Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) Crystalheart válasza Psychonaut (#29) üzenetére


Crystalheart
senior tag

"De mit gondolsz, Magyarországra majd az Üvegtigris 3 fogja hozni a turistákat?" - Dehogyis, heh :D Ne ilyet vegyünk már alapul. Én is filmrendezőnek megyek, a mai magyar filmipart halott ágnak tekintem. :) Én azt mondom, mit kellene felfuttatni, mert jó a videó címe: sok potenciál van - de mind kiaknázatlanok. Ne feledjük, hogy míg egy ilyen reklámot nagyon kevesen látnak, és aki látja, az is csak legyint rá egyszeri megnézés után, hiszen mindenki csak fényezni akarja magát... míg egy nagysikerű filmet néha a népesség 10%-a is megnéz, és még többekhez jut el a híre. Indirekt reklám, és ez az, ami a leginkább befúrja magát az emberek agyába.

(A filmtörténelem előtt nemigen volt nemzetközi turizmus, sőt turizmus sem nagyon, így ez nem annyira fontos. Az információs forradalom nagyjából egyszerre ment végbe a mozikultúra, majd televíziózás kialakulásával, nem is véletlenül.)

Keldor papa: De ha Olaszországba megy a turista, megnézi az ókori romokat, sőt, rengetegen csak azért mennek oda, és mellékesen még néznek mást is, ha már van. És miért? Mert a mozifilmekből tudja, hogy ott vannak is ókori romok, és minimum látta, hogy azok minek a romjai, ha hatalmas tájékozottságában azt nem is, hogy mi a nevük. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy többeknek rémlik az USA-ban a Colosseum a filmekből/rajzfilmekből, mint a történelemkönyvekből. Sőt, talán itthon is inkább onnan alkottunk róla képet. Arra kell alapozni, hogy a fejlett világ nagyon filmfüggő, a kelet is egyre filmfüggőbb, ellenben egyre defenzívebb a magatartás a reklámokkal szemben. Másrészt szimpla reklámfilmmel nem is lehet kitűnni, minden ország ugyanúgy fényezi magát, ki több, ki kevesebb joggal.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.