Bár nem vagyok járatos a görög mitológiában túlzottan, de amennyire tudom, ott elég mindennapiak az istenek, ronda, nagyerejű lények, hősök és hatalmas csaták, tehát igen, az jobb táptalaj szerintem egy kaszabolós akciójátéknak. Meg a God of War (gondolom erre utaltál elsősorban) tudtommal (persze lehet, nem így van, mivel konzol hiányában egyik részével sem játszottam) nem konkrétan egy mondára/történetre épül, hanem az egész görög mitológiából emel be dolgokat. Ezt a Dante's Infernóról nem lehet állítani.
Nekem nincs bajom a pokoli teremtmények kaszabolásával, ha mondjuk olyan címet visel, hogy Great Massacre in the Hell, és a fejlesztői azt nyilatkozzák, hogy igen, vettünk ötleteket az Isteni színjátékból, meg ebből a műből, meg amabból a filmből is, meg még jópár másik helyről. Ez megint csak nem áll fenn ebben az esetben.
Elképzelhető, hogy túlreagálom a dolgot, de már a kezdetek kezdetén elborzasztott az ötlet.
[ Szerkesztve ]