AC2-Borherhood de még Revelations-ban is sokkal jobb volt a lopakodás.
Ha észrevettek vége volt a misszónak, kezdhetted előről vagy olyan ellefeleket kaptál be hogy nem tudtad őket legyőzni: vagy elfutottál vagy megöltek. Továbbá fegyverrepertoár nagy része is olyan volt, hogy lopakodásra épített: dobókések, méreg, nyilpuska, hidden blade stb...
Továbbá küldetések is sokkal változatosabbak voltak.
AC Originsben hol volt ilyen? Az összes főküldetés ugyanaz volt: menj be x y helyre és öld meg az ellenfelet. Közben a 30 ezer katonát lemészárolhattad főbejáraton sétálva. Ha észrevettek se volt semmi, mert arréb mentél 10mp múlva el is felejtettek, de ha nem is mindenkit kinyírsz könnyen.
AC jelenlegi állapotában egy nagyon szép, de borzalmasan unalas és önismétlő, lelketlen rpg akar lenni. Azért a Witcher 3-hoz hasonlítom, mivel Ubisoft egy Witcher szerű játékmenetet akar lemajmolni, de nagyon dúrván rosszak benne.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA