Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) Gebriel válasza anagylevin (#248) üzenetére


Gebriel
veterán

Ha ez akkor mégis mlm és jól keresel, sikeres vagy, az sztem csak annyit jelent, h időben száltál be. Érdemes lenne összeszámolni, hogy hányan vannak alattad összesen (azaz a piramisod aljáig) és azok közük hány emberke keres olyan jól, mint te...meglepődnék, ha több lenne, mint 5%

Amióta én ott dolgozom, sokan estek ki felőlem, mellőlem is, alólam is.
Tehát elhiheted, hogy semmi köze annak, hogy ki mikor szált be. Kemény munkával kell megteremteni azt a pénzt amit haza viszek. Nem a szél fújta össze.
Másrészt meg a termékpaletta mindig újul, így esélye sincs annak, hogy "lemarad" valamiről.
Csinálja utánam bárki, és azt mondja könnyű, fejet hajtok előtte.
Az alattam lévő emberek is átlag felet keresnek, sőt van olyan kereskedőm akik sokszor megközelíti az struktúrám által kapott pénzt. Egyébként közvetlen alattam 10 ember dolgozik. 5-en az elmúlt egy hónapban léptek be. A régiek mind 200-300e ft.- keresnek. És ebből egy manager van aki alatt van az új 5 ember.

Ebben a rendszerben vállalkozónak kell lenni? A telefon, találkozók, utazás...stb költséget a cég fizeti, vagy a delikvens a jutalékából? A jutalék ÁFA mentes? Mi ez a termék/szolgáltatás, amit eladtok? Lehet róla valamit tudni? Médiában reklámozzák? A cég hazai bejegyzésű, vagy külföldi...?
köszi:levin

Igen, vállakózónak kell lenni, de remélem meg sem kell említenem, hogy milyen valójában mennyire előnyös. Természetesen a jutalékból kell fizetni. A jutalék ÁFA-ja az adott kereskedőtől függ. Ha valaki ÁFA mentes természetesen nem kap ÁFÁ-t, ellenkező esetben pedig jár.
Minimálisak a reklámok, hisz minden reklám pénzbe kerül. Ami 99% a termék árának a megemeléséből a legkönnyebb előteremteni. Nincs reklám alacsonyan lehet tartani az árakat ennyi.
Hazai bejegyzésű a cég.
Több termék van amivel foglakozik a cégem. Sorolni nem sorolnám mert egyből kiderül melyik cég az. ;)

mephi666

A túlárazott termékeknél parasztvakítás meg túlárazás megy ezerrel... szerencséjükre vannak naiv emberek, akikből megélnek... undorító.
Egy liter víz a csapból 0.6ft egy palackos víz ~80ft csupán csak 133x van túlárazva. ;] Ez nem undorító??

[ Szerkesztve ]

(#252) Gebriel válasza anagylevin (#249) üzenetére


Gebriel
veterán

"Ha valóban csodaszerek lennének, rendkívüli médiát kapnának és az egész világon elterjedne, nem csak a tukmálós/rábeszélős/átvágós mlm-ben."

Látod, hogy mennyire butaságokat beszélsz.
Szerinted az autók mehetnének vízzel? Még is benzin kell hozzá. Vajon miért? :U
Minden gyártó készen áll a hybrid autók gyártására, még sem azok kerülnek az utcára.
Vajon miért?
Kicsit néz utána, hogy miért van az, hogy a gyógyszergyárak uralják az egészségügyet.
Gyógyszerügynököknek mi a feladatuk? Miután kapnak az orvosok jutalékot? Most képzeld ez az italról kiderülne, hogy " csoda szer". Akkor az történne mint a víz hajtású autókkal. ;]

Ehhez stabil vas-gyomor és jelentős mennyiségű arcbőr kell. :W Akinek ez megvan és időben kezdte, az tuti jól keres....no meg persze nagyon büszke rá.

Ezt úgy hívják irigység.
Egy gyár szalagsora, vagy épen egy munkanélküliség mellől.
Aki éppen megél a "piramis" legalján.

(#253) anagylevin válasza Gebriel (#252) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Köszi a válaszokat.

Hogy a szavaiddal éljek, meglehetősen "buta" példák/hasonlatok a vízzel hajtható autók (erről egyébként elég sokat olvastam már....hasonló témakör, h miért nincsenek szélerőművek és napcellák mindenhol....nem a "szén-gáz-olaj lobby" miatt, de ez egy másik téma) és az egészségügy...olyan tipikus mlm-es érvelések :DDD !

Almát az almával....ez mindig segít normálisan érvelni. Nézz meg egy terméket(!) a ti cégeteknél és egy hasonlót a kiskereskedelemben. Biztos van ilyen. Ezeket hasonlítsd össze: az egyik miért fogy tonnaszámra, miért ismerik az emberek, mit tud, míg a másik miért csak mlm-ben létezik/létezhet.

Szerintem ha egy termék tényleg jó, azt bizony mindenki ismeri és komoly gyárak, kereskedelmi hálózatok foglalkoznak a terjesztésével, nyilván a tisztes haszon miatt. Az mlm-ben forgalmazott dolgok nem ilyenek. Gyakorlatilag a legtöbbjükre nincs is szükség. Ekkor jön az ismert szöveg: mert nem ismerik; igényt kell teremteni, nem tudják milyen jó, egészségügyi lobby...stb. Minden mlm-termék "rendkívül jó; egyedülálló; szenzációs újdonság; kihagyhatatlan lehetőség, forradalmi újítás....stb" , amit elnyom a hagyományos kis- és nagykereskedelem, a méregdrága média, a tanult kutatók, tudósok, és persze az összes orvos és gyógyszerész :D !

Nem olyan vitaminos, szkenneres cégnél dolgozol?
Végül is mi a különbség a céged direkt értékesítése és az mlm között? (Ha a francishe-magyarázat jön, akkor azt ne írd le, mert ismerem, hallottam már...)

(#254) lorenzen válasza Gebriel (#252) üzenetére


lorenzen
aktív tag

"Szerinted az autók mehetnének vízzel?"

Na ezen behaltam.
Szerinted mehetnének az autók vízzel? Ha igen akkor a technikai - tudományos háttere érdekel.

Adj vért, életet adsz!! (Az aláírás, a vámpírok támogatásával jöhetett létre.)

(#255) anagylevin válasza lorenzen (#254) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Szerintem itt igazából a hidrogén-hajtású motorokra gondolhatott (remélem)... :DDD !

(#256) viktoriaerdo


viktoriaerdo
újonc

Sziasztok!

Látom nagyon sokan ellene vagytok mond az mlm-nek, mind a NuSkinnak...részben egyet értek Veletek, de sokban vitatkoznék is. A cég nagyon jó, akárcsak a termékek...a baki ott van, ha valaki, aki be akar vonni Titeket a dolgba csak a rózsaszín felhőről beszél, és a hátulütőkről szépen hallgat. Én benne üzletépítő vagyok ennél a cégnél, és az új jelöltjeimnek először mindíg a negatív dolgokról számolok be.
Ha jól látom a másik problémátok az "elkápráztató" rendezvényekkel van..na ebben igazatok van! Persze van, akinek ez jön be, és folyamatosan így igyekszik motiválni magát. Egy darabig én is jártam ilyenekre, és próbáltam is a cég álltal javasolt módszerrel dolgozni, de nekem nem ment, nem akartam fűnek fának az üzleti lehetőségemet ajálgatni.
Szerencsére rátaláltam egy olyan technikára, ami pont ezt a kellemetlenséget kerüli ki, így telejes mértékben a termékekre koncentrálva dolgozhatok. Ma már engem keresnek meg az érdeklődők, így én dönthetem el kivel szeretnék, illetve érdemes együtt dolgozni, és vannak is jelentkezők szép számmal...hiszen sokan pont a módszer miatt nem vágnak bele! Szóval, ha valakit eddig az emberek hívogatása dolog, és a rózsaszín szagú, ízű rendezvények tartottak vissza bártan jelentkezzen!
Természetesen így is kell időt, pénzt, és energiát belefccölni, de legalább megéri!
Üdv mindenkinek!
viktoriaerdodi@freemail.hu

(#257) potyautas válasza viktoriaerdo (#256) üzenetére


potyautas
csendes tag
LOGOUT blog

Viktoriaerdo! Elolvastam az írásodat, de nem találtam vonzónak. Sőt! Helyenként nehezen tudom értelmezni. Azt hiszem, nem kötünk üzletet. Úgy emlékszem, hogy az MLM-nek éppen az a lényege, hogy nem szabad újítani, követni kell a bevált módszert.

Hajdanán tisztítószerben voltam érdekelt. Nagyon tetszett, hogy a korábban kéthavonta elhasznált mosópormennyiség, 8 hónapig kitartott. A majdnem mindenre jó általános tisztítót imádtam. Miután feladtam a hálózatépítést, azért szoktam vissza az olcsó termékekre, mert azokat bármikor megvehetem a sarki kisboltban. Ha megengedhetném magamnak, hogy minőségi termékeket használjak, talán utána mennék, de lehet, hogy lustaságból akkor se tenném.

(#258) anagylevin válasza viktoriaerdo (#256) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Viktória, elmész te a büdös francba a dumáddal!!!
Sok fórumon lehet olvasni az ostoba szövegedet, gyakorlatilag szóról-szóra!
Írjátok be az e-mail címét a keresőbe és rögtön kidob jó néhány oldalt!
Szánalmas!!!

[ Szerkesztve ]

(#259) Zolás válasza potyautas (#257) üzenetére


Zolás
addikt

Az az ujitás a módszerében hogy a neten (pl: itt :DDD ) keresi meg azokat akiket maga alá gyüjtene igy nem a haveri kört kell b@szogatni hanem ismeretlen embereket lehet lehuzni. Szerintem ennyi ujitás belefér. 5-12 évesig biztos lesz aki besz@pja ;]

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#260) Gebriel válasza anagylevin (#253) üzenetére


Gebriel
veterán

Nézz meg egy terméket(!) a ti cégeteknél és egy hasonlót a kiskereskedelemben.
Ez mind addig igaz amíg ugyan azt a minőségi terméket kapod.
Egy gyors példa. Vehetsz 3000ft-t cipőt a kínai piacon ami jobb esetben 3 hónapot kibír.
Meg vehetsz 20.000ft-t Nike-t ami 4-5 évet kibír.
Almát az almával...Cipőt a cipővel még sem ugyan az.. ;)

"Szerintem ha egy termék tényleg jó, azt bizony mindenki ismeri és komoly gyárak, kereskedelmi hálózatok foglalkoznak a terjesztésével, nyilván a tisztes haszon miatt."

Pontosan ezek vagyunk, gyáraink vannak, kereskedelmi hálózatunk foglakozik a terjesztésével.
Csak nem adjuk ki a munkát másnak.
Valaki lentebb írta, hogy három csavarért nem mész a gyárhoz, hanem megveszed a boltba. Mire oda és a kisboltba az ára meg 2x-10x-100x. Nem kell részletezni, hogy miért..
De mi van akkor, ha maga a gyárból keresnek meg, hogy nem kell 3 csavar?

A mi termékünket mindenki ismeri. 19 éve vagyunk Magyarországon. ;)
És akiknek van bármelyik is 90%-a mind meg van vele elégedve.

[ Szerkesztve ]

(#261) Gebriel válasza potyautas (#257) üzenetére


Gebriel
veterán

Mennyibe került az a mosópor ami 4x tovább kitartott?

(#262) Gebriel válasza anagylevin (#253) üzenetére


Gebriel
veterán

"amit elnyom a hagyományos kis- és nagykereskedelem, a méregdrága média, a tanult kutatók, tudósok, és persze az összes orvos és gyógyszerész."

Úgy tűnik nem?

[ Szerkesztve ]

(#263) D1Rect válasza Gebriel (#251) üzenetére


D1Rect
félisten

Thumbs up!
Az MLM a világ egyik legkeményebb üzlete, nagyon kevesekben van annyi, hogy sikeresek legyenek benne.
Szóval respect.

(#264) potyautas válasza Gebriel (#261) üzenetére


potyautas
csendes tag
LOGOUT blog

Régen volt, már nem emlékszem az árára. Nem volt olcsó, de a 12 kg akármilyentől olcsóbb volt, (3kg) az egészen biztos. Tehát pénzben is jobban jöttünk ki, csak éppen azt egyszerre kellett kifizetni, nem kéthavonta.

[ Szerkesztve ]

(#265) Vakegérke válasza Gebriel (#260) üzenetére


Vakegérke
veterán

Igazad van, már amennyiben szegény ember olcsó cuccot nem vehet, mert rosszul jár.

"...gyáraink vannak, kereskedelmi hálózatunk foglakozik a terjesztésével."
Értsük úgy, hogy nem szimplán terjesztő vagy, hanem befektető?

"A mi termékünket mindenki ismeri. 19 éve vagyunk Magyarországon."
Itt a lehetőség, fejtsd ki, légy szíves. Miről is van szó?

Arról is ejthetnél pár szót, hogy akik nem megelégedettek a termékkel, azok miért nem.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#266) Gebriel válasza D1Rect (#263) üzenetére


Gebriel
veterán

Köszönöm!

(#267) Gebriel válasza Vakegérke (#265) üzenetére


Gebriel
veterán

Olcsó cuccok közt is van jó, felesleges általánosítani illetve kiforgatni. ;)

Nem, nem vagyok befektető. De jó is lenne :D . A cég nevében írtam. Tehát a cég saját hálózatával értékesít és saját gyárral rendelkezik.

Nem létezik olyan, hogy valami mindenkinek tetsszen,hogy miért nem azt tőlük kéne megkérdezni.

[ Szerkesztve ]

(#268) lorenzen válasza Gebriel (#267) üzenetére


lorenzen
aktív tag

Csak jelzem, hogy nem Vakegérke kezdte az általánosítást.
Az olcsó kínai és a drága (szintén kínai) cipő példája is egy általánosítás.

Az ár, és a termék minősége között nincs szoros kapcsolat. Mint ahogyan az ár, és az előállítási költség között sem lehet arányos kapcsolatot találni.

Adj vért, életet adsz!! (Az aláírás, a vámpírok támogatásával jöhetett létre.)

(#269) Vakegérke válasza Gebriel (#267) üzenetére


Vakegérke
veterán

Igazad van most is. Olcsó cuccok közt is van jó.
Anno kaptam egy cipőt a volt vejemtől. Megvette a kínai zsibi piacon, de neki nem volt jó, nekem meg igen. Mintha a lábamra öntötték volna. Két évig húzta napi strapában, hiszen melóztam benne. Kényelmes volt, el is felejtettem, hogy cipő van a lábamon. Megjegyeztem a márkáját, hogy majd ilyent veszek következőnek. Na ja, csak el is felejtettem szépen. :)

Térjünk a tárgyra.
Elárulnád, hogy mit forgalmazol, és mennyiért?
Belefér a reklám is, de inkább az lenne a poén, hogy a termék valós érdemeit ecsetelgesd.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#270) D1Rect válasza Vakegérke (#269) üzenetére


D1Rect
félisten

No offense, de a helyében én se írnám.
Kötekedő üzemmódban vagy.
pl "90% elégedett vásárló"
A 10%-nak mi a gondja vele?

Ilyen hozzáállással szemben én nem vitatkoznék veled.

[ Szerkesztve ]

(#271) Vakegérke válasza D1Rect (#270) üzenetére


Vakegérke
veterán

Bár valóban érdekelt a dolog, de ha kötekedésnek vehető érdeklődésem, akkor elnézést kérek, be is fejeztem.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#272) Gebriel válasza Vakegérke (#271) üzenetére


Gebriel
veterán

Nem veszem annak.
Viszont ismerve a fórumozok mindennapjait kapnék jó pár támadást, és ismerve saját magam nem bírnám megállni ;] . Meddő vita lenne. Nem csak magam, de a cégem neve is rossz színbe tűnhet fel, indulatos vitákban. Ami részemről értelmetlen.
Itt már leírtam az egyik termékünket.

[ Szerkesztve ]

(#273) Vakegérke válasza Gebriel (#272) üzenetére


Vakegérke
veterán

"Konkrétan a saját termékünket nem fogom felhozni mert nem szeretném, de egy-két hasonlatot tudok mondani."

Végül is mindegy. Anyagi állapotomat tekintve nem számít, hogy egy vízszűrő pár tízezer, és az sem, hogy egy napkollektor pár százezer pénzbe kerül. Csóringer fószer vagyok. Ennek fényében tényleg kötözködésnek tűnhet bármilyen megszólalásom.

Köszönöm, hogy bár nem voltam túl barátságos, nem soroltál ellenségeid közé.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#274) Gebriel válasza Vakegérke (#273) üzenetére


Gebriel
veterán

Mind addig nem is foglak míg ellenérveid, érvek és nem támadások.

...Csóringer fószer vagyok...
"A legnagyobb kincs a lélek bölcsessége" :R :R

[ Szerkesztve ]

(#275) anagylevin válasza Gebriel (#260) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Almát az almával...
Vagy nem érted, vagy nem akarod érteni.
Hogy a te példádnál maradjak: hasonlíts össze 2 autót: van 2M-ért és 200M-ért is....ezek szerint autót az autóval..?..végül is mindegy, a te dolgod.

(#276) anagylevin válasza Gebriel (#262) üzenetére


anagylevin
csendes tag

...ez sztem inkább politika.

(#277) Gebriel válasza anagylevin (#275) üzenetére


Gebriel
veterán

Nem értem...
Akkor magyarázd el kérlek..
"Nézz meg egy terméket(!) a ti cégeteknél és egy hasonlót a kiskereskedelemben."
Almát az almával...
:R

A kettő összemosódik. ;)

[ Szerkesztve ]

(#278) potyautas válasza anagylevin (#275) üzenetére


potyautas
csendes tag
LOGOUT blog

Autót az autóval? Azt mondták egykor a Trabantra, hogy azzal is oda lehet jutni, mint a...mittudomén...Mercedessel. Talán igaz, de a minőségben óriási a különbség. Persze ha csak Trabantot engedhetek meg magamnak, akkor én is ezt állítom. Viszont soha nem volt olyan halálfélelmem, mint amikor bepréseltem magam egy 4ütemű Trabantba, s elkezdett száguldani 100-al. Az Audi A-6, 230-al se volt félelmetes. Sajnos nem az én autóm volt :(

Az MLM-re visszatérve: Kollégám feleségét próbáltam hajdanán meggyőzni az itt, korábban felemlített mosópor gazdaságosságáról. Megkérdeztem, mennyi mosóport használ egy mosáshoz. Nem tudta. Megvette az egy kilós akármilyet, aztán csak úgy saccra öntött valamennyit a gépbe. Feladtam.

[ Szerkesztve ]

(#279) anagylevin válasza Gebriel (#277) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Almát az almával:
pl.: uo. mennyiségű C vitamint tartalmazó készítményt uo. mennyiségű C vitamint tartalmazó készítménnyel; hasonló kakaó tartalmú csokoládét, más gyártótól származó, uo. kakaótartalmú csokival; 1400cm-es, azonos felszereltségű, közép kategóriás autót, másik típusú, 1400cm-es, azonos felszereltségű, közép kategóriás autóval; Nike futócipőt Adidas futócipővel....stb
Almát a körtével:
pl.:80 mg C vitamint tartalmazó készítményt az 1000 mg-ot tartalmazó készítménnyel; nugátból készült csokinyuszit a 75%-os csokitartalmú belga csokival; 1400cm-es, alap felszereltségű, közép kategóriás autót, a 1900cm-es, full felszereltségű, felső-közép kategóriás autóval, Nike futócipőt a kínai futócipővel....
És így tovább.
Remélem, így már konkrétabban szemléltettem, mire is gondoltam :).

(#280) anagylevin válasza potyautas (#278) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Trabi élményem nekem is van bőven :D !
Mlm: anno, egyik barátom mlm-ben árulta a jól ismert mosóporokat, fogkrémet, tisztítót, meg miegymást. Vettem belőle. No nem a mosóporból, mert az k.drága volt, a fogkrémből, meg a tisztítóból. Jó volt mind a kettő, de nem éreztem a 4x-es árkülönbséget, a kereskedelemben kapható fogkrémtől, meg tisztítótól, meg azt, h koncentrált....

(#281) Gebriel válasza potyautas (#278) üzenetére


Gebriel
veterán

"Megkérdeztem, mennyi mosóport használ egy mosáshoz. Nem tudta. Megvette az egy kilós akármilyet, aztán csak úgy saccra öntött valamennyit a gépbe. Feladtam."

Ez mindenhol érvényes, nálunk is. Sokan nem törődnek ilyen dolgokkal és utána persze sírnak, hogy milyen nehéz.
Nekem is kb 7-8 emberrel kell üzleti beszélgetést végeznem mire 1 igent mond. Nehéz, és sokan ezért adják fel. 6-7 sikertelenség 1 siker. Nem nagyon tudják az emberek ezt feldolgozni kezelni. Főleg ha utána kapott jutalék hangyányi és akkor felmerül az emberbe megérni nekem ezt csinálni?

Picit visszatérve a piaci helyzetre, és annak kimeríthetetlenségéről.
"Az jár jól aki hamarabb beszáll."
Míg én 7-8 emberből egyenek értékesítek, addig ott marad az a 6-7 ember akinek nem adtam el. Egy új-másik munkatárs ugyan ezekkel az emberekkel találkozik, és ő is elad egy terméket ezen ember közül az egyiknek. Mert szimpatikusabb volt, mert más oldalról közelíti meg a dolgokat, mert jobban érvelt stb.
Esélye mindenkinek ugyan annyi, persze pénzileg az jár jobban akik előbb elkezdte a struktúra miatt, de kb ennyi.

Kár, hogy már nem foglalkozol ezzel a mosóporral. Engem nagyon érdekelnek az ilyen dolgok. ;)

[ Szerkesztve ]

(#282) Gebriel válasza anagylevin (#279) üzenetére


Gebriel
veterán

Termékeink 90% egyediek, máshol nem kaphatóak.
Van pár termék amit más is forgalmaz kb ugyan azon az áron.
És van olyan termékünk ami nálunk jóval olcsóbb mint máshol.

(#283) anagylevin válasza Gebriel (#282) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Nem is lehet összehasonlítani semmivel, olyan egyedi? Mint pl. NASA űrrepülőgép hővédő porcelánja? Esetleg mélytengeri búvárruha-szemüveg párátlanító spray? Víz alatti hegesztő készülék?
Komolyan kíváncsi lettem.

(#284) Gebriel válasza anagylevin (#283) üzenetére


Gebriel
veterán

(#285) noniacus válasza anagylevin (#253) üzenetére


noniacus
újonc

Az MLM-es cégek mögött is komoly gyárak állnak.
Az MLM egy értékesítési csatorna. Mely értékesítési csatornába sok sok cég dolgozik.
És, ahány cég, annyi fizetési szokás, annyi marketing módszer.
De ez igaz az MLM-en kívüli cégekre.
Az MLM-en kívüli cégeket azért ismered, mert sokat nézel Barátok köztöt és a közte lévő reklámokat. Ha Te a TV reklámoknak hiszel és onnan meríted a tudásodat az a Te dolgod.
Ha elmész egy kereskedő céghez, havi fixért, ahol azt mondják neked, hogy bővítsd a cég piacát az is a Te dolgod.
Kíváncsi vagyok mit csinálsz a hétköznapokban.
Miért ez az MLM-es általánosítás?
Vásárolsz e multiknál, Tesco, Auchan és hasonló finomságok.
Az a helyzet, hogy egyik sem jobb mint a másik.
Az egyik az egyik, a másik a másik módszerrel próbál megmaradni a piacon. Amióta pénz van a világon, azóta marketing is van. Néha, sajnos...

Egyébként, ha vagy harminc MLM-es cég termékeit, potenciálját, kompenzációs tervét, marketing stratégiáját áttanulmányoztad volna, talán rájönnél, hogy nem minden fekete és fehér. Mert a nagyi azt mondta...

Én pl keresek belevaló munkatársakat, ha szívesen csatlakoznál keress meg, a rámenőséged már megvan hozzá:)

endre.szabo.tni@gmail.com

(#286) anagylevin válasza noniacus (#285) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Köszi az invitálást, inkább nemet mondanék.
Nálatok a táplálékkiegészítők iszonyúan túlárazottak. Nem állítom, hogy nem hasznosak, csak nagyon drágák a kereskedelemben kapható hasonló készítményekhez képest. A karotin-masinában sem látok nagy fantáziát. A cég saját magának, meg nektek bebizonyítja, hogy szenzációs, a cégen kívüli tudósok meg röhögnek rajta.

Itt is, mint minden mlm-ben a hálózat a lényeg, meg a kezdőcsomag, a termék másodlagos. "Hiszel benne", vagy "célod van", vagy "rendkívüli lehetőség" csak rizsa.
Mlm csak egy féle van. Hívhatod francishe-nak, direkt marketingnek, a jövő kereskedelmének; mindegy.

Tv reklámok: az életünk része, ha tetszik, ha nem. Az emberek többsége ekkor megy ki wc-re, vagy megy el zuhanyozni.

Multik: persze, hogy járok oda vásárolni. Ki nem?

Kérlek, mikor "interjúztatsz" bárkit is, mond el neki, hogy a jelentkezők 97-98%-nak nem jön be! Belebuknak! Jó részük csúnyán ráfizet! Az mlm sarkkövének számító stabil "passzív jövedelmet" csak minden 1000. ember éri el.
Ez is az mlm valóság része!

[ Szerkesztve ]

(#287) noniacus válasza anagylevin (#286) üzenetére


noniacus
újonc

Szeretném leszögezni, hogy nem Nu Skin-ben utazom, bár azzal sincs semmi bajom(?) - (egy kicsi azért van, szakmai szemmel). Valójában inkább az MLM átlagos helyre tételét gondoltam megpróbálni. Se túlmisztifikálni nem kellene, se teljesen a porba tiporni.

Valóban a hálózatépítés a cél, ami ugye tulajdonképpen forgalom növekedés. De, ha egy 10 fős csapágygyártó kft-ben dolgozom, mint kereskedő, akkor mi a cél? Minél többet eladni és minél több kereskedőt foglalkoztatni, márha a munka mennyisége megkívánja. Szerintem nagyon hasonló célok, csak más eszközök.

Ha a TV reklámok az életünk részei, akkor az MLM-es megkeresések is azok.

Hogy tellik egy napunk?
- Reggel kocsiba ülsz, meghallgatsz egy sor rádiós reklámot.
- Munka közben kapsz egy sor telefont vagy sms-t biztosítóktól, bankoktól, telefontársaságoktól.
- Hazafelé végignézheted a várost csúfitó reklámrengeteget, plakátok, táblák formájában.
- Hazamész, kiömlik a több kiló prosi a postaládádból.
- Kihámozod az 5 neked szóló levelet, amiből 4 reklám.
- Felhív egy haverod, hogy tud egy tuti üzletet, persze messziről megszagolod, hogy MLM, elküldöd a retekbe.
- Felmész a netre. Kinyitod a postafiókod, kitörlöd a spameket.
- Megnézed a kedvenc oldalaidat, bár a képernyő felét reklámok foglalják el.
- Végül, amikor totál kész vagy, beesel a TV elé, hogy 5 percnyi film után megnézhess 15 percnyi reklámot, amin aztán el is alszol.

Szerintem ebből a sorból nem különösebben lóg ki az MLM sem.
Ha a reklám az életünk része, akkor az MLM-et ugyanúgy el kell fogadni.

Ami pedig a meg nem térülési rátát illeti. Nem tudok veled egyetérteni.
Az én tudomásom szerint konkrétan a Nu Skinnél 17%-os a megmaradási ráta. Azaz 6ból csak 5 ember esik ki. Ami mondjuk a magas belépési csomag árakat tekintve valóban annak az 5 embernek lehet elég komoly érvágás. De itt megint nem kellene általánosítani. Hogy mást ne mondjak az én cégemnél 3 emberből 2 hagyja abba. És a jóval alacsonyabb kezdő csomag miatt, ha az ember 3 hónapot rászán az életéből akkor sem rokkan bele. Nálam, nálunk, más a koncepció, kompenzációs terv, mivel ez egy másik cég.

A legnagyobb hibának azt látom, hogy az agyatlanabb MLM-esek fennen hirdetik, hogy bárki meg tudja csinálni és, hogy bárki jöhet. Ez az igazi átverés.
Ez olyan, mintha egy kereskedő cég meghirdetne egy kereskedelmi igazgatói állást, és az állásra jelentkező 100 embert mind felvenné. Jó, hogy a többség totál alkalmatlan, de legalább megpróbálhatták. Ha így működne a világ, az kinek a hibája lenne?

(#288) doc válasza noniacus (#287) üzenetére


doc
nagyúr

- autoban szoktam radiot hallgatni, az alatt a par perc alatt viszont a reggeli musor megy, reklamot nem hallok
- telefont nem nagyon szoktam felvenni, ismeretlen szamot foleg nem, mondjuk nem is nagyon keresnek rajta hal' istennek
- hazafele olvasok/filmet nezek/jatszom
- igen, a postaladaban valoban ott a sok prospektus, a Zasszony at szokta futni a teXosat, en csak begyujtani szoktam vele :D
- sosem hivott meg MLM-es ismeros
- a spameket elintezi a spam filter, ami marad, azt is bejeloli, olvasas nelkul torlom, szoval fingom sincs mi van benne
- van adblocker
- TV keszulekem van, TV adas nincs benne, csak medialejatszon keresztul nezek tv-musorokat is (reklalm nelkul)

igy jobban belegondolva, tok nyugodt az eletem :D ha ebbe bele akarna tolakodni egy MLM-es a hulyesegeivel, nagyon merges lennek :)

(#289) anagylevin válasza noniacus (#287) üzenetére


anagylevin
csendes tag

"Ha a TV reklámok az életünk részei, akkor az MLM-es megkeresések is azok."
Így van. Mint sok idegesítő dolgot, ezt is el kell viselni.

"....17%-os a megmaradási ráta...."
Pontosítsunk: kb.17% nem lép ki egy éven belül. Kb. 83% igen.
A 17%-ban benne van az aki komolyan hiszi, időt, pénzt, energiát tesz bele. Ezek az emberek buknak csak az igazán nagyot. Aki valamennyit keres, azaz pozitív az éves szaldója, az 2-3%. De ők sem milliókat tesznek zsebre. De vajon ki lesz az a szerencsés 2-3%? Ez az mlm csapda.

Gondolj bele: matematikailag nem járhat jól mindenki.
Tegyél 10.000 profi mlm-est egy szigetre, hogy építsenek hálózatot! A piramis alsó 9/10-e biztosan ráfizet, vagy nem keres egy vasat sem!

(#290) anagylevin válasza doc (#288) üzenetére


anagylevin
csendes tag

:DDD
Ez jó volt!
:DDD

(#291) noniacus válasza doc (#288) üzenetére


noniacus
újonc

Egy normális MLM-es sosem tolakszik. Viszont Te ezt nem tudhatod, mert még MLM-es ismerős sosem keresett meg.

Amúgy szerencsés ember vagy, de valljuk be nem ez a magyar átlag. Egyébiránt a szösszenetedből számomra inkább az derül ki, hogy Te nem is MLM, hanem inkább összreklám ellenes vagy.

(#292) noniacus válasza anagylevin (#289) üzenetére


noniacus
újonc

Akkor pontosítsunk tovább... (konkrétan továbbra is Nu Skin)
A legritkább esetben lép ki az ember egy ilyen rendszerből, a regisztrációja megmarad.
kb 85% passziv, néha vesz, ezt azt, mint üzletépítő, vagy szarik az egészre és csak a regisztráció marad.
kb 15% jutalékra jogosult. A jutalék átlagosan(!) 750 USD/hó, kb 150-175e HUF/hó.
Természetesen van előírt saját vásárlás. De azt gondolom, hogy ennek a 15%-nak a döntő hányada pozitívban zár.
Ha egy hétköznapi ember lennék, semmi előképzettséggel, csak egy kis kitartással, akkor én tudnék örülni, ennek a 150e HUF/hó zsebpénz kiegészítésnek is.
Abban egyetértünk, hogy piszkosul jól kevesen járnak.

Amúgy mivel termék is van egy ilyen rendszerben és nem piramis játékról szól a történet, járhat mindenki jól. Hisz alul vannak az üzletet építeni nem akaró fogyasztók tömegei, akik a termékben hisznek.

(#293) doc válasza noniacus (#291) üzenetére


doc
nagyúr

nem vagyok reklamellenes, egyszeruen csak 'elkerul' a reklam az eletmodombol adodoan :)
mondjuk emiatt nem is vagyok hozzaszokva. egyszer neztunk a Zasszonnyal TV-ben Dr House-t, de az valami iszonyat volt... 3 perccel kezdes utan focim, aztan negyed oras reklam, a kozepen ugyanez, a 42 perces resz majdnem masfel ora volt, akkor mondtam hogy tobbet ilyet soha...

(#294) anagylevin válasza noniacus (#292) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Az általad említett 85% inkább kiábrándult "mlm-sérült", míg a 15%-ot "még reménykedőnek" hívnám.

Az mlm-ben a fogyasztás és a termék sajnos másodlagos. Csupán arra jó, hogy a köszönés és a belépési nyilatkozat közötti időt ki lehessen tölteni rizsával.
A termékek döntő többségét a tagok veszik meg, sokszor kezdőcsomag formában. A csak "fogyasztó" mlm tagok száma csekély. A termékek, még ha jó minőségűek is, nagyon túlárazottak a többszörös jutalékfizetések (piramis rendszer) miatt.

A hálózaté a fő szerep, ebből keresnek irgalmatlanul jól a top kiválasztottak. A többiek meg fizetik.

Nem beszélek konkrét cégről (minek?), hanem magáról, az mlm rendszerről.

(#295) noniacus válasza anagylevin (#294) üzenetére


noniacus
újonc

Az "MLM sérülttel" tán még vitatkozni sem tudok, mert tényleg sok függ az adott cég marketing, oktatási és kompenzációs stratégiáján. Ezek helytelen alkalmazása okozhatja az MLM sérültek létrejöttét. De én nem általánosítanék, valószínű a sérültek aránya cégenként, termékenként változó.

Igaz, hogy a tagok egyben fogyasztók is, ezért hiszek én pl. a fogyasztói hálóban. És egyből első kézből tudom cáfolni azt is, hogy csekély a csak fogyasztók száma. Történetesen az én közvetlen frontomon 3/4 fogyasztó és 1/4 forgalmazó van. És igaz ugyan, hogy a fogyasztókból nemigen lesz forgalmazó, de a fogyasztók ismerőseit már könnyű bevonzani. Egyszerűen mert a gyakran ostoba lelkesedést felváltja a hit és ez rendkívül sokat számít, mert, ha az üzlet nem is jön össze, a termék adta jó tapasztalat megmarad és ez nagyon fontos.Ezek az emberek nem lesznek MLM sérültek.

(#296) anagylevin válasza noniacus (#295) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Ok.

(#297) Gebriel válasza anagylevin (#289) üzenetére


Gebriel
veterán

Pontosítsunk: kb.17% nem lép ki egy éven belül. Kb. 83% igen
És az az 83% évente mindig megveszi a "siker cd"-jét újra és újra. ;) ;]

(#298) anagylevin válasza Gebriel (#297) üzenetére


anagylevin
csendes tag

Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy ők -azaz a csalódott 83% - mlm-mel akarnak foglalkozni az életben.
Persze létezik az "mlm-vándor" kategória is. Hát... őket meg végkép nem értem. Ők tényleg megvehetik az általad említett siker cd-t. :W

(#299) Vakegérke


Vakegérke
veterán

Épp ma kaptam egy szívhez szóló meghívót. Valami mosószert szeretnének nekem bemutatni. Még ajándékot is kapok, meg 30 kiló mosószernek megfelelő mintát, ha elmegyek. Még nincs vége a fincsiségeknek, sorsolás is lesz, és a szerencsés nyertes mosógépet, vagy mosogatógépet nyer választása szerint.
Hoppá, az ajándék nem stimmel, hiszen házaspároknak jár.
Viszont az érdeklődő sereg kap ingyenes ebédet.
A meghívó nem biztos, hogy elég. Hogy tutira menjek, regisztrálnom kell egy 06-30-as telcsiszámon, hiszen csak akkor biztos, hogy bejutok a bemutatóra. Már csak azért is érdemes telcsin regisztrálni, mert akkor ingyenes lesz a belépés.

Több kérdés is megfogalmazódott bennem.
Nem az én érdekem, hogy eladjam azt a vackot, vagy valóban jó mosószert.
1., Vajon mennyibe került a borítékba zár személytelen meghívó?
2., Vajon hány levélládába hajigálták a szervezők ezt a levélszemetet?
3., Mennyibe kerülhetett ez nekik?
4., Magányos érdeklődő miért nem kap gőzölős vasalót? Már csak azért kérdem, mert a kétoldalas, színesen nyomtatott izé szerint az egyik oldalon feltüntetik ajándékként, a másik oldalon a házaspároknak szánt mikróban is használható szett szerepel. A meghívóban viszont már csak házaspárokra vonatkozik az ajándék.
Csak nem arra irányul a dolog, hogy megtévesszék az embereket? Durvábban fogalmazva nem átallanak hazudni? Aztán ha kéri, követeli valamely magányos ember az ajándékot, lazán az arcába nevetnek?
5., Elképzelhető, hogy a regisztrációs telefonszám emelt díjas?
6., Ha nem regisztrálok telcsin, miért van olyan, hogy 500 froncsis belépő?

Várom az érdemi válaszokat.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#300) Gebriel válasza Vakegérke (#299) üzenetére


Gebriel
veterán

Még nincs vége a fincsiségeknek, sorsolás is lesz, és a szerencsés nyertes mosógépet, vagy mosogatógépet nyer választása szerint.

Gondolom közjegyző jelenlétébe történik a sorsolás. :U
Undorító az ilyen. :(((

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.