Mr. Carmack, jöhet a Doom4 az OGL 4.0-ra!
#tarcsad
Mr. Carmack, jöhet a Doom4 az OGL 4.0-ra!
#tarcsad
Meg a Quake 5 ofc.
Stay a while and listen...
Egy apró hiba a cikkben:
"A újdonságait főleg azok a programok kamatoztathatják, amelyek rengeteg textúrát kezelnek, vagy sűrűn váltanak textúraállapotot."
A GLSL változásai ezek szerint azt is jelentik egyben, hogy egy HD 5000/Fermi kártyán ugyanaz a shader gyorsabban vagy optimálisabban fog futni, mint az elődökön?
[ Szerkesztve ]
Én is rögtön rájuk gondoltam.
Nem ismerek náluk nagyobb felhasználói bázist amik világszinten sikeresen alkalmazták volna az OpenGL-t.
Habár a jelenlegi projektekbe, már tuti nem veszik bele a 4.0-át, ha igen akkor meg mégkésőbb jön minden igért játék.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Nem ismerek náluk nagyobb felhasználói bázist amik világszinten sikeresen alkalmazták volna az OpenGL-t.
Blender, 3dsMax, Maya, Photoshop, Google earth, ...
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Várjuk hogy a fejlesztők sikeresen használják
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
úgy legyen
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
Új gamék és nagy nevek folytatásának a szagát érzem, jupppi jéé
nothing is true everything is permitted..
Vajon John Carmack a tech6-os motornál a 4.0-át fogja alkalmazni?
A tech5-ös motor melyik OpenGL generációban lett írva? 2-es vagy 3-as?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Érdekes.
Először kijön a hardver, majd utána az OpenGl.
Általában ez fordítva szokott lenni.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Kizart.
Az OpenGL 3.x gyakorlatilag DX10-es hardvert feltetelez, az OpenGL 4.0 pedig DX11-est.
[ Szerkesztve ]
Miért lenne az OpenGL a Dx-hez kötve? Támogatja a tesszelációt és a compute shaders-t, de ez nem jelenti azt, hogy kötelező lenne ilyen hardver hozzá.
[ Szerkesztve ]
Nem konkretan DX-hez van kotve, hanem olyan szintu GPU kell a full tamogatashoz.
Q5 egy Q1 SP játékélményel és egy Q3A MP-vel megfűszerezve
東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires
Ja, már megijedtem. Akkor csak simán rosszul értelmeztem.
Miért kizárt? Ja azt hiszem leesett: mire a tech6-ot elkezdik hegeszteni, addigra lehet lesz OpenGL 5 is.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Nem En azert irtam, mert Tech5-ot olvastam 6 helyett
Ja értem, akkor talán mégsem mondtam nagy butaságot.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Örömmel hallom, de kár, hogy a játékpiac nagyon a dx irányában van. : /
Szívesen venném, ha nem csak azt hallanám, hogy: "mocskos nV, mocskos zárt physx-je/CUDA-ja", hanem azt is lehetne olvasni itt-ott a dx is mehet a sunyiba.
Tegnap még működött...
Folytatom: Pro-E, CATIA, UG, Solid Edge, Solid Works, I-DEAS, OSX, Linux.
Nah, egy hozzáértő így utólag leírná, hogy a 4.0-val a Khronos mennyivel lépett közelebb a DX10/DX11 vonzerejéhez játékok szempontjából?
Tudom, hogy az OGL fejlesztése során első soron a professzionális felhasználást veszik alapul, de azért mindenkinek könnyebb volna az élete, ha nem lennének a játékfejlesztők a DX-hez kötve. Könnyebben jöhetnének MacOSX-re és Linux-ra is a játékok.
Hír A Khronos Group prezentálta az OpenGL 4.0 specifikációit