Az általad "ostoba előítéletnek" nevezett állításokra sikerült egy halom ostobasággal válaszolnod. Amit ráadásul egy kevésbé témában jártas ember el is hihet.
"Fékfolyadékot nem cseréljük, csak vízmentesítjük." - Tényleg? Mesélj, hogyan? A fékfolyadékot 2 évente illik cserélni, pontosan azért mert megköti a vizet.
"Hajtómű olajat legfeljebb viccből kell cserélni..." - Ahha, értem. Az ebből a hozzáállásból fakadó meghibásodásokat pedig majd javítja a 2-3. tulajdonos.
"Olvastál valami rozsdásidásról, és komolyan el is hitted. Gondolom a féktárcsára gondoltál, nem a "fékre"" - Nemcsak a féktárcsa felülete tud rozsdásodni, hanem a féknyeregben lévő karmantyúk és csuszkák is be tudnak rohadni, ha nincsenek rendszeresen átmozgatva. EV autókra pedig jellemző, hogy a mechanikus féket sokkal ritkábban használják mint a belsőégésűek. Lévén rekuprálva fékeznek.
."..a hálózati 230V váltó csúcsfeszültsége 350V" - 253V lesz a szám amire gondoltál.
+1 tőlem: Hogyan oltasz el egy kigyulladt EV autót. Segítek, hagyományos tűzoltási eszközökkel sehogy. Az rommá ég és/vagy napokkal később is lángra kap.
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss