy módja. Remélem, hogy ha játékként nem is, de élményként és sztoriként összeraktunk valamit a mai fiataloknak, akik így kiszakadnak picit a hyper casual világból...
[ Szerkesztve ]
Azt jól látom, hogy nektek is bejött Ilja Najsuller munkássága?
DRM is theft
A kivitelezés elképesztő, a sztori faék egyszerűsége borzalom (a Hardcore Henry-ben főleg). Viszont valójában ezt mi is 2013 körül kezdtük egy hasonló játékkal, onnan jutottunk idáig, akkor pedig még nem láttam az orosz srácot, viszont a Bad Motherf*cker videóklipje előtt le a kalappal. Ötletet az új játékhoz próbáltam meríteni onnan, de teljesen más liga a kettő. Ők a kickstarteren a mi teljes büdzsénk 10-szeresét nyerték meg csak utómunkálatokra, amikor már kész voltak a forgatással a Hardcore Henryhez...
[ Szerkesztve ]
NO igen, a hasonló témákban mindig az anyagiak a legnagyobb problémák. Maga a téma egyébként bár irányítható FMV játékként nem jön be, de ez az FPS stílus tetszik. Anno Freddy Wongéknak volt ugye több ilyen hasonló próbálkozásuk, azokat is imádtam, de ugye ott is van pénz dögivel most már. (Bár ha jól emlékszem akkor hasonló projekteket ők is Patreonon szedtek talán össze)
Szóval hajrá azt mondom és várjuk az iOS kiadást is.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn