A vásárlások jóváhagyásához szükséges kétfaktoros azonosítás esetén a push üzenet 1-2 másodpercen belül megjön a telefonra (mert ez ugye a bank érdeke).
Ebből gondolom, hogy ha a bank akarná, akkor az egyenlegről, stb-ről szóló push üzenet is meg tudna jönni pár másodpercen belül, csak ez már nem annyira érdeke a banknak.
Milyen alapon feltételezitek azt, hogy a felhasználónak van másik vagy az adott szolgáltatásra kitenyésztett natív alkalmazás a telefonján? Vagy hogy van egyáltalán okostelefonja?
Nem szükséges okostelefon, pl. a kétfaktoros azonosításhoz is választhatsz az okostelefon helyett token eszközt. Amúgy akinek nincs okostelefonja, az is tudja használni a bankkártyát, fizetni tud vele, pénzt tud felvenni vele. Ha pedig valami "advanced" funkciót akar (mondjuk pénzt utalni), akkor meg szépen beballag egy bankfiókba
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.