Hát a fizikát meg a játékmenetet nem is dícsértem...
Az agyon effektezett kép szerintem inkább kényszer náluk mint tudatos irány. A modellek és textúrák részletességét nem növelhetik, mert több memória, nagyobb sávszélesség, és több CPU erő kellene hozzájuk, az pedig a PC piac egy jelentős részében és a konzolokban egyaránt nincs meg.
A GPU compute erőforrásai azok amik többnyire kihasználatlanok, így abból hozzák ki a maximumot, szerintem egyébként nagyon ügyesen.
Oké hogy nagy felbontású textúrákat és modelleket rajzolni nem egyszerű, de ez a szintű Shader minőség is elég sok munkát igényel. Valószínűleg a mai játékok átlagánál 2-3x több "render pass" megy végig egy képkockán mire elkészül, és nagyon könnyű ezekkel rontani a képminőségen a javítás helyett. Ügyesek ők, a túlszaturáltság meg szerintem szándékos volt.
Majd ha lesz új konzolgeneráció meg ha leesik végre a memóriák ára és nem istenverte 3GB-os kártáykból fog állni a középkategória, akkor lesznek részletesebb textúrák, addig viszont ez felejtős és nem is róható fel a fejlesztőknek...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn