Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) dokanin


dokanin
aktív tag

Hát nem semmi a srác.

(#2) opr


opr
veterán

Azert ez igy hazilag nem semmi, le a kalappal!

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3) Televan74


Televan74
nagyúr

Feleleges lenne rá a 16GB. +30% felár meg nem lenne jó opció!

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#4) KISDUCK


KISDUCK
addikt

Noice. :)

(#5) adam320


adam320
senior tag

Jó cikk köszi!
Az emberke meg elég kreatív. :C

(#6) fanti


fanti
addikt

Jó felszerelés és biztos kéz...no meg sok pénz kell ehhez.
Tud ebből a sok VRAM-ból profitálni a GPU?

GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN

(#7) Cobra.


Cobra.
őstag

Lehet van/volt tervben ebből Quadro verzió és annál lehet értelme a 16Gb ramnak. Otthoni felhasználásnál felesleges, mert 4k max grafikához biztos kevés a gpu, alatta meg elég a 8Gb.

(#8) opr


opr
veterán

Gyerekek, itt nem az a dolog lenyege, hogy ertelme van-e neki, nem okosabb probalt lenni a srac az NV mernokoknel. Ez egy erdekesseg. Vagy hogy mondjam, azert tette meg, mert megtehette, nem kell ennel sokkal melyebben belenezni. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#9) antikomcsi


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog (1)