Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #133856 üzenetére
Az F10-es 5-ösben konkrétan ég és föld a különbség a benzinmotor és a dízel közt hangra, főleg városban. Pedig mindkettőben benne volt az extra hangszigetelt üvegezés.
5200? Azon melegítjük a rendes benzinmotort, a dízelnek meg ott már se ereje, se szép hangja.
Az 1500-tól 3xx nyúlmókus nem nagy dolog, egy 2 literes turbós benzines is tudja ezt, csak mondjuk 5500-ig tart a nyomatékcsúcs, nem 3000-ig.
Na hát ez a baj, egy rendes autónál nem tartunk emlékpercet, ha hidegben kell indulni.
(#133858) focvis: Ha nem kell tartaléknak én megpróbálnám eladni, aki ilyet vesz használtan általában tudja, hogy nem karbantartásmentesek.
Bimmer: Nem, még nem, egyelőre a G30-as próbáját kellene megejteni, illetve nem tudni, hogy van gyártókapacitás, sokára vagy nagyon sokára tudnak autót hozni.
G6? Jobban tetszik is, vagy van nem elszállt árú a piacon?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #133859 üzenetére
Nincs bajom a dízellel, csak ebbe mindig jó belemenni.
(#133860) focvis: Érdekes, meglepően tartja az árát, valszeg eléggé rétegmodell itthon.
(#133861) joamilestoné: Na azt még élőben nem láttam. A sedanból tartottak nekünk egy premier előtti bemutatót, illetve utcán is láttam már 2-3 példányt (mind 20d voltí), de kombit még márkakereskedésben sem.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #133927 üzenetére
Ezek mellett szerintem miért USA: pohártartó, az oda készült modelleken nem volt eltolható roló a tetején (és nem volt sörnyitó sem).
Miért nem tűnik USA modellnek: nincs oldaljelző -> lökhárítócsere mondjuk simán lehetett.
Ha viszont USA, akkor viszont nagyjából bármennyi km lehet benne.
Land: "Van a topicban Golf 6/7 tulaj, aki a TSI-n kívül tudna képet adni magának az autónak a megbízhatóságáról?"
Mire vagy kíváncsi?
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #134054 üzenetére
Abból a szempontból nem, hogy ez nem egy Golf 6. Létezett, páran retrofittelték/beraktak máshonnan, de én inkább akkor lepődnék meg, ha valami azzal jött volna, mert az nagy eséllyel cserélt műszerfalas (ami márkakereskedést igényel a kódolás miatt). Gyárilag itthon nem volt kérhető.
Itt egy példa, de ezek egyéni kérésre gyártottak, 1000$-t meglepően sokaknak megért. Összehasonlításképp nagyjából feleennyiből lehet kapni Virtual cockpitet, ami mondjuk ezzel szemben tényleg ad valamit.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #134428 üzenetére
Van ebből szerintem jól kinéző, sokkal letisztultabb, pl az Audi gyárija. Nekem szalonban tetszett meg, de nappal is látszik, ellentétben a képen lévővel.
(#134440) z123456789: Persze, csak mondjuk 10-15 ebayeset lehet venni a gyári árából. De minőségre is megvan az árbeli különbség. Nekem bejön, de se a Hondásat se az S-line logó mintájára koppintott R-line-osat nem tenném bele semmibe. Ezekből az olcsó kínai ledekből jót egyébként sem láttam még.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz sirszevenap #134537 üzenetére
Ja értem, slavba tolja.
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #134622 üzenetére
Ez mondjuk annyiban nem áll, hogy kettőstömegű, turbó, s a legtöbb finomság már a benzinesekben is megvan, és egyre ritkább az igazán megbízható benzines.
Újonnan viszont árnyaltabb a kép: akkora felára van ebben a kategóriában a dízelnek (kivétel néhány speciális esetet), hogy nem hozza vissza az árkülönbséget a fogyasztásbeli előny az első 3-4-5 év alatt (ami az átlagos lízingidőtartam), nem kirívóan magas futásteljesítménnyel.
-
brumi1024
veterán
válasz humax #134772 üzenetére
Továbbá szerintem a Q3 és a Q5 közül inkább az utóbbi fele kacsintgass. Előbbinek szerintem baja, hogy ez még a PQ35-re épül (amivel nincs baj, 3 éve még oké volt, de ma már az összes hasonszőrű társa MQB, ami merevebb, könnyebb és modernebb is, ha a belepakolt elektronikát nézzük), illetve keresztmotoros, emiatt Haldex jár vele és érezhetően hangosabb/"remegősebb" (nagyon finoman értve a szót) dízelmotorral, mint egy hosszmotoros, jó hosszú orrú Q5. A Q5 egy komolyabb autó, Torsen AWD-vel kapható (még ha ez már hibrid is), és fizetendő valutában sincs sok a kettő közt, mert nagyon el lehet szállni a Q3 árával.
A Q3 újonnan nálam abban a pixisben van, mint az A6: kívülről beleillik a modellpalettába, de kategóriában alatta és felette (Q2 - Q3 - Q5, A4, A5 vagy A4, A5 - A6 - Q7) jobb ajánlatok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #134920 üzenetére
Nekem van, széria volt, illetve G6-ban is volt, ahogy focvis mondja. Ötletem nincs mitől függ széria-e.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz humax #134945 üzenetére
Újonnan véve? A BMW-é olcsóbb, ha a szervizt nézzük az első pár évben.. F10-es 5er (hosszmotor, ez a márkaszervizben már emelt munkadíjat jelent az Audinál) első 4 év/100k km alatti kötelező szervizei 6000 Ft-ba kerültek, összesen. És minden alkalommal lemosták az autót (normális kézimosó szinten) és adtak iható kávét. Az első olajcsere ennek sokszorosa volt a Q3-nál.
(#134947) I-sty: Az A8-ban van 4.0 V8, szóval nekem is kell.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz atos19881101 #135310 üzenetére
Szerintem tűrhető. Az F10-en 225-ös defekttűrő van, és ott is a nyomvájú a probléma főleg. (A Q3 255/35-öse már más tészta, de az sem vészes.)
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #135492 üzenetére
No hill hold - ez van, Auto hold nincs. Nem ugyanaz a kettő, az egyik a lejtőn való visszagurulástól óv meg pár másodpercig, a másik rögzít, ha állóra fékezted az autót (mindig). Manuálisnál nem találkoztam emberrel, aki ezt szerette volna.
(#135523) bitpork: Akkor módosítanék, van egy jelöltem. Manuálisnál szereted/használod?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #135585 üzenetére
A C7 pont olyan széles, de cserébe 15 centivel hosszabb, mint a Touareg. A BMW-vel az összes nagyobb parkolóban (Auchanok/Tescok, plázák, stb.) kilógok hosszában a helyekről.
(#135588) bitpork: Én meg az F10-es tapasztalataim osztottam meg, az pedig C7 konkurens.
Szerk.: 1874-1936mm közti változatok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #135594 üzenetére
Ezért mondtam a C7-et, de arra meg beszóltak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Steam Deck
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Politika
- Kutya topik
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest