Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#153) Crystalheart válasza kbencee (#151) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Nos, valóban. Erre egy fél-megoldást tervezgettem, de egyelőre még csak az "idea" fázisban van, és bár írtam róla néhány oldal ajánlást, kidolgozottnak koránt sem mondható. A lényege az volna, hogy az online közösségi médiát a vállalkozások és magánemberek szolgálatába kellene állítani úgy, hogy mindkét félnek előnye legyen az opcionális funkciókból. Magyarul, mint bármely közösségi portálra, regisztrálnia kellene a cégeknek és külön a magánszemélyeknek, mely regisztrációt hitelesíteni lehetne mondjuk okmányirodákban, akár az Ügyfélkapunál. Eztán az egyes üzletkötések után - ha a vélemény engedélyezett -, akár csak egy aukciós portálon, a szolgáltató és az ügyfél kétoldalú véleményt írna. Ez a leendő ügyfeleknek biztosíték, hiszen ahol sok a pozitív értékelés, ott nagy eséllyel jó szolgáltatást kap; a szolgáltatónak pedig egy hatalmas reklám volna ugyanez az állapot. Tehát a lényeg az volna, hogy az ide regisztrált vállalkozások/cégek és magánszemélyek egy közösségként, egymásban jobban bízva intézhetnék a közös ügyleteiket, ezzel automatikusan referenciát gyártva.

(Az egyéb profilokról nem is beszélve, hiszen egy ilyen rendszer segítségével pl. célzottan kereshetnénk is a szolgáltatások között; ezáltal a kisebb, de lelkiismeretes vállalkozók vagy őstermelők is reklámfelülethez jutnának és javítaná a közvetlen értékesítés mutatóit; valamint munkát kereshetnénk és kínálhatnánk, az eddigieknél dinamikusabban és biztonságosabban.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.