Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29) Feketelaszlo válasza canniball (#6) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

A kártérítés egy része azok felé a gépjármű-tulajdonosok felé irányult, akik átverve érezték magukat, a másik fele a közlekedési hatóság felé, amiért volt szíves nem megbuktatni az összes TDI-t a műszakin a turpisság kiderülte után. De ettől függetlenül még bűncselekmény történt, aminek mikéntjét fel kell tárni.

(#17) bambano: Azt teszik felelőssé, akit elérnek és bizonyítani tudják a bűnösségét. Winterkornról meg a többi nagyhalról valószínűleg csak álmodni mernek - nem lennék meglepődve, ha a VW pár évvel ezelőtti komplett vezetőségének ki lenne adva, hogy tilos Amerikába utazni. :DDD

(#28) syn7h37ic: A WVU-n, ahol a csalást felderítő kísérletet végezték a Volkswagen mellett egy BMW dieselt is teszteltek és azzal semmi gond nem volt az NHTSA norma szerint. NOx szempontjából az SCR rendszer a kulcs - ha az van, akkor nagy valószínűséggel a határértékeket is tartani tudja a jármű. Csak az drága, ami meg drága, az hátrány a piacon, ráadásul a betervezésével is bajlódni kell.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.