Nagyszerű kezdeményezés
''Az egész világ félreáll az elől, aki tudja, hogy merre megy.''
(#1) [Anduriel]
Nagyszerű kezdeményezés
''Az egész világ félreáll az elől, aki tudja, hogy merre megy.''
Nagyon jó kezdeményezés! Megérne egy kiemelést szerintem, hogy többen felfigyeljenek rá!
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Nah erre kíváncsi leszek.
~ http://pancakespeedy.tumblr.com/ ~
+1, tényleg eléggé elvan rejtve
Garancia megszüntetésről van tapasztalatom, de már nam aktuális szóval off
Szóval röviden: Belevágtam egy patakba egy SE F500-as telót még jó pár éve, jobban mondva a telóval együtt repültem be
Egy idő után csinált ilyen szoftveresnek tűnő problémákat, olyan volt mintha beragadt volna a Joystik és a naptárban össze-vissza ment magától a menük között. Elvittem a Vodához, mikor visszamentem érte, mondták, hogy beázott, mutattak valami kis képet, amin állítólag látszott a víz nyoma. De a lényeg, hogy azért megjavították és azóta is működik, persze a garancia repült, de amúgy sem volt már belöle sok. Szóval nekem kb ez az 1 tapasztalatom volt, ami végülis pozítiv.
[ Szerkesztve ]
Vicces aláírás helye
(#5) LEFTHORSE1
Csak érdekeség képpen irom le az én bajom, én Romániában élek, nálunk a hivatalos SE forgamazó a Germanos, most egy hónapja szerettem volna magyar nyelvet tetetni a K810-esre, korábban készséggel vállalták más modellek esetében, hisz tőlük vásároltam már 5 mobilt, és most visszautasitanak mondván hogy még szoftfrisitést sem fognak végrehajtani senkinek sem, még pénzért sem. Nem tudom mit csinálni, ebben a helyzetben többé nem vásárolhatok náluk, pedig szerettem volna karácsonyi ajándékként venni egy T303-at a nagyinak. Kérdésem az hogy mit tegyek, menjek el a fogyasztó védelemhez vagy irjak e-mailt a SE-nek? Jogukban áll igy elbánni a vevővel?
Cseberből vederbe
Nekem a "nyugati vég"ben található SE márkabolttal volt negatív tapasztalatom.
Egy ismerősömnek kellett az öccse számára egy telefon, de ő kint volt Londonban. Én bebandukoltam a boltba, mondtam mit és mikorra szeretnék, ez a nevem és telefonszámom. Felírta egy post-it cetlire, hogy oké, meglesz. Ismerőssel beszélek, hogy mielőtt jönne haza, megkérdezem, hogy megvan e az akciós áron, mert ha nincs, akkor hoz kintről, csak hát az itthon lenne használva és a garancia akkor bonyolult lenne ha kint venné meg. Felhívom a boltot, 3 nappal a céldátum előtt. Mondják egy sincs, de mondom kértem, hogy rakják félre. Hát izé... mondom srácok nekem kell a telefon és pont. Hát pár napon belül jön, ha megjött, hívnak, de lesz biztosan az adott áron. Hát mondhatom, én hívtam őket, hát egy darab van. Mondom és miért nem hívtatok? Há' most jött.
Végül lett telefon, de én kurv@ra nem ezt a hozzáállást vártam. Emellett az SE magyar nyelvű honlapja egy kalap sz@r, ügyfélszolgálat elérhetőségei sincsenek könnyen megtalálható helyen.
Remélem szembesítitek az SE-t ilyenekkel is.
Nokia szervizzel volt dolgom sokszor, alapjában véve korrektek, a telefonos ügyfélszolgálat pedig kitűnő.
Várom a cikket!
Ezt nem lehet megoldani a frissítéskezelővel? Lehet, hogy hülyeséget mondok, akkor bocsi
[ Szerkesztve ]
Vicces aláírás helye
köszönöm szépen mindenki nevében a kezdeményezést, a szándékot!
mindent bele!
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Bátor kezdeményezés, köszönet érte! Kíváncsian várom a cikkeket.
Erre kiváncsi vagyok! Bár már tizegynéhány éve van mobilom, de vigyázok rájuk és még soha egyikkel sem volt semmi gondom...
"Hát te meg ki a tö*öm vagy, hogy bundában szeded itt a málnát?"
Speedshopos pozitív tapasztalat röviden:
IBM/Lenovo szinvonalút szolgáltattak, amikor minden számla/papír nélkül, csak sorozatszám alapján elvállalták a HTC Polarisom bedöglött érintőfelületének cseréjét. (Átvételkorra már megtaláltam a garanciapapírt.)
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
Nahh én elmesélhetek egy alkalmat a nokiával.
Egyrészt a szervízben lekezelően viselkedtek velem, mintha valami analfabéta idióta lennék.
Nokia 6300 valtörént, vásároltam gyári függetlenül nokia garival, állandóan fagyott meg újraindult a telefon. Bevittem a szervízbe, hogy ez a problémám, aztmondták software frissítés megoldja. Gondoltam nem elsz jó, mert nokia softupdaterrel újrarakattam, jó nem ugyan az de mégis csak nahh... Mondtam hogy szerintem ez nem lesz jó, erre úgy rámförmedtek, hogy csoda hogy nem dobtak ki a boltból, hogy ők utdják meg ne szóljak bele meg stbstb. Mondom jólvan, megkapom hazamegyek aznap még 5 ször fagyott. Másnap megint vissza, mondom tegnap volt itt ez votl a baj, a csávó megint hogy software frissítés kell, mondtam hogy tegnap volt, akkor elküldi szervízbe. Mondtam neki, hogyha megint szart kapok vissza akkor panaszkönyv lesz, velem ne szórakozzanak. Elküldték 1 hét múlva jött az sms hogy mennyek, kaptam új telót. Eddig még nem is volt baj, de ezután... Ugyanis a másik teló amit kaptam az is ugyanúgy gyári hibás volt mint az első - utóbb derült ki hoyg az első szériában valamit elcsesztek a gyárban -. Nahh már egyrészt ez is érdekes, hogy tudják hogy gyári hibás az első széria mégis abból adnak cseretelefont.Viszamentem mondom ez a szitu, aztmondták nincs cseretelefon jöjjek vissza máskor. Mondom jólvan vissz amegyek másnap megint nincs, több mint 1 hónapig járkáltam és mindig azt mondták hogy nincs nincs... Megelégeltem, utolsó próbálkozás bemegyek a boltba. Mondom hogy ez van, erre azt a választ kaptam hogy most sincs, egy hölgynek is kellett volna adni az előbb de neki sem tudtak, emgnézte a raktárban nincs. Mondom neki adja akkor a panaszkönyvet szeretnék beirni. Erre mondja a fickó hogy várjak megnézi a raktárban hátha mégis van teló. Mondmo nem kell hisz azt mondta hogy az előbb nézte. Bemegy és érdekes módon kihozott két készüléket is, válasszak melyik kell. :@ Ezt miétr nem tudták megtenni panaszkönyv nélkül?
Akik jó békét tudnak kötni, azok sohase győznek a háborúban.
Most próbáltam (már régebb is) nem müködik, beleköt hogy töltsem le a 8-as flash playert, pedig már a legujabb 9-es meg van... tehát én itthon képtelen vagyok rá, csak fölösleges dührohamot és magas vérnyomást provokálok magamnak, a magyar nyelv még hagyján de a szoftfrisités az fáj igazán, pénzem is volna mert nem sajnálom az ilyesmire de még a független szervizek sem vállalják itt nálunk. Szóval csak azt szeretném tudni hogy megteheti-e egy hivatalos SE forgalmazó azt hogy szoftveresen hátat fordit a kliensnek, hogy müködik az ilyesmi jóindulatból teszik, vagy kötelesek?
Cseberből vederbe
Nagyon várom ám ezt a cikket
Nem szokott lenni gondom a szervizekkel, mert az "ismerősök" mindig segítenek.
DE mi van ha már nincs ismerős?!
Ebből nagy show lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Nekem még szerencsére nem volt szakszervízzel tapasztalatom, ne is legyen.
Én csak a sarki GSM kategóriához szeretnék hozzászólni.
2005-ben vettem Nokia 6230i-t egy GSM boltban, azért mert független kellett mindenképp és olcsóbb volt, mint a márkabolt. Kikerestem a hozzám legközelebb lévőt, elballagtam, megvettem 65e jó magyar forintért. Naívan nem foglalkoztam vele, hogy nincs magyar nyelvű használati utasítás, meg német felirat van a dobozon, örültem a telefonnak.Még aznap a telefon eldobta a hálózatot. Azt hittem a sim kártyával van gond, mert elég régi volt a cucc, elmentem szolgáltatóhoz és kicseréltettem. Újjal is eldobta a hálót, naponta többször. Visszavittem a boltba, bevették szervízre. Kész lett, próbálgattam, jó is volt egy ideig, majd ugyanez a hiba. 2x. Összesen 3x vittem vissza, harmadik alkalommal már megkérdeztem jogász barátomat, hogy hogyan lehet elállni a szerződéstől vagy cseréltetni a telefont, mert nagyon bosszantott a dolog, hogy többet van szervízben, mint nálam. Mondtam a az ott lévő f@*zkalapnak, hogy cseréljünk, mert ez így nem megy tovább. Teljesen ideges lett, hogy nem cserél telefont, meg már 8 éve viszi az üzletet, meg mittudomén, elküldik szervízbe. Jó, küldjék, hátha jó lesz végre (tudom hülye voltam, hogy nem ugattam vissza és kértem a panaszkönyvet legalább).
Megjött a teló és csodák csodája jó lett végre. Utánaolvastam és nagy nehezen rájöttem a problémára. A szoftver, amit ezek a gagyik rátöltöttek a szürkeimportos németországi telefonra, valami béta verziós lopott cucc volt, nem a hivatalosan kiadott végleges.
Ha már ilyen "zugáruldát" üzemeltetek és még verem is a mellem, hogy 8 éve foglalkozok telefonnal, akkor legalább megnézném, hogyan adom el a f*s telefont a kis naív hülyegyerekeknek.
Szóval megoldódott végre a probléma, többet viszont annak az üzletnek a környékére sem megyek, és mindenkit lebeszélek ezekről a trógerekről.
Hogy kik is voltak ezek?
Mammut GSM (www.mgsm.hu)
Ahonnan Ti is kaptok telefonokat bemutatásra, és reklámot csináltok ezeknek a gagyiknak
Mondjuk hogy nem tűnt fel a cégnév: Ethan Hunt Kft.
Mission Impossible-ből cégnevet választani...
Védd a fákat. Egyél hódot...
Nem tisztem a mobarénát védeni de Hunt ügynökék úgy tudom gyári garos készülékeket is forgalmaznak már. Azok meg csak nem lopottak/csempészettek. Noha ezeket a régi jó különbözetiadócsalós módszerrel árulják, azt merem remélni h a garjegy eredeti hozzá.
[ Szerkesztve ]
2009. március 8.-án 0.00 órakor a fórum használatát befejeztem.
Az msgm-nél tulajdonosváltás történt a közelmúltban, ezért is tudtunk velük kapcsolatot építeni.
Amit viszont leírsz az létező és valós probléma, ki fogunk rá térni, természetesen.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Lehet, hogy azóta változtattak a hozzáállásukon, nem tudom. Nem járok arrafelé, igazából nem vagyok rájuk kíváncsi. A telefonomhoz NEM adtak eredeti garjegyet (jobban mondva ott volt a német, de azzal kitörölhetem), boltit vállaltak rá és újként vettem a telefont
Nekem egyébként a hozzáállással és a hatalmas szakértelemmel volt/van a bajom. Ha egyszer eladok valamit és még fényezem is magam a vásárló előtt, akkor igyekszeknem vackot kiadni a kezeim közül. Szerintem egy telefonnal foglalkozó cégnek illik tájékozódni a szoftverekről és nem instabil beta, akárhonnan letöltött cuccot rárakni (annak idején sikerült kigugliznom a szoftververziót és egy külföldi fórumban olvastam róla).
Védd a fákat. Egyél hódot...
Hát ha tulajdonosváltás történt, akkor jó
Az a kis [...] legalább már nem ügyeskedik ott ;)
[ Módosította: Viktor0610 ]
Védd a fákat. Egyél hódot...
Na na!
Azért ezt így ne...
Samsung Galaxy A54
nah erre kivi leszek én is, ez legalább majd képet ad hogy ki a legmegbízhatóbb... bár nekem vodáéknál garis javítás, de minden rendben zajlott és időben, és ez is már régen volt!
Dáccsika
hasznos
"Education is important but big biceps are importanter"
Nekem N95-el voltak kisebb gondok gariztatásnál. PPIetchez vittem garis javításra, beszéltem előtte telefonon ppivel és nokiával is, mondták hogy vihetem oda garis javításra. Pár hónappal később meghalt a teló kijelzője, és mivel a kijelző 3adszorra adta meg magát (3 hónapos korára 1 hónapot töltött már szervízben, kb 2006 júlisig április végétől, mindig a kijelző miatt), ezért gondoltam hogy betelefonálok az ügyfélszolgálatra, hogy ez azért kicsit kellemetlen bármilyen telefontól, hogy abszolút nem megbízható hiába első szériás, erre mondták, hogy vigyem be bármelyik szervízbe, és kicserélik. Bevittem egyik nokia mintaboltba, ahol nem akarták elfogadni a garanciát, mivel volt csúszka billentyűzet és szoftvercsere korábban a ppinél, ekkor mondtam hogy bebszéltem az xy-nal ügyfélszolgálaton (mindig írjátok fel ) . Ezután eltűnt egy negyed órára, majd visszajött, hogy igazam volt, és adtak egy új telót 2 nappal később. Mi történt volna, ha pl megsemmisítik a garimat? Kapok egy új tiszta lapot?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
(3 hónapos korára 1 hónapot töltött már szervízben, kb 2006 júlisig április végétől, mindig a kijelző miatt)
Gondolom 2007 júliust akartál mondani, mert egy évvel korábban még sehol nem volt.
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen eredmény születik. Csak mindent bele!!!
Én a SE-ben csalódtam hatalmasat. Vadonat új, kártyafüggetlen, gyártói garanciás W610i-m pár hónap után hangszóró recsegést, majd halált produkált. Egyből vittem vissza, gondoltam ennél egyszerűbb eset nem is lehet, kicserélik a hangszórót és kész. Innentől rémálom. Össze - vissza hazudozás, ígérgetés, kétszer a kezembe nyomták a telefont, hogy kész, úgy hogy hozzá sem nyúltak. Elsőre elvittem és csak otthon derült ki, másodszor már a helyszínen kipróbáltam, egy hangot nem hallottam, kérdeztem - most akkor hogy van? - "Elképzelni sem tudjuk, rendkívül sajnálom, ..." A lényeg 4,5 hónap (!) után adták vissza a kijavított telefont (semmi más baja nem volt, csak a hangszóró) Soha többet SE márkaszervízt, gyalázat ami ott folyhat.
Igen, pontosan, köszi szépen a korrekciót 2006 nyarán mikor kikerültek az első hírek kezdtem el gyűjteni rá, úgyhogy érdekes is lett volna.
Nekem 2szer adták vissza amúgy a nokia gyári headsetet, mert nem működött, mindkétszer elvitték megnézni, a telón cisnált szoftverfrissítést, hogy majd attól jó lesz, de letesztelni nem tesztelték, mert utána sem működött, aztán haramadszorra már cscak miért ne alapon beadtam a pólusban lévő szervízben, ahol nagyon korrektek voltak, előttem letesztelték, majd mikor kicserélték akkor is letesztelték mielőtt visszaadták volna, azóta működik
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Az N95 headsetje az amiről irsz? Mert ha a hangszórói müködtek és a többi funkciói mint a vezérlö meg a hivásfelvevő nem akkor a középrészben található lapos elem merült le, csak azért irom le mert nagyon sok szervizben fogalmuk sincs hogy az lehet a hiba oka
Cseberből vederbe
Erről megvan a jegyzőkönyved/szervizmunkalapod? El tudnád küldeni nekem e-mailben a szkenjét? Szívesen megkérdezném a Sony Ericssontól, hogy miért tart majd' fél évig egy hangszórócsere náluk.
Előre is köszönöm!
Plusz jelezném, hogy nagyon sok leveket kapok, de a jegyzőkönyvekkel/szervizmunkalapokkal ellátott kirívó eseteket (beáztatás, több hónapos átfutási idő stb.) továbbra is várom!
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
Nekem emailban anno az XXL GSM több mint 1 hetet mondott arra, hogy kicseréljék a K850-emben a billnetyűt, mert a festék lepattogzott róla. Mire írtam az SE szervíznek (Cirmax, vagy mi), de ők még csak válaszra sem méltattak emailban. Szóval egy hangszóró csere simán meg lehet fél év. (remélem érződik az irónia)
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Független viszonteladókat (a'lá XXL) is meg fogunk szólaltatni a cikkben, akik majd remélhetőleg mesélnek efféle dolgokról is... mármint hogy ők mit tudnak tenni, ha hozzájuk hozzák vissza az általuk eladott gyári garanciás készüléket, amin a szakszervíz hetekig/hónapokig ül.
A sarki GSM-ek saját garanciái pedig külön részt képeznek majd...
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
A Speedshop-ról még nem nagyon hallottam rosszat, az összes telefonom, GPS-em, PDA-m onnan van, egyszer-kétszer volt már garanciális probléma és minden rendben volt, az gondolom nem az ő hibájuk, hogy az E-ten PDA-m 3 hét volt mire meggyógyult, mert külföldre küldték.
A cikket én is kíváncsian várom főleg azért, mert manapság nem igen lehet olyan írást olvasni ami ne lenne politikailag vagy valamelyik cég iránt elfogult, bízom benne a mobilarenán nem fordulhat ez elő még akkor sem, ha egy ilyen nagy lélegzetvételű cikkről legyen szó.
Watch 4k movies with Netflix :)
Alapvetően nem lehetett még olyan írást olvasni egyáltalán, amelyik megpróbálta körüljárni a témát. Igyekszünk olyat letenni az asztalra, amelyben minden kérdésre megtalálható a válasz. Nem csináltunk még ilyet, nekünk is érdekes lesz, hogy mit tudunk kihúzni az illetékesekből.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Szia, megkerestem a papírokat. Van két garancialevél, egy a Digiteltől, aki eladta a telefont, Egy másik, amit a leadáskor kaptam - Strong&Unique néven Cirma Hungary Kft. pecséttel. Már itt nem stimmel valami, az eredeti garancialevélen 8.hó 30. a telefon eladási dátuma (ez a valós) a másikon 8.hó 5. Március közepén jeleztem a problémát (szerviz plusz szolgáltatásom volt: egy futár hozza-viszi a telefonom, nem nekem kell rohangálni). Az eredeti garancialevélen van egy 4.hó 4.-ei dátum, amikor végre átvették a rossz telefont. Van egy Cirma Hungary munkalap 04/17 dátummal, meg egy jegyzőkönyv, amit a szervízvezető és egy technikus is aláírt, lepecsételt, miszerint kipróbálták és a telefon hibátlan(!). 3 napig az is volt, amíg nem beszéltem rajta A második, ill. harmadik javítási kísérletről tőlük semmi nem kaptam. Van két szervizes lap. Egy 05/20 dátummal - telefon felvéve. Ekkor vittem be másodszor, közben csak sms ment, vagy ha erősen szorítottam a telefon tetejét, akkor beszélgetés is 30%-os sikerrel, meg egy 07/31 - kiadva (ekkor kaptam vissza hibátlanul). Közben persze egyszer bementem az üzletbe, mert azt mondták elkészült, de ott helybe kiderült, h nem, Cirmáéknál hozzá sem nyúltak a telefonhoz, gondolom pihentették pár hétig egy polcon. Cirma H kft. két visszaadási időpontot is írt a garancialapra 07/14, 07/21 ez alatt a bejelentett hiba szerepel:hangszóróhiba, majd az elvégzett javítás: alkatrész csere
Ha ezek a papírok segítenek valamit még a héten átküldöm.
Én nagyon szurkolok nektek, mert mostanában a LogOut-on is egyre gyakrabban olvasni mindenféle garanciális problémáról. Remélem valami változást is el sikerül majd érni a cikkel, vagy a tudattal, hogy felszínre kerülhetnek a piszkos dolgok!
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Kérlek mindenképp küldd el ezeket! Köszönjük!
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
Hali!
en ismerosoktol szervizelesi gondokat legtobbet a vodafone-rol es a pannon-rol hallottam es a NOKIA garirol, mindenfelekeppen hasznos lenne ez a dolog, marcsak a mi erdekeink miatt is, ugyanis nem azert adunk 10-20 e Ft-al tobbet egy pl Nokia garis teloert, ha aztan "lekakikaljak" a szervizben, es beaztatjak!
Migiri, migiri, úgy ám! :D
Tegnap este átküldtem.
Bár az én ügyem már másfél éves és hosszú küzdés után sikerült megjavíttatnom a telefonom rendesen, asszem elmondható, hogy a Motorola szervíze kritikán aluli.
Bővebben: link.
Nagyon tetszik a kezdeményezés! Várom a megoldódott ügyeket! A fair.blog.hu nevében is kívánok sok sikert!
fair.blog.hu
Nagyon jó az ötlet,remélem működni fog.
sziasztok!
nekem edig olyan problámám volt(van) a SE-sekel hogy
adott 1 SE G900 aminek semi baja nem volt amig elölap cserélre nem vittem a westendi SE be kicserékték oké hazavitem leraktam az asztalra majd másnap reglere seképse hang... se töltés se emmi nem SE garis a telo de viszavittem. Mondták h beküldik a kpi szervizbe megis történt 3hétéig ott tanyázott majd felhivott egy kedves nyájas nöi hang h 60 000ft lesz a javitás mondom anyucid jol van? és az volt az indok hogy alkatrész csere pl SZOFTVEREZÉS! az alk csere alaplap csere volt kérdem h akk minek a sw-zés? m1 nem kértem a javitást viszamientem a SEwestendbe ahol odaadták a telot. Igen kedves hölgyi elado mondta nekem h valszeg szoftverezni kéne vhol máshol mert ök nem tudják de mondta h az oktogoni mgsm tudja valoszinüleg. Ezen irtora meglepödtem h ti nem tudjátok ök meg igen?????És ha szoftverezés eléglett volna minek akartak alaplapot cserélni?
végül vissza vittem a part-nero gsm be ahol vettem és most már 2hete náluk van h javitják ök is a központi szervizbe küldték az biztos.És most várok...
-::- iPhone 6 16GB -::- iPad 4 16GB -::- //Lenovo G505S// iPhone/iPad/iPod touch szoftveres javítás Budapesten!!
A kezdeményezés örvendetetes és messzemenöen támogatandó! Köszönet érte!
Nekem egyszer volt szerencsém egy garanciális SE W810-et hivatalos T-s szervízbe vinni Tatára, a MobilBárba. (Egyszerűen semmiféle hangjelzést nem adott.)
A szerelő srác ott előttem szedte szét, és csinálta meg a telefont cca. másfél óra alatt, azóta is tökéletesen működik!
Az akkor, s azóta is, mikor rá gondolok nagyon kellemes és pozitív tapasztalat volt!
Jó szerencsét!
Én mindenkit csodálok, akinek még van türelme (ideje!) ilyen "szervizekbe" járni, nekem eddig életemben összesen kettő darab, jogos garanciális problémám volt, ehhez képest legalább tízszer kellett visszamennem, és a végén nem lett jó semmi. Csúsztattak, bénáztak, gyanúsítgattak. Azóta inkább rendelek alkatrészt ebayről és megcsinálom akár a 400 ezres laptopot is, csak ne kelljen kapcsolatba kerülnöm ilyen helyekkel. Ennyit nekem nem ér a garancia.
Nekem lenne egy kérdésem. Tudja valaki, hogy fizikailag hol javítják az SE telefonokat?
[ Szerkesztve ]
streccs strucc cucc
Elnézést kérek mindenkitől, akinek nem reagáltam a levelére, de most nagy a pörgés a cikkel kapcsolatban, interjú interjú hátán, plusz pár - személyesen a gyártók vezetőinek - leadott garanciális probléma feltérképezése folyamatban van a gyártók részéről. Egyébként meglehetősen jól haladunk a cikkel, köszönjük a biztatást!
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
Elméletileg itt:
Cirma Kft. 1045 Budapest, Széchenyi tér 9.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
ha en leirnam az elmult 8-10 eves tapasztalatom a nokia mobil ask szerviz garancialis javitasi szokasairol es hogy milyen nehez veluk zoldagra vergodni es ha van ismerettseged mit lehet elerni sokan neznetek...
(en pl kaptam 8310, 8910, 7110, 6300hoz garis javitasrol vissza fenykepet es jegyzokonyvet, hogy azott pedig megse... a kozos bennuk az hogy mindegyikhez ugyanazt a fenykepet csatoljak)
[ Szerkesztve ]
Hétfőn megyünk a Nokiához interjúra, mi is szeretnénk kérdéseket feltenni ezzel kapcsolatban, szóval aggodalomra semmi ok.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
A Nokiához én is küldök egy jól dokumentált történetet...
Röviden ennyi, a levelezést és a gar.jegymásolatot emailben.
Készülék: Nokia E 66 (kb 100eFT), Made in Finnland, teljes körű Nokia garanciával.
A telefonvétel ideje: 2008 július 23.-án, kártyafüggetlen készülék.
2008 szeptember: a telefon slide elromlik, a billentyűzár nem zár be és nem nyit ki.
A menüből a billentyűzár nehezen hozható elő (ezért a slide kapcsolja)
2008 szept.7.-n az E66-t a Nokia hivatalos üzletében (hivatalos szervizpont) átveszik.
A készülék a Nokia központi Szervizéhez a Mobil ASK KFT-hez került.
A telefon 9 hét után került javítatlanul vissza, és a slide mágneses mikrokapcsolóját egy hűtőmágnes javította meg 3 perc alatt és azóta (1/2 éve) a készülék működik.
A jótállási jegy másolatát mellékelem. A dátumokat és a garancia címke hiányát a telefon átvételekor, az üzletben külön kérésre írták csak le (lásd pecsét).
A történetet nem minősítem, mindenki levonhatja a következtetéseket a Nokia telefonról, Nokia üzletről, Nokia Ügyfélszolgálatról, és Nokia hivatalos garanciális szervizről.)
Az alábbi levelezés mellett kb. húsz telefonos érdeklődés is volt az alábbi eredménnyel
a Nokia Üzletben és Nokia Ügyfélszolgálatnál:
Tájékoztatás:
A készüléket javítják.
Alkatrészre várnak.
Cserekészüléket nem adnak.
A készüléket nem cserélik.
A Nokia Szervizt nem tudják kapcsolni
A Nokia Szerviz telefonszámát nem tudják megadni.
A Nokia Ügyfélszolgálat Vezetőjét nem tudják kapcsolni
stb.
2-4-6-8 hét után ugyanez
levelezés:
Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat Vezető!
2008. július 23.-án vásároltam a Camponában (Nokia garanciával) egy Nokia E66 készüléket (IMEI:xxxx)
A készülék alapvetően működött, 2008. szeptember 7.-én a slide kapcsolása elromlott, tehát a készülékkel telefonálni tökéletesen lehetett, csak a slide a billentyűzárat nem zárta le.
A Campona Nokia szervizébe, majd onnan a Nokia központi szervizébe került a készülék.
Azóta (a 9. hete) kizárólag az ügyfélszolgálatuk tud tájékoztatást adni, miszerint újabb és újabb alkatrészre várnak.
A készüléket még a garancia idő lejárta előtt használni szeretném, ezért
3 napon belül kérném azt a Campona Nokia Boltjába visszajuttatni.
- Kérem írásban részletezni az eddig elvégzett javításokat.
- A telefont az átadott működőképes állapotban kérem visszaadni.
- Amennyiben a várt alkatrész megérkezik, értesítést és a garanciális javítás folytatását, vagy a készülék cseréjét kérem.
Budapest, 2008 október 3.
--------------------------------
Tisztelt Uram!
Köszönjük szépen a szíves türelmét. A szíves elnézését kérjük az elhúzodás miatt. Az a probléma, hogy pillanatnyilag nem tudják elvégezni a készülék javítását, mert az alkatrészek nem érkeztek meg időben és még nincsen dátum megadva, hogy pontosan mikor lesz alkatrész. Cserélni se tudjuk a készülékét. Azt tudnánk javasolni, hogy ha szeretné, és ezt legyen szíves jelezni felénk, a központi szerviz visszaküldi a készülékét és amikor megérkezik az alkatrész, visszahívjuk és gyorsan elvégzik a javítást. Várjuk válaszát. Köszönjük a szíves megértését.
Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Üdvözlettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
----------------------------------------------------------------------------------------
Tisztelt Uram!
Köszönjük szépen a türelmét, szólunk a központi szerviznek és reméljük, hogy egy-két napon belül visszakapja a készülékét. Amikor megérkezik az alkatrész, kapcsolatba lépünk Önnel. Kösöznjük a szíves megértését.
Köszönjük, hogy kérésével hozzánk fordult.
Üdvözlettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
------------------------------------------------
címzett: NokiaCare.EURO.
Tisztelt Nokia Ügyfélszolgálat!
A telefont a szervízből 9 hét után visszakaptuk a már több alkalommal említett slide hibával. A garanciajegyen a javitás kezdete és vége dátum nem volt kitöltve, az elvégzett javitás egy nagy S betű és még két olvashatatlan betű. A telefonról visszaadáskor a garanciacimke hiányzik. A nagy S betű a Campona Nokia Üzlet dolgozói szerint software cserét jelent, ezt biztos a garancia cimkén keresztül hajtották végre, ezért kellett végérvényesen eltávolítani.
( Vagy, hogy garanciális javításra ne vigyem többet vissza?)
A fórumokat olvasva egyébként a telefon slide hibáját 3 perc alatt megjavítottam, mindenféle megbontás és alkatrészigény nélkül.
Köszönöm a segítségüket, és a továbbiakban is minden jót kivánok a Nokia központi szervizének, a Mobil ASk KFT-nek.
2008 nov. 6.