totalcaron lehet olvasni, milyen egyszerűen lehet szervizkönyvet "gyártani". amúgy ami árulkodó jel lehet a km állásra:
- Ülés ki van kopva (nálam nincs, csak el van törve az egyik tartó
- váltógomb szétkopása (és ugye a bőrszoknya, de az opelban igen hamar szétszakad.)
- kormány kopása (láttam egyszer egy 567.000-et futott f astrát, na abban a kormányban már egy összefüggő szakadék volt)
- féktárcsák kivállasodása
- rengeteg szilikon a műszerfalon
- műszerfalon az égők már halványak vagy nem is égnek (szeptemberben 2db csavarhúzóval és 5 égővel lebontottam a műszerfalat és megcsináltam egyedül . pepecselős meló, és időigényes )
más hirtelen nem jut eszembe, de ezek a kopások a műszerfalat leszámítva, 300.000-nél kezdenek feltűnővé válni!
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"