Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19) Kevinmaster


Kevinmaster
tag

Egyszer olvastam egy cikket a techline.hu-n, ami arról szólt, hogy a cikk írója szerint miért nincs jövője a TV-nek a mai formában. Nagyon jó kis cikk volt, pontokba voltak foglalva az problémás okok. Az egyik ilyen, ami tényleg gáz a 21. században, az az interaktivitás teljes hiánya. Gondoljatok bele, leülsz a PC elé, és azt csinálsz, amit akarsz, a szórakoztatás teljes tárháza a tied. A TV-nél ez nincs meg, bekapcsolod, kikapcsolod, ennyi...
A másik a reklám. Teljesen mindegy, hogy a tévénéző potenciális vásárlója-e a pelenkának, tisztasági betétnek, Ford Focusnak, vagy a csípős-savanyú mártásnak, végig kell néznie a reklámot (oké, felállhatsz, elkapcsolhatsz, de itt most nem ez a lényeg, hanem a reklám fogyasztása). Azért az internet már ezen a téren is előlrébb jár: figyeli, milyen oldalakat látogatsz, és annak megfelelően válogat összeg hirdetéseket. Ott figyel a diszkrét banner, és ha akarsz rákattintasz. És lássuk be, van a reklámnak előnyös oldala is: tájékoztatja az embert a termék létezéséről. Az más kérdés, hogy a 16 éves gimnazista fiút nem érdekli a tamponreklám, viszont lehet, hogy egy új videókártyára vagy pattanáseltávolító cuccra rámozdulna :)

Ha valakit érdekel a cikk, megkeresem.....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.