Nos, szerintem teljesen jól néznek ki a képek. Grafikailag elégedett leszek a DA2-vel, ez tuti
Sectumsempra - For Enemies
Nos, szerintem teljesen jól néznek ki a képek. Grafikailag elégedett leszek a DA2-vel, ez tuti
Sectumsempra - For Enemies
Érdekes, hogy az ingame videók nem így néznek ki.
Szerk.. Legalábbis amiket eddig láttam.
[ Szerkesztve ]
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
Igen, azokon nem volt látható ez a ... khm ... kifinomultság. És most természetesen nem a Hawke relatíve kicsi hímtagjára erős utalást tevő háromkezes kardra gondolok
Sectumsempra - For Enemies
Ja, ezen a 3 m hosszú palloson én is felröhögtem. Lehet, hogy tudat alatt tényleg kompenzál a valamelyik rajzoló a Bioware-nél? Amúgy szép, most már "csak" az kell, hogy jó is legyen.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Én is megadnám neki az esélyt, hogy pallos legyen, de tartok tőle, hogy éles, mint az állat és szablyamód fogja jobbra-balra pörgetni
Amúgy nekem sok bajom nincsen a rühedéknagy kardokkal, tekintve mind az anime, mind a jrpg terén vannak nagy szerelmeim. Ellenben valahogy az európai kultúrkörökre és legendákra építkező fantasy világokból ezt eddig nem hiányoltam.
No nem baj, ez legyen a legnagyobb gond
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
Az ott mi?
Bicskának kell lennie... ez "elpakolhatatlan". És hogy veszi elő? Szerintem a kard bicska neve Katyusa lesz, elsősorban megfélemlítési céljai lesznek... vagy épp ellenkezőleg, megtéveszti az ellenfelet, mert az utóbbi azt hiszi, hogy nem igazi...
Melyik is volt az a gém, amelyikben társ volt a fegyver és lehetett beszélgetni vele? Nem ugrik be...
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
A Baldur's Gate II-ben volt, azt hiszem. A neve már nem ugrik be, de irtó nagy poénjai voltak.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Jók a képek.
A DX11 engem meg eddig csak abban győzött meg, hogy sokkal erősebb gép kell hozzá....
Az odáig rendben van, hogy dx9 meg dx11, de mi van azokkal akiknek dx10 vagy dx10.1 vga-val rendelkeznek? Nekik is lesz előnyük vagy be kell érni dx9 -el?
Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.
Hát, őszintén szólva mai napig nem láttam dx10/10.1-es feature-t.
Egyébként igen, valószínűleg dx9-es mód lesz aktiválva.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Jah, közben beugrott, asszem a Gorasul volt az!
"a sárkány is csak ember" - oxox
Hát az nagy kár. Mivel jelenleg nincs pénzem dx11-es kártyára, így abban bízom, hogy ehhez is lesz JBTextures mod.
Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.
Nekem az is elég lesz ha lesz 'font méret növelő' mod, az első résznél 1680x1050-es felbontásban majdnem kifolyt a szemem az apró betűk miatt.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
A forrásban nem írnak DX10-ről, csak DX9 és DX11 szerepel benne. Én valószínűnek tartom, hogy lényeges különbségek látvány tekintetében nem lesznek, én a HD4890-es karival már akkor is örülni fogok, ha a képeken látható minőségben tudok majd vele játszani.
Akinek DX11-es kártyája van, szerintem az se várjon sokat - mindazonáltal inkább várjuk meg az első screenshotokat, amiket így csináltak.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Értem. Ettől függetlenül várom sok-sok szeretettel, leginkább a jövő hét keddet, ha jól tudom az a demó napja. Akkor minden kiderül.
Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.
Szerintem ez így elég fapados DX9 alatt, de még ezen is láttunk már sokkal szebb játékokat is... Az árnyékolás maxigagyi...
XY
Kész szerencse, hogy nem ez számít
Sectumsempra - For Enemies
Nem ez számít? tudod te mekkora fillingje van a fény/árnyék effekteknek egy játékban? főleg ha úgymond "mindennek" van dinamikus árnyéka? eléggé számít...
Ha jó lesz a játékmenet meg a sztori, leszarom azt, hogy nem eléggé 2011-es az árnyékolás.
Ha meg nem lesz jó, akkor árnyékolással együtt is gagyi az egész.
Szóval ja, nekem nem ez számít
szerk.: Amúgy nem tudom, mi a gond az árnyékolással, mármint azon kívül, hogy a faszinak a kandalló felé esik az árnyéka...
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
Úgy látom egyeseknek sikerült megtalálni a legfontosabb szempontot, amivel egy RPG-t jellemezni lehet... ...ne szívjátok mellre.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Jó, nem mondom, valahol lényeges a grafika (főleg, amióta minden 3D-s... degejjek meg, de néha igenis hiányzik a szimpla kettődés, izometrikus kettyó, mert ott ugyan nem tekergethettem fel és alá, de abból az egy szögből piszok jól tudott kinézni egy adott játék...), de szerintem ez a szint azért eléggé adja.
Meg hát a kimerevített kép az semmit nem reprezentál, szinte kizárólag rágódni lehet rajta. Mozgás közben csomószor fel sem tűnnek az ilyen apróságok.
(Jó, mondjuk én nem szólok egy szót sem, már azt is űbermagas szintnek tartom, amit az új FSO MediaVP-k csinálnak a Freespace 2-vel... )
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
Most már biztos, hogy Gorasul!
A második papírdobozban volt, a szekrény tetején... két pókot is megzavartam, tőlük külön is bocsánatot kérek, mert úgy láttam, hogy párban voltak. Remélem egymásra találnak megint...
A tormentes-bégés arcoknak ajánlom, ha esetleg kimaradt... és nem, nem tudom hol lehet megvenni. Megszerezni sem. Gondolom amazon, meg ilyenek...
A választható fegyver valóban companion, skillekkel, tapasszal, ugyanúgy generálhandó, mint maga a karakter, tulajdonságai hozzáadódnak, balablabla.
Ismerős valahonnan a köv. kép? Biztos beugrik valami té betűs dolog
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
Megvan a játék (rendes, dobozos verzióban), és ahogy olvastam végig a hsz-eket és szóba került a beszélő fegyver, nekem is a Gorasul ugrott be elsőre.
De szerintem nagyon ratyi játék volt BG klónnak készítették elvileg, de igen gyengére sikeredett szvsz. Mind játékmechanikai, mind történeti szempontból. Mondjuk volt valami bája, de mindezekkel együtt is gagyi volt nagyon. Ráadásul a 4 vagy 5 CD-s (már nem emlékszem pontosan) terjedelméhez képest még baromira rövid is volt.
A végigjátszása óta egyszer-kétszer feltettem még a gépre, de a kezdőtornyon, majd falun túl még nem jutottam. Valahogy mindig azzal töröltem le, hogy oké, hogy nem volt egy nagy szám, de azért ennél jobbra emlékeztem
És azt hiszem, ez volt az a játék, ahol külön kellett patch az angol szövegek miatt, ugyanis az első verziós angol fordítás hemzsegett a félreérthető/tükörfordításos kifejezésektől Ugyanis német volt az eredeti nyelvezete, és a kiadó (Jowood talán?) az angol nyelvű fordításhoz vszg. valami sógorkomahavert vett fel első menetben...
Különben BG2-ben Lilalcor volt pofázós fegyver, illetve NWN Underdark-os kiegészítőjében is össze lehetett szedni egy nagy dumás kardot. Most így hirtelen ezek ugrottak be.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
Én is úgy emlékszem, hogy fos volt, de nem igazán általános az ízlésem...
"a sárkány is csak ember" - oxox
Jáj, dejszen ez volt a dragonpóveres-töltögetős vagybejönvagynem játék!
"a sárkány is csak ember" - oxox
Lilalcor:
+3-as d10+3-as sebzésű kétkezes kard volt, ha jól emlékszem a mentális varázslatok ellen is nyújtott védelmet, a a fogadóből nyíló csatornarendszerben lehetett összeszedni.
De nagy játék volt...
"tastes like chicken..."
J.
[ Szerkesztve ]