Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#61) sp8787 válasza oriic (#60) üzenetére


sp8787
addikt

1000%

Abban meg teljesen biztos vagyok ,hogy te is csak ugy irkalsz be a Ds forumba kozben meg a Destiny-t nyomod box-on. ;]

(#62) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

Miért "koszoljuk" össze a topikot? Pedig olyan szépen alakult :)

Mindenki észrevette saját magán,hogy mikor fordult át az az önzetlen segítség elismerés/lájkvadászatba? :)

Apropó önigazolás, szerintetek szükséges a mentális egészség fenntartása szempontjából vagy megoldható a kognitív disszonancia "belsō-kezelése" e nélkül is? Tegyük a kezünket a szívünkre...egyszerūbb megoldás,mint a hozzáállásunk megváltoztatása

Life, Uh, Finds A Way

(#63) RudY válasza Cifu (#49) üzenetére


RudY
addikt

Nem emlékszem már, hogy mikor jelent meg az első ilyen jellegű lap, de arra igen, hogy a Commodore-ok fénykorában leginkább a pecsában és a piacokon ment jórészt a kazik és az 5,25" floppy-k beszerzése és az infócserék, tippek stb. Tehát ezt a tempót - érthető módon - lényegesen nehezebben tudta követni a sajtó, erre gondoltam a spoieleres, végigjátszós témával kapcsolatban. Az egyszeri ember valóban a sajtóból tájékozódott és utána keresett beszerzési forrást, de még a CD-s korszakban is inkább az volt a jellemző, hogy egy igen széles rétegnek már rég megvolt a játéka, mire az sajtóba került és tippeket kapott hozzá.

A tesztelőknek egyértelműen már rég változtatniuk kellett volna, hiszen olyan sok és gyors a friss infó, hogy nem erre kellene összpontosítaniuk, hanem valóban a részletes és konkrét elemzésekre, amibe igenis bele kellene adniuk az egyéni stílusukat (már ha van), mert így lesz igazán élvezetes. Ebből sajnos döbbenetesen és meglepően kevés van, pedig volna rá igény. Ahogy a sztrímereknél se feltétlenül a tartalom az elsődleges követési szempont - bár nyilván fontos -, de az egyedi stílus is nagyon meghatározó.

A konkrét téma még a tapasztaltabbaknak is nagy falat, nagyon összetett a játék, és ha valóban ki akar térni az illető mindenre, akkor neki kell feküdni és bele kell ölni nagyon sok órát. Alapjaiban a ráfordított idő mennyisége mégsem garancia, ha ő maga játék közben nem mélyül el a részletekben, hiszen e nélkül nem is tudja visszaadni.
Volt olyan iromány is (mint pl. ez), amiben egyetlen szó sem esik a közösségi kapcsolatokról, holott szerves része a játéknak!
Kicsit sem irigylem azokat, akiknek erről KELL írnia, piszok nehéz hitelesen visszaadni a teljes egészét.

Mindezt mondom úgy, hogy 39 óra után gyakorlatilag még mindig a kezdő területen vagyok, 4-5 helyszínt érintve. 837 rakomány lett leszállítva (vagy közvetítéssel célba juttatva), ami összességében 10,18 tonna...miközben egy percig sem untam magam, mert nincs üresjárat, zajlanak az építkezések és valójában még mindig csak ismerkedem és gyakorlok a további nehézségekre. Tehát ezek után én is képtelen lennék átadni még bármit is, legfeljebb csak a mások által olvasottakhoz igazodva egy általános ismertetőt, mert piszok sok van benne. Ha pedig mégis kellene tenni, akkor én is inkább egy leegyszerűsített sablont választanék, de részletes ismertetőt semmiképp. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#64) bLaCkDoGoNe válasza sp8787 (#58) üzenetére


bLaCkDoGoNe
veterán

Te mitől vagy ilyen butthurt?

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#65) Badlof2k


Badlof2k
senior tag

Cikket nem olvasván , csak saját tapasztal után mondanék pár szót a játékról. Day 1 óta megvan , előtte való este rendeltem meg mondván egye fene meglássuk milyen lesz , mivel nagyon nem követtem híreket és egyéb cikkeket róla azon kivül hogy Kojima készíti jóformán nem tudtam semmitsem a traileren kivül. Számomra pozítiv élmény és remek kikapcsolódás , közel 71 órám van eddig benne és egyedül egy db cutscene volt ami egyszerűen fos volt elnézést , minden más teljesen megfelelő volt számomra. A játék maga egy kicsit más megközelitésbe próbál egy világvége eseményt bemutatni mégha nemis annyira eredeti vagy világmegváltó, mégse éreztem azt egy percig se mint ahogy korábban valaki említette hogy ego booster ? Szerintem egy jó, élvezhető , és kicsit egyedi játék lett rengeteg Lore és felfedezhető terülletel, smooth gameplay , gyönyörű tájjal , zenével(!) és hangulattal. Sajnálom hogy mások ezt nem tudják átérezni vagy nekik csalódás , vagy egyszerűen szar , remélem idővel mégis adnak egy esélyt neki és élvezni fogják az egész utazást amin végig viszi őket a játék :) :R

[ Szerkesztve ]

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#66) Deck válasza sp8787 (#58) üzenetére


Deck
titán

Szerintem ma már többet ne igyál.. :N

PS5

(#67) sp8787 válasza bLaCkDoGoNe (#64) üzenetére


sp8787
addikt

Az lennek?
Lehet benne amugy vmi, vszinu a kor teszi vagy az a "szemet" Gearbox akik...... :K

Igerem nem "koszolom" tovabb a topic-ot.

@(#66) Deck
Thx Bro! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#68) Wesder válasza sp8787 (#55) üzenetére


Wesder
félisten

Jàtszik, csak jàtéktesztet nem írt, ez volt az első, ràadàsul Kojima jàték. Így azért nem egyszerű.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#69) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

ugyanez a kritika ment anno kvázi minden metal gearnél is. hogy interaktív film, nem játék. aztán hatalmas élmény volt az összes. nem kell mindenből hardcore fps-t vagy ügyességi játékot csinálni.

alice cikke pedig kifejezetten ütős lett :B

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#70) AliceWake válasza Wesder (#68) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

Szakmai önéletrajzi adatok honnan kerültek elő :F
Kicsit pontosítani kéne, ha már :U

Non omnis moriar.

(#71) Wesder válasza AliceWake (#70) üzenetére


Wesder
félisten

Vàlaszoltam.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#72) AliceWake válasza Wesder (#71) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

Én látom :) de talán közérdeklődésre számot tartó információ lenne, ha már ilyen kurrens téma hot topic:))

Non omnis moriar.

(#73) atike


atike
nagyúr

Érdekes lett... Kár, hogy csak képek vannak a cikkben - jó lett volna pár játékmenet videó is...

(#74) Geller72 válasza atike (#73) üzenetére


Geller72
veterán

Rogyásig van a yt vidivel, magyarral is. ;).

(#75) Dvix válasza Deck (#66) üzenetére


Dvix
senior tag

Vicces h ezt úgy mondja, hogy a PSN ID-d ott világít :C ;]

(#76) tarBubbles


tarBubbles
tag

Miközben játszottam a játékkal végig arra gondoltam, ez egy nagyon erős 8/10. Majd befejeztem, aludtam rá egyet és azt kell mondanom ez bizony nekem 10/10. Spoilerek nélkül elég nehéz beszélni a játékról, elmagyarázni, hogy miért. Ez egy igazi hullámvasút, tényleg sok érzelem végigment rajtam amíg a végére jutottam és tényleg egy egyedi élmény volt ez a kaland.

(#77) szparista1 válasza Krissz1983 (#24) üzenetére


szparista1
csendes tag

teljesen igazad van, aki esélyt se ad neki és úgy húzza le az magára vessen..... kihagyja az év játékát :P

(#78) hombre[EU] válasza sp8787 (#67) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Inkább gyere DeathStrandingezni... néha le kell cserélni a botot kötélre ;)

Life, Uh, Finds A Way

(#79) szparista1 válasza felixo (#43) üzenetére


szparista1
csendes tag

A tesztíró elfogultsága érződik alapból az írásán... és szerintem ha pár órát játszott vele sokat mondtam..... 40 óra után kezd igazából beindulni és olyan fordulatok vannak benne hogy eldobom az agyam :O :O :)) semmihez nem hasonlítható ...)))))) :) :) :) :) :)

(#80) Wesder válasza szparista1 (#79) üzenetére


Wesder
félisten

Inkàbb menjél vissza jàtszani, mindenkinek jobb lesz îgy.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.