Több közleményben fogyasztó védelmi okokra hivatkoztak. Hivatalosan ez gond.
"Ennyi, bankadó, tran illeték, sima nyereség adó, itteni munkaerő és annak adó és tb vonzata."
Egyébként a magyar nyelvű ügyfélszolgálatot sem kötelező Mo-n üzemeltetni. De van magyarországi központ is, így ez nem lenne akadály.
" A bankadó és tran illeték bevezetésénél pontosan ezekkel a hatásokkal számolni kell(ett volna) ott nem meglepő ha el akarja kerülni egy szereplő ha erre van mód."
Amúgy a Transferwise, az pl nincs cseszegetve. 2 oka is van:
1. Van magyar ügyfélszolgálat
2. Ők nem bank, csak egy pénzforgalmi intézet.
- Tehát a hazai bankrendszernek, kisebb kockázatot jelentenek. Egyébként érdekes dolog, hogy míg a wiset, kb 2011 körül alapították, addig a revolutot, csak 2015-ben, mégis hatalmas a különbség ügyfélállományban.
Nem véletlenül írtam, hogy ezzel a lépéssel, ezt rövidre tudnák zárni.
[ Szerkesztve ]