Véleményem szubjektív...
Véleményem szubjektív...
Áhhhh ez nem semmi írás lett!
Gratulálok!!
Ne verj át, mert én sem teszem!Előreutalás ill. előre postázás csak annak akivel már bizniszeltem!
Otthon? Szerintem sehogy.
és ezért rögtön van már létjogosultsága a 2gb-s 6950-nek eyefinity-hez
https://youtube.com/user/nuke7
ha bírná szuflával. hiába van 2 gb fedélzeti memóriád ha nem tudod kihasználni. ennyi erővel a 3gb ddr2es vramoknak is van létjogosultsága GeF 210eseken.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
Jó kis teszt lett engem is igen csak érdekel a több monitoros rendszer lehetősége, 2 GTX480-al sztem nem is lenne nagy gond, ami érdekelne, hogy mennyit dobna esetlegesen egy 3. GTX480 5760x1080-ba? 5760x1080ba már jobban skálázódik a 3 way SLI, mint 1920x1080-ba?
[ Szerkesztve ]
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
Nem értem ezt a 3monitoros mizzériát!
Sztem hülyeség az egész.
Én egy 40colos fullHD tv-re kötöttem a gépet és ezen tolom.
Sztem. sokkal nagyobb élményt ad mint az ilyen 3monitorból összetákolt valami.
Arról nem is beszélve,hogy közel sem kerül annyiba
Ha lőnöd kell hát lőj ne fecsegj!
Grat a jó íráshoz,.!
És Sok szerencsét az asszony győzködéséhez!!
Asrock fatality b250 I7-7700T 16Gb 2400Mhz GTX 1060 6Gb Be quiet Shadow rock 2
CF?
egy giga vram azért pár helyzetben már kevés.
Tuco78: munkára jobb a nagyobb felbontás. akik eyefinityt építenek általában játszani is szoktak, de nem csak azt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Tizenhatésegyharmadszorra van elmondva: nagyobb látószög (3 monitor) NEM EGYENLŐ egyetlen nagyobb képernyő A második esetben ugyanazt látod, mint egyetlen monitorral, csak nagyobb méretben.
Ja és: először ki kell próbálni, és utána fikázni
Nem fikázom csak nem értek vele egyet.
Már láttam élőben is és engem pl. nagyon zavart a monitorok kávája.
A cikk játékról szólt és nem munkáról oda biztos tuti a több megjelenithető feladat miatt.
Ha lőnöd kell hát lőj ne fecsegj!
Pártolom,..
Valóban nem ugyan az!
Ki kell próbálni,.. akinek csak CRT je van mint nekem,. annak is javaslom,.. ha csak kipróbálás szinten,.
Asrock fatality b250 I7-7700T 16Gb 2400Mhz GTX 1060 6Gb Be quiet Shadow rock 2
Erről is volt már szó: az a szóbeszéd járja, hogy órák kérdése és már észre sem veszed a kávát
SZ*ar nak egy pofon,. 1FPS,... nem mész vele semmire,.. 10-20 al már igen,.
de ha már folyamatos jácható FPS számot el érte akkor végképp jelentéktelen!
Asrock fatality b250 I7-7700T 16Gb 2400Mhz GTX 1060 6Gb Be quiet Shadow rock 2
Igen,valszeg igazad van nem ugyanaz megnézni vagy használni is.
Biztos meg lehet szokni csak baromi nagy befektetés a magas felbontások miatti atomerőmű na meg a 3monitor miatt is.
Ezért is írtam,hogy véleményem szerint az 1 nagy kijelző jobb.
A 40col már nekem teljesen betölti a látóterem azonkívűl a 16:9 képarány közelíti meg legjobban az ember látás perifériáját.
Arról nem is beszélve,hogy meg lehet úszni az atomerőmű gép beszerzését is
Dehát kinek a pap kinek a papné
Ha lőnöd kell hát lőj ne fecsegj!
Én egyetértek veled! De egyébként ha tele lennék mint a déli busz ahogy nem vagyok lehet összedobnék egy komoly 3 monitoros gépet. Mondjuk ennél komolyabb monitorokkal meg jobb videokártyákkal. És ha az nem tetszene akkor buktam egy kocsi árát és mennék vissza a 107cm-es Tv-re.
donmuscle felhasználónak 13 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
Akkor már csak az a baj, hogyha huznál egy egyenest a játékban, az a 3 monitoron megtörne 2-szer és adott szöget zár be, azaz az egyenes nem lesz egyenes, ergo a látvány csalóka. Ha ez kell...
Egyetlen épkézláb elfogadható megoldás a wraparound lenne. Mert ugye ha már a látást, teret akarjuk szimulálni, akkor azt mi nem szögletesnek látjuk.
A teszt viszont remek!
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
(#120) kasza blanka válasza wassermann (#54) üzenetére
"mint DX9-el "
olyan nincs, max DX9-cel...ha már nyelvtannáciskodunk
Viszont tudod mi a fura?
2db GTX 295 mehet párba azaz a Quad SLI pedig ha jól tudom a 260,275,280,285-ből csak TRI SLI építhető.
gondolom az alaplapokon megtalálható vezérlő miatt, nem? (ha jol informáltak engem nem rég, akkor a dupla magos vga-k megoldják a vezérlést a vga-n belül, tehát nem kell hozzá sli-s cf-es alaplap)
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
A dolog onnan indult, hogy van egy kártya EVGA GTX 460 2WIN ami egy dupla magos GTX 460 és azt is párba lehet elméletileg kötni azaz QUAD SLI-t csinálni amit elméletileg nem lehet GTX 460-ból. De mutattak egy oldalt ahol azt írják hiába a SLI csati a kártyán nem lehet QUAD SLI-t építeni így.
Ahogy a világ összes grafikai motorja
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
az evga 2win kártya nem hivatalos kiadás. emiatt kell neki slis lap, és emiatt nem mehet belőle a 4way.
meg szerintem nem fognak belőle nagy tételben eladni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Oké oké elhiszem én ezt.
De minek akkor rá SLI csatlakozó? Dísznek?
Nagyon jó írás lett, gratulálok hozzá. Én személy szerint nem használnék 3 monitort semmire, inkább vennék egy nagyobb kijelzőt. Nekem olyan, mintha a két oldala el lenne nyújtva és kb még realisztikusnak se mondhatnám, mert bár látod a saját szemeddel az oldalsó teret, de nem ilyen kristály tisztán.
A 460 2win-ről meg annyit, hogy tényleg nem lehet quad sli-t építeni belőle sajnos. Az evga csak annyival magyarázta, hogy már késő volt átdolgozni a pcb-t, mert már indultak a gyártósorok, így figyelmetlenség miatt rajta maradt. De reméljük majd érkezik valami hack vagy hivatalos kis valami, amivel meg lehet oldani.
azzal a driver és a játék támogatás lesz a para. a kártya menni fog mert belül megoldja az sli, de quadban nem támogatja egyelőre semmi, sőt a driver se biztos... én a helyedben írnék a gyártónak egy levelet mielőtt várásolok hogy mi a hleyzet...
Jó cikk Amit beszéltünk adom a 480 TFII-őt szívesen Én amondó vagyok,hogy a legköltséghatékonyabb / legjobb választás egy GTX 480 TFII SLI annyiba kerül mint egy közepes árban lévő 580....... Aki az árak megemelkedése előtt tudott olyat venni az jól járt a 460-nak a 2 GB-ja karcsú az látszik ( bizonyos játékokban) Én is gondoltam erre,hogy 3 monitoron FULL HD-ban kevés lehet kell az kártyánkénti 1500 VRAM..... :S
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
én 50 colloson tolom de igy is lemaradnak részletek,3db 50-es jobban eltudnám viselni
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
TE figyu, ha az 5870 elbír 3 monitort simán (még 6ot is) akkor a 6950 hogy a fenébe lenne kevés..?
https://youtube.com/user/nuke7
Optimalizációról volt szó, és ez elkerülhető lett volna ha akarják.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
igen, a penz nagy ur. az nvidia nem jotekonysagbol kesziti a kartyait, hanem a kokemeny profitert. itt egy osszefoglalo, melyik kartya milyen sli megoldast tamogat nincs csillag = 2 utas, 1 csillag = 3 utas, 2 csillag = 4 utas sli
(#127) Slystyle
az 560 2 win-en szinten van sli csatlakozo, szoval megint "figyelmetlenek" voltak
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
https://youtube.com/user/nuke7
Ácsi a linken 1* van a 460 mellett akkor 3 utast lehet építeni?
Az érdekes mert a kártyákon csak 1 SLI csati van.
Tehát akkor egy EVGA 2win és egy sima 460 összetud működni?!
Biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az ok, csak mondtam, hogy az evga mit mondott. Amúgy lehet egyszerűbb nekik a régi pcb-t használni, bár már ez is fura, mert eleve egy costum pcb-n van a cucc. De ha megnézitek az evga oldalán a két termék adatlapját és felül kiválasztjátok, hogy features, akkor láthatjátok, hogy egyiknél sincs ott az sli support, míg pl kiválasztasz tegyük fel egy sima 560 ti-t, akkor annál ott van, hogy támogatott. Bár én akkor is azt mondom, hogy ha már van egy új 2 gpu-s kártyád, akkor minek attól erősebb? Főleg, hogy még a játékok nagy része ki se használja. Bár aki nem tudja hova költeni a pénzét, annak megfelelő elfoglaltság.
Már bocs de nem igazán értem mit erőlködsz az ati-s cf-fel.A teszt lényege két középszintű nvidia gtx460 sli tesztje ami azt hivatott szolgálni ,hogy lássuk már hogy viselkedik 3 monitoros üzemmódba! Ha neked ati vonalon van ilyen szerkód csináld meg a teszted ,ird meg aztán majd ki lesz tárgyalva melyik a jobb ,gyorsabb ,gazdaságosabb stb!
Addig azt mondasz amit akarsz csak tedd offba mert nem igazán ez a része érdekel.
REIBEKAz lenne még a kérdésem hogy melyik driverrel teszteltél (nem a tdr miatt nálam nem volt) a legújabbal vagy régabbivel?A másik hogy az ssc-k milyen órajeleken futnak? A Zotacom 810-es az Evgám 763-as ezáltal az sli-m is 763-on fut
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Driver 285.79 TDR-t nem csinál
SSC: 850mhz-en megy mind 2 alapból
Akkor most az előfordulhat , hogy az enyém gyengébben teljesitene?Bár ugye lehet őket feszegetni!Szerinted látványos lenne a különbség?
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
te miről beszélsz..?
https://youtube.com/user/nuke7
Simán felhúzhatod 850-re mind 2 karit és használhatód úgy őket.
Az ati-s hsz-eidről!
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Dicséretes, hogy korrigálni szeretnéd fórumtársad nyelvtani hibáit, ugyanakkor nem ártana, ha nem írnál neki ez ügyben égbekiáltó baromságokat. A DX9 részeshatározói eseténél ugyanis "val-, vel-'-es toldalék használandó, azaz ez egy írásban jelölt teljes hasonulás lesz, méghozzá előreható, ahol is a toldalék "átveszi" a tő záróhangjának sajátosságait. Ez esetben ebből tehát nem DX9-el, hanem DX9-cel lesz, hiszen a 9-cel kiírva úgy fest, hogy kilenccel.
Stern des Südens!
gratulálok
https://youtube.com/user/nuke7
tudom, erre mondtam, hogy minden más grafikus engine is így működik.
a víz egy nagy sík felület, sok engineben végtelen nagy. 2 poligonból áll és van rajta egy vízshader.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Köszi van miért!
REIBEK Holnap szabadnapos leszek összelopom a monitorokat a lakásba csak úgy próba képpen ha faxa ráállok a két másik moncsi beszerzésére
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
egy valami kimaradt a cikkből, ami viszont érdekelne: kell a játékokban vagy a driverben valami külön konfigolgatás, hogy ekkora felbontásokat be tudj állítani, vagy egyszerűen csak megvan az SLI, meg a három monitor és akkor a játékokban megjelennek a nagy felbontások?
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Csakhogy ez nem mentség ebben az esetben, hisz: "Az API-ban létezik erre kivágó algoritmus, ami a biztosan nem látszódó felületeket eltünteti még a vertex shader fázis előtt, de ez a DirectX 11-es módba valamiért nem került bele."
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???