Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) m0h0senator válasza -Skylake- (#44) üzenetére


m0h0senator
őstag

Ezt miből olvastad ki? Mert én erre hivatkoztam:

"Ahogy mondtam is, CIG egy kis garázscég volt, és a Kickstarter kampány alatt egy Freelancer 2-t akart csak csinálni, arra elég lett volna az idő is és a CryEngine is... (feltéve hogy játszottál a Freelancer 1-el multiban és tudod miről beszélek)
...csak aztán a nyakukba öntött a nép úgy 50-100 millió dollárt (meg azóta még a többszörösét) amiből kiderült, hogy ennél sokkal többre vágynak, igényük van egy igazán hardcore space-sim-re... amihez fel kellett építeni egy 500+ alkalmazottat számláló stúdiót-csoportot, meg nagyjából kukázni mindent és újrakezdeni 0-ról, olyan technológiákat kidolgozva amiket korábban nem csinált senki, nem merték bevállalni." Tyrel

An odyssey through the realm of consciousness.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.