Nem tudom, ki hogy van vele, de engem tényleg mellbevágott a Huawei legújabb 1 perces reklámja. Nem kifejezetten ötletes, viszont elég depresszív és az üzenete is egyszerűen helytelen, rosszul van megfogalmazva maga az lényeg, amit közvetíteni akar, főleg a bemutatott példák miatt. Mindenki vonja le a következtetéseket, de szerintem ez legalább akkora öngól a Huawei részéről, mint az Apple What's a computer? nem régi iPad reklámja.
Huawei #AddictedtoYou reklám
-
Bad Pritt
félisten
válasz
mbalint987 #9 üzenetére
Azért ez nem teljesen ugyanaz, mint a Huawei reklámok, itt csak támogatták a filmest, Nuno Rochát az ötlete megvalósításában. De amúgy valóban nagyon jó reklám ez is és a SyMbioTe által linkeltből is látszik, hogy a Huawei is ért hozzá (a tavaly karácsonyijuk is kis szolidan jó volt), csak valamiért ez az új ment félre.
-
mbalint987
aktív tag
válasz
mbalint987 #8 üzenetére
Ha valaki szeretne (a fórumtárs által linkelthez) hasonló megható reklámot látni, az LG is készített egyet.
-
kentucky
őstag
Szánalmasan gyenge reklám, passzol a cég arculatához.
-
elithun
őstag
Érdekes reklám. Épp egy picit elijeszti a vásárlót a telefon vételtől. Igaz a végére megmagyarázza miért viselkedik így a lány, de az nem igazán fordítja át pozitívba az előtte lévő jeleneteket.
Olyan érzés, mintha egy komor antiokostelefon üzenetnek készült volna, de aztán a végén eszükbe jutott, hogy a Huawei-t is reklámozni kellene.
-
Szokásos mantra: "szerelem" mindenek felett. Pedig nagyon sokan megnyomorodnak ettől a akaratos ragaszkodástól, hisz vagy nem jönnek össze és beleőrül vagy összejönnek és teljesen kiszipolyozzák egymást. De ami ezekben közös: minden másodlagos lesz. Ez a kizárólagosság ami a reklámban van pedig végképp egy nagyon rossz példa. Amikor behülyül valaki és csak rózsaszín köd van. Gyakorlatilag ezt mondja, hogy ez milyen jó. S hát igen, a Huawei nagyon jól ráérzett, sokan valahogy így éreznek a márkák iránt is: márkafanatizmus nagyon hasonló ehhez.
-
Bad Pritt
félisten
Ez az egyik része, ami miatt kinyílt nálam a bicska, a másik az, hogy nyilvánvalóan a lánnyal kéne szimpatizálnunk az egész reklám beállítása miatt, pedig pont azokra a dolgokra szarik, amik azért központi helyet foglalnak el az ember életében: munka (itt az egyetem), család, a saját egészsége (majdnem elütik) és a végén még ő értetlenkedik, hogy miért nem érti meg a világ.
Nem tudom, mi volt pontosan a célja a Huawei-nek ezzel, de szerintem még akár veszélyes is lehet, hogy ennyire nem egyértelmű a reklám üzenete egy nyilvánvaló és egyre súlyosabb problémával kapcsolatban. Az már csak hab a tortán, hogy elég agresszívan nyomja a youtube, majdnem minden második bevágott reklám ez és még a főoldalon is elvesz egy jó 1/4-nyi helyet...
-
Nem vagyok függő, nem értesz engem, de amúgy is semmi közöd hozzá!
Egyébként még jó is lehetne, de ez nagyon gyenge, hisz a legtöbb ember nem a párja miatt zombul egész nap a telefonon, hanem elmenekül a facebook és egyéb hasonló (általában agyleépítő) szolgáltatások virtuális világába, mert ott megkapja azt (az egyébként szükségtelen) figyelmet és alantas szórakozást (pl kismacskák, fail videók), amit a valóságban nem.