...de én egy kommentre reagáltam, amiben az volt a felvetés, hogy a zsiguliban mivel sok a vas, az mindent kibír. Ami több sebből is vérzik. Egyrészt nincs benne több vas, a zsiguli is csak 1 tonna körüli volt, (Az "ezerkettes" átlag 940kg-al) másrészt nulla ütközésvédelme van, nulla mesterséges elnyelő zónákkal és bizony egy koporsó. Mondom ezt 17 zsigulival a hátam mögött. És egyből úgy vágtak ki, pedig én még talán negyvennel sem mentem (2-ből raktam volna éppen 3-ba) aki meg belém rongyolt, az is kb. ennyivel, egy kanyarban.
Sokra megyünk a koccanásos eseményekkel, de ha egyszer komoly gáz van, hiába ülsz a 850-ben. . Kb 1 hónapja mentem el egy frontális mellett, ahol helyszíneltek. Egy Yaris csattant neki egy hármas passat kombinak. A Yaris összes ajtaja simán nyílt, a tűzoltóknak semmi dolga nem akadt, ellenben a passat tulaja sajnos ott maradt, mivel a középső oszlopig gyakorlatilag megsemmisült az autó. . Értem én, hogy olcsó, meg minden, de az én és a családom épsége mindennél fontosabb. Tudom, hogy nem tehetjük meg, hogy új és biztonságos autókat használjunk, de úgy gondolom, hogy ha van egy adott keretem autóra, akkor azért szeretném a legbiztonságosabbat megvenni, nem a legmenőbbet. Amióta ABS-es autót használok, nem vennék olyat, amiben ez nincs, pedig előtte azt mondtam, hogy az nettó baromság, az én lábam sokkal jobban érzi azt a határt. Hülyeség. .Azóta próbálom tartani azt a max 10 éves kort, amikor autót veszek.