Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Tothg86


Tothg86
tag

Érdekes, nem hozott olyan óriási pluszt a GF4200, de persze CPU limites már bőven
Ezzel a procival kb kijön amit a Voodoo2 SLI tud?

(#2) DarthSun válasza Tothg86 (#1) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Hát...nem biztos, de talán, mindenesetre 3DM99- ben nem találtam a neten ennél magasabb eredményt, bár itt 1GHz- re állítottam a procit. A körberepüléshez 930- at választottam, mivel arra lőttem be véglegesre. A Ti4200 erősebb procival simán 10K pont fölé tud menni, valamint úgy vettem észre a BX chipsetet nem kedveli.

[ Szerkesztve ]

(#3) Tothg86 válasza DarthSun (#2) üzenetére


Tothg86
tag

Szép is ez, egyik kedvenc retro témám a CPU-GPU limit tapogatózása. Mert hát nem olyan közlékenyek ezek a vasak, mint manapság egy Afterburnerrel..

(#4) Lord Myn


Lord Myn
senior tag

Fura, hogy OpenGL-ben többet ad, mint Glide-ban, pedig utóbbi volt direktben kihegyezve a Voodoo-kra.

Ha majd lesz egy kis időm, megnézem mit ad PCEmu-ban, csak érkezzen meg az új desktop gépem.

"War does not determine who is right - only who is left."

(#5) DarthSun válasza Tothg86 (#3) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Régebben, mikor összeraktam a gépet, megállapítottam hogy olyan 800MHz- nél telítődik a V2SLI, aztán újra a tesztpadra került vagy 1 évig :B , mikor volt egy kis időm, filózgattam/drivercserék/ismételt próbák. Már nem vagyok abban sem biztos hogy az 1GHz elegendő. Hosszadalmas ez a retrozás, sok idő is kell hozzá. Át kéne tenni erősebb gépbe a bizonyossághoz. Bár lehet nem hozna számottevő eredményt, a neten talált legmagasabb pontot S462- es gépben érték el, de az kisebb az enyémnél. Előre nem látható bonyodalmak is lehetnek erősebb gépben, driverezés, nem ismert ütközések, Win98/512MB ramlimit, stb. Marad ebben, nem építem át. 9 gépet blogoltam, még 31- et kell ;] :B . Most fentmarad a tesztpadon ez a PIII egy ideig, játszogatok vele. Ezt a Fly tesztet csak kíváncsiságból, pihenésképpen futtattam.

(#4) Lord Myn : csalós ez a teszt, a Glide jobban is megy azon ami támogatja, többre számítottam én is. Viszont egyenletesebben fut, képminősége jobb, eredetileg az U1- et erre hegyezték ki. Az U1 Gold viszont, persze modernebb gépen, lenyomja már a Glide- ot, OpenGL/Direct3D- ben.

(#6) Fred23 válasza DarthSun (#5) üzenetére


Fred23
nagyúr

Tedd fel a Deus Ex első részét, és az első pályán menj Liberty Island tetejére! Ha jól emlékszem, nekem Athlon 1800+ és Radeon 9600 Pro kombóval még simán CPU limitem volt azon a helyen.

Unreal engine ez is ugye.

(#7) DarthSun válasza Fred23 (#6) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Nincs meg a Deus nekem. De asszem az már megenné tízóraira a P-III- at. Meg már le is vettem a gépet, most az SS7 van a tesztpadon, jóideig ott is lesz, van vagy 20 ritka proci bele, melyek tesztre várnak.

(#8) Lord Myn válasza DarthSun (#7) üzenetére


Lord Myn
senior tag

:N Anno PIII-900-on Voodoo2 SLI-vel nyomtam a Deus Ex-et, 1024x768-ban teljesen jól ment.

"War does not determine who is right - only who is left."

(#9) DarthSun válasza Lord Myn (#8) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Értem, akkor simán meg lehet próbálni. Mivel nem ismerem a játékot, azt hittem nagyobb hardverigényű.

(#10) Fred23 válasza Lord Myn (#8) üzenetére


Fred23
nagyúr

Én először 900-as Athlonnal és GF2 MX400-zal nyomtam 800*600-ban. Liberty Island tetejéről nézelődve az amúgy sem rózsás fps a felére csökkent. CPU használat 100%. A pálya más része viszont remekül futott. PIII-600 is elég lehet a játékhoz általában, de ha éppen nagy a látótávolság, még az 1800XP-t is megviseli alacsony felbontáson.

Van egyébként ingyenes demója is a játéknak, régi karik tesztelésére szerintem kiváló.

[ Szerkesztve ]

(#11) DarthSun válasza Fred23 (#10) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Kipróbálom majd. Az SS7 még sokáig fennt lesz. Utána úgy tervezem hogy a Bartonos gép lesz feltéve, amiben 6600GT van, akkor azon már kifogástalanul kell mennie...gondolom :U

(#12) Lord Myn válasza Fred23 (#10) üzenetére


Lord Myn
senior tag

Azért azt ne felejtsük el, hogy akkoriban nem a '60 fps alatt nincs élet' volt a cél... :U

A jól ment, az a ~25-30 fps-t jelentette, de folyamatos volt a játék, nem voltak nagy szaggatások.

Btw, GOG-on leárazáskor fillérekért megkapni (a felturbózott Revision változattal együtt, na az tényleg nem megy PIII/Voodoo kombón ;) ).

"War does not determine who is right - only who is left."

(#13) Fred23 válasza Lord Myn (#12) üzenetére


Fred23
nagyúr

No igen, sokáig a 60 fps valami elérhetetlen álom volt a legtöbb játékkal, és gyakran örültünk a viszonylag stabil 30-nak is.

Csak úgy kipróbálásiból jelenlegi konfigomon a Pandora Tomorrow régi monitorra kötve... -valszeg 200 fps-re limitált a játék, mert nem ment fölé soha:

:D

[ Szerkesztve ]

(#14) Lord Myn válasza Fred23 (#13) üzenetére


Lord Myn
senior tag

Mivel játszod modern környezetben a PT-t? Ha csak natívban (origi DVD változat) el akarom indítani (és még sikerül is), akkor nincsenek árnyékok, csak dgVoodoo-val megy rendesen (GeForce4Ti-t emulálva).

"War does not determine who is right - only who is left."

(#15) Fred23 válasza Lord Myn (#14) üzenetére


Fred23
nagyúr

Ez Win10 + Ryzen 2700 alapon + RX 570 + GOG-os játék. Próbálgattam a Deus Ex első részét is, de már korábban megfigyeltem, hogy DirectX-szel jobban fut, mint OpenGL alatt, viszont mivel tudok DX7-es játékot monitorozni? OpenGL mellett is el tudtam érni mondjuk egyes helyeken a 600+ fps-t.

Ti mit használtok monitorozásra régi játékokhoz, ha nincs saját benchmarkolási lehetőség benne?

[ Szerkesztve ]

(#16) Lord Myn válasza Fred23 (#15) üzenetére


Lord Myn
senior tag

Én afterburner-t használok mindenre.

"War does not determine who is right - only who is left."

(#17) Fred23 válasza Lord Myn (#16) üzenetére


Fred23
nagyúr

Én is, de ahogy eddig tapasztaltam, DX7 alatt nem tud mérni.

RtCW 91 fps-re korlátozott lehet, pedig nem így emlékeztem rá:

(#18) DarthSun válasza Fred23 (#17) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

Fraps ?

(#19) Lord Myn válasza Fred23 (#17) üzenetére


Lord Myn
senior tag

Ezt most már megnézem, hogy tudok-e DX7 vagy kisebb alatt mérni AB-vel...

"War does not determine who is right - only who is left."

(#20) Fred23 válasza DarthSun (#18) üzenetére


Fred23
nagyúr

Nyertél! Azzal mértem 15 éve, de nem jutott eszembe.

(#21) zoltanz válasza DarthSun (#5) üzenetére


zoltanz
nagyúr

"csalós ez a teszt, a Glide jobban is megy azon ami támogatja, többre számítottam én is."

Az eredeti Unreal 98 kell hozzá (nem ilyen Gold és egyéb kiadás), pach-ek nélkül és default-on miden. Gyári 3DFX meghajtókkal. Többnek kell lenni sztem.

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#22) DarthSun válasza zoltanz (#21) üzenetére


DarthSun
nagyúr
LOGOUT blog

A Gold- ot csak említettem, ez az eredeti 98- as kiadáson lett mérve. Annyi hogy az OGL patch hozzá lett adva a mérés miatt, másképp azt nem lehet futtatni, de a Glide API- t ez a patch nem "bántja".

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.