R.I.P. Futuremark, remelem nem a Nokia sorsa ismetlodik meg.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
R.I.P. Futuremark, remelem nem a Nokia sorsa ismetlodik meg.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Nem mondom, hogy sajnálom vagy hogy "félek" tőle mi lesz most (majdnem egy évtized telt el azóta, hogy bármelyik termékük a gépemen lett volna), mindenesetre váratlanul jött a hír.
- Camelot.
- Camelot.
- Camelot.
- Hmm. csak egy makett.
R.I.P, remélem nem lesz ugyan az mint a Nokiával
(#1) miklosss2012 Jéé, ki van itt
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Még Mad Onion is voltak anno.
73&DX HA5OJN
Valaki elment nyugdíjba.
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
Jaja, a bolod hagymara en is emlekszem.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Számomra a legemlékezetesebb alkotásuk a 2000-nek a demója. Csak ámultam ahogy ezt a grafikát a 16MB-os Savage 4-esem 800x600-ban 32biten pörgeti (S3TC rulz!), a zene meg zseniális.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Nekem is a kedvencem.
MX400-hoz adták nekem annak idején. Asus V3000 (Riva128, 4MByte VRAM) nem bírta
Ki kéne próbálni mit visz egy GTX970-nel
[ Szerkesztve ]
73&DX HA5OJN
Win7/8 alatt nem indul el
kompatibilitási módban pöcc-röcc, még a 2000-es is a 3Dmark99-et nem próbáltam
És valóban a legnagyobb alkotásuk szvsz a 3dmark 2000 volt, akkor meg tenyleg látszott h a látványra mennek rá nem pedig a pontokra, es a zene sem volt semmi
Amellett, hogy kellemes bench volt a én zenéjét szerettem nagyon (a későbbiekét már nem igazán).
[ Szerkesztve ]
Na igen. A 99-es és a 2000-es volt demo jellegű, az újjabbak inkább "filmrészlet" hatást részesítették előnyben.
73&DX HA5OJN
Figyelembe véve, hogy a T&L volt a fő attrakciója szegény 2k-nak, nem csoda, hogy az ezzel egyáltalán nem rendelkező TNT-n nem igazán futott.
[ Szerkesztve ]
A 2000-ben volt szoftveres T&L beállítás ezért tudtam én is vígan futtatni a Savage 4-esemen.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Az egyik teszt ha jól emlékszem akkor sem futott le.
Egyébként meg DX6 kártyákhoz nem is volt értelme a 2k-t használni. Eleve összevethetetlen eredményt adott a DX7 kártyákhoz viszonyítva. Plusz ha egy játék kérte a hw T&L-t, akkor az úgysem futott a DX6 kártyákon. Hiába volt tehát egy nagyon erős kártya akkoriban a Rage Fury MAXX. Semmit nem ért pl CoD alatt, az ugyanis el sem indult rajta.
Nem. A T&L hiánya a 2000-ben még nem okozta a tesztek a futásban. Egyedül a legvégén lévő hardveres Environment Bump Mapping nem futott (de az még a később meglévő GF MX440-es kártyámon sem).
CoD? Amikor még a 2000 volt a sláger a CoD még sehol sem volt.
Inkább a Max Payne, AvP2, GTA3, AquaNox, Giants miatt szívta a fogát az akinek nem volt T&L a kártyájában . Az AvP2 kegyetlen módon csak diavetítésként ment még 640*480-ban is full lowon.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Az EMBM azért nem futott le, mert ahhoz szintén hw támogatás kellett, ami akkoriban csak a G400-ban volt.
Akkor még nem volt sehol, valóban. Ettől függetlenül mikor megjelent a 3trémárk következő verziója, már alig volt olyan játék, ami ne igényelte volna kötelezően. Szóval szép és jó az sw T&L, ami egyébkétn mindig is volt, csak éppen addigra már kb irreleváns volt.
Eszembe jutottak a régi szép idők, mikor megjelentek 3DMark-ra optimalizált driverek, az nVidia meg az ati abban versenyzett, hogy kinek lesz több pontja bizonyos játékokban, de ha átnevezted a 3dmark.exe-t valami másra és úgy indítottad el, akkor rosszabb pontszámokat kaptál (viszont jobb lett a kép).
[ Szerkesztve ]
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...