Nem zavarja őket hogy tök alaptalan az egész? Csesztek normálisan supportálni a nyavalyás motorjukat meg bezárták a fél céget, Cloud Imperium Games nem kapta meg tőlük amit akart, és Lumberyard-ra váltott. Igaz az is egy CryEngine fork, de a licensz már az Amazoné (pont azért is váltottak, mert ott az Amazon Cloud ami nagyon is kapóra jön a játékhoz + mert azt a céget nem fenyegeti a csőd).
Egyetlen játékot sem adtak ki CryEngine motorral, 2-t fognak kiadni majd valamikor, de mindkettő Lumberyard motorral jön, amit az Amazontól licenszelnek. Mi a retket akar ez a nyomorult CryTek? Remélem a bíró majd jól tökön rúgja őket...
Az sem véletlen egyébként hogy saját nevet adtak a motornak, mivel a CryEngine csak az eredeti terv (gyakorlatilag Freelancer 2) megvalósítására lett volna alkalmas, de egy Star Citizen méretű játékhoz már nagyon kevés. Értem én hogy CryTek azzal akarja magát kihúzni a csődből, hogy az SQ42 vagy SC megjelenésekor majd ha CryEngine logó virít a játékot akkor minden stúdió azt fogja hinni, hogy tyűűű ezzel a motorral milyen állat játékot lehet csinálni, és rohannak megvenni... De az erősen megtévesztő reklám lenne, az általuk árult CryEngine közel sem képes arra amit a Star Engine tud, éveket fordítottak az átírására (ami még mindig tart) és olyan technikákkal bővítik ki amiket az eredeti motor hírből sem ismer.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn