A HD6xxx is lesz majd 1.3-as driver, vagy ahoz nem csinálnak?
À tout le monde, à tous mes amis, je vous aime, je dois partir
A HD6xxx is lesz majd 1.3-as driver, vagy ahoz nem csinálnak?
À tout le monde, à tous mes amis, je vous aime, je dois partir
Azért "fejlesztői" szemmel elég egyértelmű hogy a Win8.1 haladást jelent, mellesleg egy teljesen korrekt rendszer.
Jajjajjaj... Jönnek majd a vérpistike kemény gémer felhasználok, akik még a windows xp-nél jobb rendszert nem láttak mert cod 2 alatt van nekik 340 fps-ük és ebbe úgy is belekötnek, hogy sz@r a rendszer és egy kemény off topic lesz megint.
Alig várom már..
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Ennyit a homokos hidamról.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Tudtam én, hogy változik a verziószám, csak nem a WDM-é, hanem a WDDM-é. És még én vagyok a hülye, hah.
Mindig ez van.
Heyho.
(#7) Meteorhead
Igen, épp mondani akartam én is, hogy MS-től egészen szokatlan módon ennyi értelmes újítást az utóbbi időben nemigen láttunk. Azért ha megnézzük ezeket a szolgáltatásokat, és azt, hogy hol tart linux és az OS community... OpenGL 3.0-hoz mindjárt elérnek az OS driverek, és most írják az ablakolókat és input managert is, amik már használhatók lesznek (X-szel ellentétben). Az élet napos oldalán meg nagyon kemény fícsörök vannak.
(Zárójelben azért hozzáteszem, hogy Wayland hot-seat módja azért elég faja dolog, és már elég régen pedzegettem a témát Microsoftos fórumokon, hogy lenne rá igény, de WinAPI-nak a legeslegmélyén benne van, hogy 1 input stream létezik mind billentyűzetből és egérből is, és egy hozzátartozó fókusz van. Ez kiírthatatlan a rendszerből.)
Directx 11.2+wdddm 1.3 na vegre latszik valami fejlödes, a wddm1.2 es a dx 11.1 se regen jött és ha ilyen ütemben megy tovabb akkor hamar leépülhet a konzolok elönye. Par honapja lehetett olvasni rola hogy a microsoft komolyan dolgozik a lemaradasok bepótlasan dx fronton és ugy latszik most nem a levegöbe beszéltek kisebb csoda történt
Na meg ha felevente vagy evente jönnek a frissitesek windows pakkal egybekötött valoszinöleg uj wddm-el + dx verziokkal , hat rohamtempoban haladunk lassan ami adhat egy kis lökest a pc-s jatekoknak...
[ Szerkesztve ]
Ez szép is jó dolog de pl: a 6950 nem DX 11.2-es.
Így nem igazán lehet még építeni rá semmit.
Illetve lehet és jól meg fognak sz****ni mindenkit akinek nincs 7XXX-es Radeonja.
Kezdek erősen gondolkodni hogy lecserélem a win7-et ha kijön a 8.1! Frusztrál hogy a rendszeremet visszafogja a mostani oprendszer.
1 év mulva esestleg jönnek a cimek maj dx 11.1-2 re, akkorra már 10ezres radeonok lesznek kba piacon , és mar eleg sok embernek lesz minimum 7ezres radeonja ..szal tökmind1 a fejlödest nem lehet megallitani...
Vagy csak azert mert sok régi vga van sok embernek azert álljanak le es fejlesszenek regebbi platformra?Ha igy müködnenek a dolgok meg mindig super mario-val jatszanánk
[ Szerkesztve ]
"Elméletben a Sandy Bridge képességei is megfelelőek, de ehhez a platformhoz már nem készül WDDM 1.3-as grafikus driver, így nem lesz megoldva a szabványos, vezeték nélküli képtovábbítás kezelése."
Meg is lepődtem volna.
Mutogatni való hater díszpinty
Azért kicsit idegesítő ,hogy a 1,5 éves gépem nem támogatja
7850 kellet volna nem pedig 6950 na mind1 egyenlőre a játékok DX 10-es VGA-val is mennek.
Wii-n még mindig tolom a Super Mario öcsémmel 2 játékossal
[ Szerkesztve ]
Ja meg bö 1 vagy talan 2 evig is elég lesz max par effektet nem kapcsolsz be, de szerintem egy jo jatekhoz közepes grafika is böven elég, inkabb a jatekmenet es a törtenet ami fontos mert ha megvan a hangulata, a játékélmény akk mind1 majdnem hogy néz ki
Meg plusz adalék hogy a legtöbb uj feature borzasztoan nez ki, en alapbol offolom beallitasnal...
Miiert hajtsam maxon a vga-t azert hogy extrán mosott f*s texturakat lássak, amikor szebb a kep a + feature nelkül
[ Szerkesztve ]
Az Intel "support" már nagyon régóta ezt csinálja, kiadja a hardvert félkész driverrel, ha a következő generációig nem sikerül befejezni, akkor ígyjártál. Azt kell mondjam, ha support kell, vegyél AMD-t.
Ez tetszett
" ha a következő generációig nem sikerül befejezni, akkor ígyjártál"
Amugy 100 szazalekban igaz is
[ Szerkesztve ]
Akkor mutass egy olyan Thinkpadet, amiben AMD van. Ja, már lassan Thinkpad sincs...
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Tegyük hozzá : windózra. Linuxon általában még évekig működnek azok a hardverek.
@lezso6 : Pedig azért azok milyen jó kis vasak... ilyen alapdolgok, mint driverhiány
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Sok mindenért lehet szidni a Windows-t de a driver támogatásért nem.
Persze lehet egy két kivétel.
Soroljam a hardvereimet, amik a 64 bites windózok kijövetelével többé nem támogatottá váltak? Azóta is itt működnek a gépemben, pingvinnel. Egy tökéletesen működő TV tunert meg nem cserélek le azért, mert nincs hozzá x64 driver. Illetve volt egy újabb tuner nálam, az már digitális, amihez ugyan volt windóz driver, csak képet nem adott vele.
Máig az a tuner az egyetlen, amit Linux alatt nem tudtam életre lehelni, de azt a kártyát az Avermedia support sem tudta beazonosítani
Mutogatni való hater díszpinty
Köszi a hírt Abu!
Amúgy ez és ez mit takarnak pontosan? Ezekről nem találtam információt ebben a hírben.
Ezen felül az AMD 8.1-es driverében találni egy ilyen feature-t:
"Aggressive V-sync interrupt optimization"
Ez mit takar pontosan?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Remélem ez azt jelenti hogy a párom 220 ezer ft os sony vaiora lesz normális driver ami értelmesen kezeli majd a vga váltásokat az integrált és az amd vga között... mert most siralom ahogy az is ,hogy a sony le se szarja a frissítéseket... 500mb egy driver és fél évente adják ki... éljen...
jó lenne ha úgy lenne mint a desktop vonalnál hogy, ha jön egy update megkapná mindenki...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Az első a debug lehetőségek bővítése. A második az a DX 11.2 GPU overlay funkciójához kapcsolódik. Ehhez kell írni a drivert. Gyakorlatilag azt teszi, hogy ha egy fejlesztő skálázza majd a frame buffert, ahogy a DX11.2 ezt megengedi, akkor a 2D-s interfészeket ezzel nem skálázza az API, hanem azok a natív felbontáson jelennek majd meg.
Az Aggressive V-sync interrupt az eddig is része volt a rendszernek. A fejlesztő írja a DX11 óta a vsync-et, tehát a Win nem engedi meg a kényszerítést. Ahhoz, hogy ez jól működő legyen különböző funkciók is részei a DX-nek, lást az említett. Ezt optimalizálták.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
A Microsoft nem kényszerítheti a Sony-t, hogy adjon a termékéhez drivert. Szóval ez nem fog működni. A Sony úgy döntött, hogy a gyártók saját gyári támogatását nem kéri, és ezt az Intel, az AMD és az NV is tiszteletben tartja, hiszen számukra a Sony a megrendelő, és nem te vagy jelen esetben a párod.
Az AMD-nél azért van egy kerülőút, mert a driver nem hardlockos, tehát a mobility driverek települnek, ha külön forrásból szerzed be őket. [link] - itt alul ott vannak a mobility driverek. Viszont készülj fel rá, hogy amint telepíted őket, és a Sony supporthoz fordulsz, akkor ők már nem fognak segíteni, mert nem úgy használod a gépet, ahogy ők azt javasolják. De ha szoftveres átváltást használ a gép, akkor működnie kell ezeknek a drivereknek, viszont az Intel driveréből is mindenképp valami 2012 végit kell beszerezni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Windowson is évekig működnek azok a hardverek, amit a driver tud, azt tudja, csak a hardver többre lenne képes.. Nem hiszem, hogy Linux alatt más lenne a helyzet.
de WinAPI-nak a legeslegmélyén benne van, hogy 1 input stream létezik mind billentyűzetből és egérből is, és egy hozzátartozó fókusz van. Ez kiírthatatlan a rendszerből.
Szerintem nézz utána mi az a windows multipoint server, mielőtt ezt a hülyeséget komolyan elhiszed, nem tudom ki mondta
[ Szerkesztve ]
Danke ... sony support amúgy is szar...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Működnek, ha a MS ad ki hozzá drivert, ha már a gyártó nem. Sok olyan van, amihez nem adnak ki. Vagy nem adtak ki 64 bites drivert.
Mutogatni való hater díszpinty
Tehát a V-Sync eddig nem volt optimalizálva Win7 és sima Win8 alatt? Ez azt jelenti, hogy a grafikusfelület 8.1 alatt még kevesebb GPU munkát igényel? Jelen esetben mit takar az optimalizáció?
"a 2D-s interfészeket ezzel nem skálázza az API, hanem azok a natív felbontáson jelennek majd meg"
Ez milyen előnnyel jár az egyszerű felhasználó számára?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Tuti, hogy lesz wddm 1.3 driver minden amd apura? Ugy hallottam, hogy llanora es brazosra nem lesz.
A Vsyncről a fejlesztő gondoskodik nem az OS és a driver. Az újítás, csak több lehetőséget ad a fejlesztők kezébe.
Ha a fejlesztő a natívnál kisebb felbontáson készítteti el a 3D-s program képét, akkor attól a HUD minősége nem változik. Ez eléggé előnyös.
(#30) lenox: Mivel a map default buffert máshogy nem lehet támogatni, így erre mindenképp írni kell egy WDDM 1.3-as drivert. A GCN előtti VGA-k valszeg a végleges drivereknél is maradnak WDDM 1.2-esek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Igy van, tudtommal az a mondas, hogy se wddm 1.3 se map default buffer nem lesz llanora is brazosra. Pedig ezek kesobb jottek ki, mint az sb, megis az intelt fikazzak.
MDB igen valószínű, hogy lesz, mert a ROME 2 ezt használja, és Win 8.1 alatt ezt az összes AMD APU és az Ivy is ki tudja majd használni, amint lesz rájuk driver. Ezért tudtam beleírni a hírbe, hogy ezek a hardverek támogatják ezt a funkciót, mert megmondták.
Az SB-t fölösleges lenne fikázni a MDB kapcsán, mert nem támogatja maga a hardver, ha kiizzadnak egy drivert, akkor sem fog működni. Rájuk a Wireless Display kapcsán lehet mutogatni, de felesleges, mert az Intel csak beépített drivert kínál majd a Win 8.1-re az SB-hez, szóval nyilvánvaló, hogy a gyári támogatás megszűnésével semmi újítás nem lesz. De ezen semmi meglepő nincs, már évek óta ismert, hogy az Intel 1 évig támogatja a hardvereit, majd 1 év legacy és utána lényegében ennyi. Az SB két éves hardver, szóval annak annyi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
amint lesz rájuk driver.
Na ja, de ha nem lesz... Kerestem egy kicsit a neten is, talaltam public infot, bar nem tudom, mennyire megbizhato:
http://social.msdn.microsoft.com/Forums/zh-CN/ab828e02-cc45-41c0-8825-fde3a0874eab/direct3d-112-map-default-buffers-questions
Ha az AMD nem akarna hozzá drivert, akkor nem azt mondanák a CA-nak, hogy csinálja a Rome 2-őt MDB támogatással hanem, hogy használják a Zero Copy-t, amit a Shogun 2-ben is használnak. A CA-nak igazából a Zero Copy átmentése semmi, hiszen már van rá kód, és a Rome 2 ugyanazt a motort használja. Azzal, hogy az MDB mellett áll az AMD nyilván azt jelenti, hogy kínálni akarnak erre támogatást. Az teljesen felesleges, hogy legyen a motorban egy szabványos és egy Zero Copy implementáció, amikor ugyanazt a célt szolgálja mindkettő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nem latok moge, hogy mi lehet a motivacio, nyilvan az amd is akar uj procikat eladni, abbol, amit mar eladott nem el meg. De az is lehet, hogy az amd csavoja hulyeseget ir az MS oldalara a wddm 1.3 kapcsan.
Csak a MDB nem támogatása azt jelenti a fejlesztő oldaláról, hogy be kell építeni a Zero Copy-t. Ettől régi APU-k ugyanazt tudják majd, mint az MDB-vel az új APU-k, csak a fejlesztő többet dolgozik. Most ne a Rome 2-ből induljunk ki, ott csak átemelik a kódot a Shogun 2-ből. Más fejlesztő pedig nem jelentette be, hogy érdekelné az MDB. Viszont elvben nincs értelme limitálni a régi APU-kat, mert a felhasználó oldaláról mindegy, hogy MDB vagy Zero Copy, hiszen az eredmény ugyanaz, de a fejlesztőnél nem mindegy, mert a szabványos kód mellé nem kell egy másikat írni.
Az a gond, hogy miért kényszerítenék a fejlesztőket dupla munkára? Lehet, hogy van benne koncepció, csak nem látom. Talán az MDB nem olyan hatékony, mint a Zero Copy a régi APU-kon, de akkor sincs értelme megvágni a támogatást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.