Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Nem vagyok függő, nem értesz engem, de amúgy is semmi közöd hozzá!

Egyébként még jó is lehetne, de ez nagyon gyenge, hisz a legtöbb ember nem a párja miatt zombul egész nap a telefonon, hanem elmenekül a facebook és egyéb hasonló (általában agyleépítő) szolgáltatások virtuális világába, mert ott megkapja azt (az egyébként szükségtelen) figyelmet és alantas szórakozást (pl kismacskák, fail videók), amit a valóságban nem.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#2) Bad Pritt válasza lezso6 (#1) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Ez az egyik része, ami miatt kinyílt nálam a bicska, a másik az, hogy nyilvánvalóan a lánnyal kéne szimpatizálnunk az egész reklám beállítása miatt, pedig pont azokra a dolgokra szarik, amik azért központi helyet foglalnak el az ember életében: munka (itt az egyetem), család, a saját egészsége (majdnem elütik) és a végén még ő értetlenkedik, hogy miért nem érti meg a világ.

Nem tudom, mi volt pontosan a célja a Huawei-nek ezzel, de szerintem még akár veszélyes is lehet, hogy ennyire nem egyértelmű a reklám üzenete egy nyilvánvaló és egyre súlyosabb problémával kapcsolatban. Az már csak hab a tortán, hogy elég agresszívan nyomja a youtube, majdnem minden második bevágott reklám ez és még a főoldalon is elvesz egy jó 1/4-nyi helyet...

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#3) lezso6 válasza Bad Pritt (#2) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Szokásos mantra: "szerelem" mindenek felett. Pedig nagyon sokan megnyomorodnak ettől a akaratos ragaszkodástól, hisz vagy nem jönnek össze és beleőrül vagy összejönnek és teljesen kiszipolyozzák egymást. De ami ezekben közös: minden másodlagos lesz. Ez a kizárólagosság ami a reklámban van pedig végképp egy nagyon rossz példa. Amikor behülyül valaki és csak rózsaszín köd van. Gyakorlatilag ezt mondja, hogy ez milyen jó. S hát igen, a Huawei nagyon jól ráérzett, sokan valahogy így éreznek a márkák iránt is: márkafanatizmus nagyon hasonló ehhez.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#4) elithun


elithun
őstag

Érdekes reklám. Épp egy picit elijeszti a vásárlót a telefon vételtől. Igaz a végére megmagyarázza miért viselkedik így a lány, de az nem igazán fordítja át pozitívba az előtte lévő jeleneteket.

Olyan érzés, mintha egy komor antiokostelefon üzenetnek készült volna, de aztán a végén eszükbe jutott, hogy a Huawei-t is reklámozni kellene.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#5) kentucky


kentucky
őstag

Szánalmasan gyenge reklám, passzol a cég arculatához.

(#6) Bad Pritt válasza elithun (#4) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Pont ugyanez jutott eszembe, hogy ez ilyen anti szerelem, anti telefon reklám inkább lehetne. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#7) SyMbioTe

Ezt a reklámot én is kétkedve fogadtam, számomra sem az jön le, amire tervezték ezt a reklámot.

Viszont a múltkori videójuk az nagyon szépre sikeredett, meghatja az embert, mindenképp ajánlom megnézése: [link]

[ Szerkesztve ]

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

(#8) mbalint987 válasza SyMbioTe (#7) üzenetére


mbalint987
aktív tag

Sikerült megkönnyeztetnie, nagyon szép... :B Az a reklám az átlagos reklámokhoz képest is hatásos és értelmes, ez viszont még az átlagos szintet sem éri el.

„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/

(#9) mbalint987 válasza mbalint987 (#8) üzenetére


mbalint987
aktív tag

Ha valaki szeretne (a fórumtárs által linkelthez) hasonló megható reklámot látni, az LG is készített egyet.

[ Szerkesztve ]

„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/

(#10) Bad Pritt válasza mbalint987 (#9) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Azért ez nem teljesen ugyanaz, mint a Huawei reklámok, itt csak támogatták a filmest, Nuno Rochát az ötlete megvalósításában. De amúgy valóban nagyon jó reklám ez is és a SyMbioTe által linkeltből is látszik, hogy a Huawei is ért hozzá (a tavaly karácsonyijuk is kis szolidan jó volt), csak valamiért ez az új ment félre.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#11) lezso6 válasza SyMbioTe (#7) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Szerintem meglehetősen nyálas, nagyon facsarni akarja a könnyeket a szememből, de nem megy.

De még ha jó is lenne, semmi köze nincs a huawei-hez, csak ezzel az érzéssel akarják eladni, gusztustalan manipuláció.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#12) juliabrilke válasza SyMbioTe (#7) üzenetére


juliabrilke
addikt

Videó/reklám ami bemutatja az elmúlást, halált és magható zenével az érzéseidre akar hatni.

Amit nem értek mit akar eladni, mi köze van a Huaweihez? Sok ilyen megható van a neten, ez kb. az egyik, semmi több.

(#13) simonzé


simonzé
addikt

Ez a reklám is ilyen "keleti emberek megpróbálnak nyugati dolgot csinálni" dolog.
Arra emlékeztet, amikor valami japán autóipari beszállító karácsonyra a nyugati üzleti partnereinek keresztre feszített mikulást adott.
Azt hitték jó lesz, de nem lett jó.

[ Szerkesztve ]

I don't fit in. I fit out.

(#14) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Gyenge egy reklám. Nem úgy mint a Super Bowl-os Tide reklámok! Na úgy kell reklámot csinálni. :D

vagy a dilly dilly. Na de az kicsit retard, lehet csak nekem meg az amcsiknak tetszik. :)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.