Lehet én gondolom rosszul, de távollévők között létrejött szerződés miatt nincs valami elállási idő (hiszen itt egy szolgot rendeltél)?
Illetve én azonnal beszélgetés visszahallgatást kérnék (igen ezért kell neten/telefonon intézni, mert a személyes ügyfélszolga azt mond amit akar, utána már semmivel nem tudod bizonyítani ha tévedésből/szándékosan félrevezetett). A beszélgetésben el kell hangoznia a szolgáltatás árának. Ezt most is nyugodtan megteheted, pár évig meg kell őrizni a felvételeket. Ha elhangzott, hogy 11k akkor megkeresném ászfben, hogy ezt hogyan tudod bevasalni rajtuk (nem, nem csak a különbözetet, hanem kötbér, stb. formájában, szeretik elsumákolni egy 5k-s jóváírással az ilyen jellegű kötelezettségeiket).
Ahhoz meg szokjunk már hozzá, hogy telekom cégnél nem a fogyvédhez megyünk, hanem az nmhh-hoz.