Könyvjelző
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Könyvjelző
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Kár hogy csak most értesültem a járgányról. itt pihen a er-5 de ez már most jobban tetszik
Főleg hogy robogós érzés hiányozni fog nekem.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
szerintem ez a motor az egyik legjobb elvi döntés városba és városon kívülre, munkába és túrára egyaránt. Szép is, ez sem elhanyagolnadó
Én 10 évig robogóztam mindenféle és mertű kicsi-közepes és nagy gépekkel, aztán átültem egy Fazerre, de egy év után kiderült, hogy sem a 100lóerő, sem a folytonos kuplungolás városban, sem a seggvakarás 200km után nem győzött meg.
Visszaültem egy silverwingre, de a motor a lábam között és nem a seggem alatt jobban vonzana, de az automata már kötelező.
Néztem az Integrát is anno, de az meg kicsi volt alám, BMW-t nem akarok, a Burgman megintcsak robogó, a Honda új túraenduró-robogója meg nekem nagyon future, maradok szerintem jövőre egy XD-nél én is. Honda minőség, jó árak, alacsony üzemeltetési költségek, nyomatékos blokk, egyenes hát, racionalitás.
GRATULA!
..., akkor a nyuszi b***hatja!
Köszi!
A fura az hogy ez a motor racionális választás kellene hogy legyen, de én egyszerúen nagyon élvezem vele a motorozást, a kis teljesítmény ellenére. Már csak visszafelé haladok mostanában, VFR 800 (max 110 ló körül) után lett F800R (max 87 ló), most meg ez (VFR előtt még felfelé haladtam).
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Van bármi olyan dolog az XD-n, ami nem tetszik?
Bármi, akár majd leendő kötelező költség szinten, akár apró tervezési furcsaság, bármi?
Én 187cm vagyok, nekem magas és jól felépített gép kellene, amit ha megveszek, nem agyalok azon, hogy mi lesz a következő. Ráadásul az új széria jövőre még szinte biztos, hogy nem jelenik meg a használtpiacon, ha meg igen, anyiiért nem biztos, hogy kelleni fog
..., akkor a nyuszi b***hatja!
Igen, itt leírtam: [link]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Gratulálok a vételhez. Balesetmentes sok kilométert kívánok / Széles utat.
Köszi a tesztet is!
Nálam is napirenden van egy ilyen moci, de még sok "kedv" kell hozzá. CBF500 után szimpinek tűnik. Csak valahogy a 2 személyes, csomagos túrákat nem tudom mennyire abszolválná jól. Az 500-as már néha kevésnek tűnt. A LE hasonló, de a nyomaték combosabb ennél. Értelem szerűen a nagyobb ccm miatt.
Na majd látom...
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
Köszi!
Nálam 2 személy+csomag annyira nem nagy probléma mert az asszony beszari, és csak nyugodt, konzervatív módon lehet vele motorozni, ahoz meg elég.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Ismerős a dolog. Tesóm ilyen. Rosszul lesz, ha nem kulturált a menet.
Az asszony nálam meg jobban szereti a motorozást, mint én. Szóval ezért is macera, hogy mi lenne a jó választás.
Anno is macerás volt, mire aztán kezdőmotornak a CBF500 lett a befutó. Volt totózás előtte, hogy mit-miért, ez azért jó, amaz meg másért, a harmadik meg...
Menni kell vele, ami új motornál megoldható tesztvezetés címén. Réginél meg nem, hacsak nincs ismeretségi körben épp olyan.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
bejegyzés NC750XD - A kezdetek