Csak aztán nehogy OpenGL szintű fregmentáció legyen a vége.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Videokártyák » [Re:] Egyszerűsíti a shader kiterjesztések létrehozását a MicrosoftHozzászólások
#06658560
törölt tag
Akkor ez most DX122b, DX 12,5, vagy mi lesz?
bodo753
tag
Bennem csak az merült fel hogy ez melyik generációtól lesz támogatva?
amd-nél gondolom gcn-valamelyik,de nv-nél?
Abu85
HÁZIGAZDA
DirectX 12. Ezen belüli fejlesztés. Az API neve nem változik, csak a működése egészül ki, illetve módosul.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Tuttu
csendes tag
Nem sokat értettem ebből , de jó látni, hogy ennyire ráfekszenek a dx12-re! Felzárkózna egy kicsikét a PC piac, de a portolások mindenkepp jobbak lesznek...
Az említrtt hárdveres képességek mennyire fogják befolyásolni az élményt vagy a teljesítményt? Nem tudom, hogy itt mire kell gondolni konkrétan! VGA vásárlásnál komoly szerepet töltenek be?!?!?