Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #139043 üzenetére
Munezhelyettes szolgálatra jelentkezik: Verwaltung, tehát OMV.
-
brumi1024
veterán
Az.
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #139598 üzenetére
Nem hiszem, hogy jelentősen több lenne, legalábbis érzésre nem adta. A GTI-ben is baromi alacsony fordulaton jön a csúcsnyomaték, de az magas fordulaton sem válik vérszegénnyé, mint a dízel. Fogyasztáson kívül másban nincs esélye a stock GTD-nek, de mondjuk ez nem véletlen van így.
-
brumi1024
veterán
válasz -secret- #139814 üzenetére
Itt is lesz szerintem 3-4 kormányopció, mint a többi modellnél.
Kicsit részletesebb cikk. A mátrix led olvasólámpa zseniális.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #140021 üzenetére
"Nem mellesleg a 8 fokozatnak az ég egy adta világon semmi értelme- azért kelljen h a kocsi 2-3 ból induljon?"
Mármint azon kívül, hogy kevesebbet fogyaszt az autó, 150-nél még mindig 2k alatt van a fordulatszám (nincs motorhang) és a 220 simán utazótempó, mert épp akkor lépi át a 3k-t a fordulatszámmérő? Nem indul 3-asból, ezt még az SQ7 sem tette, pedig ott 1000-től elérhető 900 Nm. Szvsz egy jobb 8 sebességes automata (ZF 8HPxx, Aisin) komfortra bőven túllépi az egyszerűbb (!= Porsche PDK, de ez is ZF) DSG-ket.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #140440 üzenetére
Márkaszerviz kell, semmi problémája az autónak, szokásos dolgokat cserélik (2.0 TDI) + assistance meghosszabbítás +
gyorsulásrontóhegyilevegő kipufogását elősegítő szoftver installálása (ez ugye ingyenes). Két fővárosi nagy márkakereskedésnél kérdeztem: a) "hát az mininum lesz 160" b) 80 környéke. Szerintem viszem az elsőhöz, az közelebb van.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Luck Dragon #140739 üzenetére
Nem újkeletű, a V8-ak régóta 4 hengereznek.
Egyébként több szigetelés, persze, de az A3-nál egyáltalán nem lehet hallani bent az alapjáratot (az 1.4-nél). Kikapcsolt klímával sem, csendes környezetben. Nekem egyébként jobban bejön az 1.4.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #140955 üzenetére
Kicsit tisztázzuk a dolgot:
VAG keresztmotor: Haldex.
VAG hosszmotor: Torsen (még ma is, néhány újabb modellben lecserélték a Torsen diffművet egy belső Crown Gear nevezetű változatra, de ez sem elektronikus). Egy-két kivétel persze akad, van viszkókuplung az R8-ban.Az elektromos diffzár amire te gondolsz az a Quattro with Ultra, ez viszont messze nem 2013 óta létezik, ugyanis 2016-ban mutatták be. Az új Q5-ben és A4 Allroadban van csak.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #141065 üzenetére
A noname kutakban sok a lopott, vizezett lötty. Hazafele én már nem is tankoltam ott.
bulgár -> bolgár
-
brumi1024
veterán
válasz simonjoe #142821 üzenetére
"Vannak típusok amelyek teljesen "bebújnak" a gépháztető alá, és egy szervizmód bekapcsolásával lehet kiemelni nyugalmi helyzetéből az esetleges csere miatt."
Mint például Kormi is, vagy a futó VAG-ok nagyon nagy része. És Malac úr világított rá felettem az érvelés hibájára, álló helyzetben ugranak ezek lefele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest