Hirdetés

2017. október 22., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) BoB


BoB
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Könyvjelző

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom. I march for Macragge, and I know no fear!

(#2) Klaus Duran


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

Kár hogy csak most értesültem a járgányról. itt pihen a er-5 de ez már most jobban tetszik :)
Főleg hogy robogós érzés hiányozni fog nekem. :(

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. :) / Gnome 3

(#3) depmod válasza BoB (#1) üzenetére


depmod
(senior tag)

szerintem ez a motor az egyik legjobb elvi döntés városba és városon kívülre, munkába és túrára egyaránt. Szép is, ez sem elhanyagolnadó :C

Én 10 évig robogóztam mindenféle és mertű kicsi-közepes és nagy gépekkel, aztán átültem egy Fazerre, de egy év után kiderült, hogy sem a 100lóerő, sem a folytonos kuplungolás városban, sem a seggvakarás 200km után nem győzött meg.
Visszaültem egy silverwingre, de a motor a lábam között és nem a seggem alatt jobban vonzana, de az automata már kötelező.

Néztem az Integrát is anno, de az meg kicsi volt alám, BMW-t nem akarok, a Burgman megintcsak robogó, a Honda új túraenduró-robogója meg nekem nagyon future, maradok szerintem jövőre egy XD-nél én is. Honda minőség, jó árak, alacsony üzemeltetési költségek, nyomatékos blokk, egyenes hát, racionalitás.

GRATULA!

..., akkor a nyuszi b***hatja!

(#4) BoB válasza depmod (#3) üzenetére


BoB
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Köszi!

A fura az hogy ez a motor racionális választás kellene hogy legyen, de én egyszerúen nagyon élvezem vele a motorozást, a kis teljesítmény ellenére. Már csak visszafelé haladok mostanában, VFR 800 (max 110 ló körül) után lett F800R (max 87 ló), most meg ez (VFR előtt még felfelé haladtam). :))

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom. I march for Macragge, and I know no fear!

(#5) depmod válasza BoB (#4) üzenetére


depmod
(senior tag)

Van bármi olyan dolog az XD-n, ami nem tetszik?
Bármi, akár majd leendő kötelező költség szinten, akár apró tervezési furcsaság, bármi?

Én 187cm vagyok, nekem magas és jól felépített gép kellene, amit ha megveszek, nem agyalok azon, hogy mi lesz a következő. Ráadásul az új széria jövőre még szinte biztos, hogy nem jelenik meg a használtpiacon, ha meg igen, anyiiért nem biztos, hogy kelleni fog :O

..., akkor a nyuszi b***hatja!

(#6) BoB válasza depmod (#5) üzenetére


BoB
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Igen, itt leírtam: [link]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom. I march for Macragge, and I know no fear!

(#7) mAtech


mAtech
(fanatikus tag)

Gratulálok a vételhez. Balesetmentes sok kilométert kívánok / Széles utat.
Köszi a tesztet is!

Nálam is napirenden van egy ilyen moci, de még sok "kedv" kell hozzá. CBF500 után szimpinek tűnik. Csak valahogy a 2 személyes, csomagos túrákat nem tudom mennyire abszolválná jól. Az 500-as már néha kevésnek tűnt. A LE hasonló, de a nyomaték combosabb ennél. Értelem szerűen a nagyobb ccm miatt.

Na majd látom...

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog miránk...

(#8) BoB válasza mAtech (#7) üzenetére


BoB
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Köszi!

Nálam 2 személy+csomag annyira nem nagy probléma mert az asszony beszari, és csak nyugodt, konzervatív módon lehet vele motorozni, ahoz meg elég.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom. I march for Macragge, and I know no fear!

(#9) mAtech válasza BoB (#8) üzenetére


mAtech
(fanatikus tag)

:C Ismerős a dolog. Tesóm ilyen. Rosszul lesz, ha nem kulturált a menet.

Az asszony nálam meg jobban szereti a motorozást, mint én. Szóval ezért is macera, hogy mi lenne a jó választás.
Anno is macerás volt, mire aztán kezdőmotornak a CBF500 lett a befutó. Volt totózás előtte, hogy mit-miért, ez azért jó, amaz meg másért, a harmadik meg... ;]
Menni kell vele, ami új motornál megoldható tesztvezetés címén. Réginél meg nem, hacsak nincs ismeretségi körben épp olyan.

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog miránk...

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.