Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz gerisz23 #57738 üzenetére
Benzinesnél azért ebbe a motorba nem látunk be dologgal nem értek egyet.
Ott lehet nyugodtan melegen is kompressziót mérni, hengerként. Az olaj állaga ,minősége sokat elárul. A hűtővíz szintén stb.....
Persze senkinek nincs röntgen szeme ez tény. De Nagyon sok mindent ki lehet szúrni már az elején.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz gerisz23 #60305 üzenetére
Szia, en ugyan igy jartam. Nincs jo hirem...
Maga amechnaizmus ugye ugy mukodik, van egy gomb amit a hattamlanal lenyomsz ekkor tudod donteni az ulest. Ha az ules dontve van a biztonsagi ov nem mukodik. Na az a gomb amit lenyomsz, az egy "rudazatot" mozgat es vekony fem drotot ami huzo es tolo funkciot lat el, es egy fem rudat mozgat ez oldja es zarja az ulest. Na nekem ez a vekony fem szal torott el, es onnantol kezdve nem tudtam donteni az ulest.
Megoldas? Kell egy ugyan ilyen bontott ules, szet kell belezni es atrakni ezt a drotot. A nagyobb melo inkabb az, hogy a nem dontheto ulest valahogy elore kell donteni es le kell hatul szedni a karpitot. -
F_Gergely
őstag
válasz gerisz23 #60307 üzenetére
Nekem a hatlapi karpit patentokkal van fent ezeket leszedve jon le a textil oldalt meg pici kampok fogjak ezeket ki kell akasztani. Csak hallasra tunik bonyolultnak, ha szetszeded latni fogod es tok egyertelmu, mit hogy merre, de en azon buktam ki hogy az a kis femdrot semmivel sem helyettesitheto, sima bringa bovden nem jo mert azzal csak huzni lehet, tolni nem. Nekem mazlim volt mert volt egy garnitura rossz ulesem es abbol kiszedtem, igazabol barmilyen szakadt, rossz ules jo.
De ha mazlid van, csak kiugrott belul a helyerol ez a drot es azert nem tudod donteni. Ha szetszeded latni fogod, nekem sajnos eltort (marha konnyen torik mert vekony, konnyen elfarad). -
-
szkury
aktív tag
-
lsebestyen
addikt
válasz gerisz23 #61621 üzenetére
Epp itt vagyok a kipufogosoknal, ok is azt mondtak h bak csere kell ide. De ha mar itt vagyok akkor a tuzkarikat kicserelik. Azt h ha tobben ulunk benne hangosabb-e nem tudom mert amiota csinalja csak egyedul ultem benne. Tegnap anyaek mentek vele hárman de ő nem hallott semmit.
-
Szada85
aktív tag
válasz gerisz23 #61620 üzenetére
Valóban szigorítottak a törvényen, de tettenérés nélkül nehezen húzzák rá bárkire is ezt, ahogy a cikkben is leírják, mindenki "csak beszámította az autót", Ö még egy IDrive-ot se tud kezelni, nemhogy egy km-óra visszatekeröt, és máris a max. amit elérhetsz,hogy visszaveszi az autót mondjuk töled, bár biztos ez Sem mindenhol ilyen egyszerü.
Az emberek fejében kellene változnia a dolgoknak, ahogy már milliószor le Volt írva, ha reálisan tudnának az emberek gondolkodni, akkor felfognák a reális km állásokat, és nem lenne ez. De kevés Km kell, kevés Km-t látsz.
-
Markizmark
addikt
válasz gerisz23 #61626 üzenetére
Az első műszakiig szerintem akkor is vissza lehet majd tekerni az órát nyom nélkül.
Tegyük fel vágysz egy kisteherautóra a bizniszedhez, legyen max 2 éves mégis simán lehet, hogy benne lesz 500ezer km, de mégis 160-al meg tudják hirdetni gond nélkül mert még maga az első tulaj tekertette vissza.Cimborám egy helyi fuvarcégnél dolgozik, Renault Masterrel közlekedik, ő hozta el a szalonból tavaly márciusban, de már benne van 400ezer km, biturbós istenverése és már párszor járt szervizben is ... mégis ha akarnák egy kis kipofozás után el lehetne adni megkíméltként.
Az ilyesmi ellen nincs orvosság, akinek nincs pénze új autóra az mindig kockáztat sajnos.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Szada85
aktív tag
válasz gerisz23 #61626 üzenetére
A Magyarországon forgalomba helyezett autóknál oké, vissza tudod kötvetni az ilyet, a cikkben valóban ilyenek vannak, de egy külföldröl frissen behozott darabnál ilyet szerintem nem fogsz tudni megtenni. Márpedig elég tekintélyes mértékü az autóimport, nem emlékszem pontosan évi hány tíz- százezer autót hoznak be, azoknál a külföldi tulajt megtalálni nem lehet egyszerü.
Késöbb is csak azok az autók lesznek így kiszürhetök, amik jó pár éve otthon közlekednek, így van nyomuk a rendszerben, az importáltaknál csak akkor müködne, ha lenne valami Ojrópai központi rendszer, amit mindenki használna. Ami nincs kizárva, hogy lesz, vagy ha van már, akkor rendesen használva lesz minden ország által, csak gyözzük kivárni.
Ha a gyökérokot szüntetnénk meg ( azaz, hogy a vásárlók nagy része a km-t nézi elöször, és sokszor az alapján dönt ) és az átnézés/átnézetés, plusz a tapasztalt állapot alapján döntenénk, amit tudom, hogy nem egyszerü annak, aki nem ért az autókhoz, akkor elöbb utóbb a probléma is megszünne.
-
Markizmark
addikt
válasz gerisz23 #62175 üzenetére
Lánc akkor szokott elugrani amikor a motor ellenkező irányba lett forgatva. Pl meggurul előre rükiben, vagy fordítva. Régebben legalábbis erre ügyelni kellett, de a mai motorokról is hallottam már ilyet, hogy az állampolgár este letette az akkor még tökéletes autót, sebességbe tette és kiszállt, majd reggel recs-rop.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gerisz23 #62209 üzenetére
"...sebességben hallani egy fura hangot,mintha ékszíj vagy csapágy lenne zajos,suhogó hangot ad ki,benyomott kuplungnál elhallgat szép lassan a zaj/nesz.." "...Délután meghalgatjaca szerelő,vszleg kinyomócsapágy..."
- Ha a zaj elmúlik, amikor teljesen benyomod a kuplungpedált, akkor az semmiképp se lehet kinyomócsapágy. A kinyomócsapágy pont fordítva csinálja, ilyenkor szól, fölengedett kuplungnál meg csöndben van. Minden csapágy csak akkor tud megszólalni, ha forog. A kuplung-kinyomócsapágy pedig nevéhez méltóan a kuplungot nyomja ki, ilyenkor forog, egyébként meg nem.
- Elkezdhetnek zörögni a kuplungtárcsa agyában lévő rugók.Ez kuplungolásra elhallgat,vagy a tárcsa lötyöghet a nyelestengelyen.Kuplungolásra ez is elhallgatMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diegho
nagyúr
válasz gerisz23 #62315 üzenetére
Olcsó és tartós nem nagyon van, ráadásul friss jogsi mellé biztos nem tennék olyan gumit, ami nagyon kompromisszumos. Ha nem nagyon megy ki városból, akkor valamelyik téli alapú 4 évszakost kell bepróbálni. Én Kléber Quadraxer-t használtam fél évig egy 150le-s autón és télen került fel rá, akkor még volt hó is bőven, nekem nem volt vele semmi bajom a hangján kívül, de csak 1000km-t mentem akkor vele, az alatt nem derül ki róla, hogy milyen. Mindenesetre a kínai 4 évszakost felejtsétek el. Nem tudom milyen méretben kell, de talán a Sava Adapto az első olyan, amit be mernék vállalni ilyen rövid távokra folyamatosan, annál lejjebb nem adnám.
-
kmarci25
veterán
válasz gerisz23 #62347 üzenetére
Jó ötlet. Ez ilyen kihúzom, visszadugom fajta? Most néztem a neten autósboltban, kb. 8-9 ezerért adják. Látom, hogy van rajta két kampó, ami beakad. Ezek szerint akár még házilag is megoldható a csere... A kérdés, akkor már csak annyi, hogy jól gondolom-e, illetve ha igen, akkor hogyan tudom kibányászni a mostanit, hogy az újat betehessem?
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
G.Peter
aktív tag
-
diablo1984
veterán
válasz gerisz23 #62396 üzenetére
Akkor meg az mièrt nincs a szervízkönyvben, mert van ott is pecsèt nèlküli beírás is! Így meg bárki mondhat bármit, de az a kocsi nem azt kapta amit kellett volna! Fater is ilyen, 4 èv után kèrdeztem èn is tőle, hogy mikor volt olajcsere a passatban, mondta, hogy mèg nincs meg a 10ezer, 4 ève volt utoljára.... 10èves vezèrlèssel(22 ezer volt benne 10 èv alatt), következő hèten lecserèltette a vezèrlèst az olajat, szűrőket, 120ezret sikerült otthagynia. A fèkolajat is kèrdeztem tőle pár hete, mondta mikor vette, akkor csibálták a fèket, az asszem 2004ben volt.... Mondjuk nem használják, de az is minimum 12 èves....
-
kmarci25
veterán
válasz gerisz23 #62501 üzenetére
Indexkarra 14? Basszus! Maga az alkatrész 8-9 ezer körül van, ebay-en meg még olcsóbb... Hétvégén szétszedtem az itt kapott tanácsok alapján a kormánykerék mögötti borítást: a felső részt csak ki kellett csúsztatni, az alsót pedig 3 csavar tartotta. Idáig rendben is volt csak az alsót valamiért nem tudtam teljesen leválasztani. Ettől még hozzáfértem az index karhoz, de a csatlakozóját sehogy sem sikerült leszedni. Nagyon erőltetni meg nem akartam, mert egyelőre nem vettem újat. Ja, mindez egy 2004-es Meriván.
Ha kicseréled/kicserélted, kérlek számolj be az élményeidről. Köszi!"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Immy
őstag
-
Petyyyyy
addikt
válasz gerisz23 #63481 üzenetére
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a kombájnon nagyobb tárcsák vannak, mint a sedanon. Asszem valami 280-as van elől, meg ugye jeladós a fékbetét is hogy MID kijelzőn sikolthasson, ha csereérett.
Declare - Kösz-kösz. Igen, enyém. A fa engem sem hatott meg, gondolkoztam egy ezüstön vagy szálcsiszolt feketén, de itt tényleg nem hat olyan rosszul.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz gerisz23 #87727 üzenetére
2 utángyártott után bontott lett pályás kocsiból, és takarítás óta remek. Vettem boltból újat is, sosem volt az igazi, de 4 hónap után megint suta lett, mint a gyári 170k km után. Hagytam is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz gerisz23 #88357 üzenetére
80k erre sok? Én keveslem. Csak a vezérlés a sallangokkal és munkadíjjal ennyi. Óvatosan.
Szépen megnézitek multiméterrel vagy logolva opcomon az első szondát. Ha rossz, ami eléggé benne van akkor csere. Gyertya sem esik rosszul 40-50k km után. Utána jöhet miden más.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz gerisz23 #88359 üzenetére
Úgy se rossz, 20-25k egy szonda, 30-35k a trafó és 6k körül van 4 gyertya, plusz a cserebere.
Én 3000 forint körül vettem bontott pályás kocsiból szondát előre-hátra. Köszönik, elvannak
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elite: Dangerous
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Gumi és felni topik
- Nintendo Switch
- Videós, mozgóképes topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest