Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz ShakesVezér #183589 üzenetére
Szia!
Valószínűleg felszereltségfüggő; van(nak) gomb(ok) a jobb oldali bajuszkapcsoló végén / alján? Arról lehet léptetni. -
veterán
válasz ShakesVezér #183591 üzenetére
Ilyenre gondolok: [kép]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ShakesVezér #183591 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ShakesVezér #183594 üzenetére
Új műszeregység és bajuszkapcsoló beépítésével tudná.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ShakesVezér #183594 üzenetére
Abban nincs.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ShakesVezér #183700 üzenetére
Mióta csinálja?
-
ShakesVezér
csendes tag
válasz ShakesVezér #183702 üzenetére
Na közbe próbálgattam mindkét kulcsával,a hiba továbbra is fent állt.
Azt a kulcsot amit asszony szokott használni,bedugtam a zárba lezártam vele és kinyitottam,azóta megszűnt a hiba.
Fogalmam sincs hogy ennek lehet e köze hozzá,de most jó.
Kíváncsi leszek holnap produkálja e a nyűgjét.Szerk. : Ja,azóta lezárja magát x idő után autómatikusan.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz ShakesVezér #183706 üzenetére
Riasztó lesz az a sípolás/ villogás. Gyári vagy utólagos van?
Nyitott ajtónál felkapcsolja a beltér világítást?
Valószínű valamelyik ajtóban meghalt a mikrokapcsoló (vezető oldali első ajtóra tippelek), ezért nyitottnak "látja" az autót a rendszer, ami a riasztó élesedése után emiatt el kezd jelezni.
Sofőr ajtaja még vallatható nyitott ajtónál felkapcsolt világítással, ilyenkor a műszerfal kéne sípoljon az égve hagyott lámpák miatt. -
ShakesVezér
csendes tag
válasz ShakesVezér #183717 üzenetére
Na megnéztem a világítást is nyitott és zàrt ajtónál,és rögtön jelzett / sípolt / ahogy kinyitottam az ajtót többszöri tesztelésre is.
Valamelyík biztosítékkal nem lehetne kiiktatni a riasztót?
Vagy esetleg lehúzni a riasztó csatlakozót?Amúgysem akartam ezt az extrát,feleslegesnek tartom.
-
1stVikman
senior tag
válasz ShakesVezér #183720 üzenetére
Ha gyári, akkor nem bántanám.
Valamelyik ajtóban rossz lesz a mikrokapcsoló vagy még lehet, hogy meg van törve a kábel az ajtóátvezetőben.
Diagnosztika nélkül úgy tudod megállapítani melyik a ludas, hogy a beltér világítást ajtónyitásra állítod.
Utána becsukod az összes ajtót (bezárni nem kell), majd ha bent elaludt a lámpa, kinyitsz egy ajtót.
Ha bent felkapcsolt a lámpa akkor az az ajtó jó.
Visszacsukod, megvárod míg megint elalszik bent és nyitsz egy másikat. Így tovább mindegyik ajtóval. -
1stVikman
senior tag
válasz ShakesVezér #183730 üzenetére
-
1stVikman
senior tag
válasz ShakesVezér #183737 üzenetére
No, akkor biztosan gyári rendszer van.
Próbáld meg, hogy lezárás előtt 1x megnyomod a gombot és úgy zárod be. Ilyenkor a belső szenzorok ki vannak kapcsolva. Ha így is riaszt, akkor márpedig valamelyik ajtóban ( csomagtér, motorháztető is lehet) vagy ajtóhoz menő kábelnél lesz a hiba.
Csak 2 esetben riaszt a gyári, vagy a belső szenzor mozgásérzékelésre vagy ajtó / motorháztető / csomagtartó nyitásra.[ Szerkesztve ]
-
ShakesVezér
csendes tag
válasz ShakesVezér #183739 üzenetére
Na a motorháztető is jó mert ahogy kinyitom rögtön jelzi a műszerfalon,ha lezárom eltűnik a jel.
Beültem,kocsit lezártam,elkezdtem benne hadonászni de nem jelzett be,ülésbe előre-hátra mozogtam ekkor elkezdett sípolni.
Az előbb lezártam és most kezdett sípolni kb.5-6 perc után.
Szerintem elengedem ezt a riasztót,kiköttetem és nem bajlódok vele.
Ha csak le kéne húzni 1 csatlakozót vagy ki kéne venni 1 biztosítékot az lenne a legjobb,de gondolom nem ilyen egyszerű mert már írtátok volna.
-
1stVikman
senior tag
válasz ShakesVezér #183740 üzenetére
Hmm-hmm.
Nem egyszerű.
VCDS kódolással lehetne kikapcsolni, de én inkább azon lennék, hogy kiderüljön, miért riaszt.
Legrosszabb esetben a szirénáját kötném ki (lehúznám a csatlakozót), elvileg az ablaktörlő motor mellett/ alatt van a szélvédő alatti üregben. De az indexet akkor is villogtatná, ha riasztást érzékel.Többiek ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz ShakesVezér #183748 üzenetére
Szívesen
Reméltem, hogy a többiek is hozzászólnak, hátha jobb ötletük van. -
Asbee
veterán
válasz ShakesVezér #183914 üzenetére
A leglényegesebb infót hagytad le
-
macilaci78
nagyúr
válasz ShakesVezér #183916 üzenetére
Milyen motor? Amíg ez nincs meg, addig csak a csomagtartóba javasolt tenni bármilyen olajat is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Asbee
veterán
válasz ShakesVezér #183916 üzenetére
.... Megelőztek.
-
Asbee
veterán
válasz ShakesVezér #183921 üzenetére
Ne haragudj, de te kérsz segítséget, nem írsz évjáratot, motort, motorkódot, és ha ez jelezve van, még neked áll feljebb, teszed a jelzőket meg a megjegyzéseket. Pofám leszakad az ilyen emberektől. Ezek után, segítsen neked aki akar.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ShakesVezér #183921 üzenetére
No hiszti!
A motor tényleg fontos infó. Részemről a VW 504 normát tudó 5w30-at önteném bele.
-
macilaci78
nagyúr
válasz ShakesVezér #183925 üzenetére
Én a helyedben kétszer is meggondolnám ezek után, hogy beleöntök-e bármit is az itt javasoltak közül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Windows 7
- 3D nyomtatás
- Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest