1. Tudtam, hogy félreérted a "kifogás" szót, pedig nem abban az értelemben használtam, amire gondoltál, hanem a "kifogást fogalmazott meg" féle értelemben.
Én fontos v. vitatott kérdésekben nem hiszek senkinek, amíg valamivel megfelelően alá nem támasztja az állítást. Az viszont majdnem mindegy a számomra, ki mondja az alátámasztást. (Magyarul nem vagyok tekintélytisztelő, viszont meggyőzhető.) Szóval talán ha kifejtenéd, hogy a hőtáguláson kívül mi más akadályozná meg a leírt dolgot. Esetleg ha a tengely eléggé el tud mozdulni v. fordulni rá merőleges irányban is, de ezt nem nagyon hiszem. Persze nincs kizárva.
2. Szerintem alapvetően a csapágyazás a melegedés forrása, a surlódásból kifolyólag. Tehát, gondolom a tengely alapjától felfelé lesznek egyre hűvösebbek a tányérok. Szerintem ezt lehet valahogy kompenzálni.
3. Mint a "sztereó/kvadró fej" kifejezésből is láthattad, nem több fejre gondoltam, hanem többszörös fejre. A fej mágneses hatása igencsak kis helyre korlátozódik, ellenkező esetben nem egy-egy tracket, és azon belül 1-1 apró szakaszt mágnesezne át, hanem ezek százait, ezreit. Így ez semmiképpen sem lehet a többszörös fej akadálya. Más persze még lehet.