Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#851) Styfler válasza K1992 (#690) üzenetére


Styfler
csendes tag

Jaja! Jó, de rossi papa idén is lealázza (hogy eddig)
:RROSSI:R

(#852) Tomcat13


Tomcat13
senior tag

Hajrá Talma!

'' Meghalni lehet, de elfáradni sohasem''

(#853) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

Urak ert vki az sbk-hoz???
MI torpent Hagaval??? oek hogy kedvenc versenye, de a budos eletbe lehetne kedvenc a a motor szar vona???
csak nem kis know-how vonult at a Rossi technikabol es tapasztalatbol a r1-be??? /tueom tudom tejjesn mas vilag az egesz ezert abszurd, de az elmut 5 /de inkabb sok ev/ nem a yamaha josagarol szolt.../ amugy meg leeht hogy most megy a szeker a moto gp-ben igy lehet egy kis pzit tolni mashova is???
jaratosak mesejjetek:- ))) koszi

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#854) Integra válasza neduddki (#853) üzenetére


Integra
titán

nagyon megtáltosodott az biztos, csak az összefoglalót láttam sajnos, mert ugye természetesen nem közvetítették élőben, helyette vol atlétika selejtező....
ez van, franciáké már az eurosport..
borzalmasan nagy futam lehetett mindkettő az összefoglaló alapján
ja, asszem haga csapata gyári támogatású mint a suzukié is

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#855) #70869248 válasza neduddki (#853) üzenetére


#70869248
törölt tag

hát Haga nagy kaliber, én kinézem belőle hogy a 'kedvenc' pályáján kimotorozza azt a plusszt...
éppen ráfért már egy kis siker, mert kezdett szürkülni/eltünni.
..egyébként elképzelhetőnek tartom hogy csoportosítottak át pénzeket, mivel az induló fejlesztést kivéve a MotoGp-ben Rossi sztem felülmúlta a várakozásokat, már a tavalyi évben is, idén pedig hát már zsebben van a VB cím.
Ettől még zajlanak fejlesztések a MotoGp-ben, csak talán kigondoltabban, és nem több szálon mint amikor futni kell a sikerek után...kb. ahogy most lehet a HRC-nél.
Elképzelhető, hogy a Yamaha erősödni kíván, és lovagolni a Rossi hullámot az eladásokban, és hát a MotoGp az nem szériajárgány.
Sok oka lehet, ha pumpál pénzt a Yamaha, azt szvsz jól teszi.
Még mindig jobb mint a Suzuki, aki miután megnyert egy VB-t, egyszerűen eltünt.
p. K. Schwantz, vagy pl. K. Roberts..

[Szerkesztve]

(#856) Integra válasza #70869248 (#855) üzenetére


Integra
titán

rossiról minden bőrt lefognak húzni, amennyit csak tudnak
a honda is ezt tette, mindenki ezt teszi, ki nem ezt tenné.. :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#857) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

meg amotorsport weekend is arrolszolt elsosorban:- )))
en nagon elvesztem az osszefoglalot vot abban minden...
amgy mind kettotokkel egyet ertek ijjesmit okumlaltma ki en is, de aszttem vhol mar pezzegetik az inrokok hogy mi a hejjzet... met band hecs oke kedvenc, de emlkezzun brno-ra...
amugy ez az olasz csapat a byrd utoda vagy egy masik??? amugy ahogy nezem nagyon orulnek neki tehat az lehet... megtanatam az:- ))) Bővebben: link
Abe-n gondolkodom, mert ugye a franciak nagyon erosaek voltak mindig is yamahaban, meg aszt olvastam hogy evee elejen nem felgyari tamogatassal szerzodott a franciakhoz??? eszt bezzeg ne mtanalom...:- (((

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#858) Black&White


Black&White
addikt

Bővebben: link

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

(#859) Integra válasza Black&White (#858) üzenetére


Integra
titán

hűha v3????
akkor nem véletlenül nyúzza már a honda is a sajátját :)

ja, és jó ronda!

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#860) neduddki válasza Black&White (#858) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Rosszi es csapatat a BMW-hez !!!!:- )))
Surgosen!!!
Lealabab ott is latnanka fejlodest:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#861) Black&White válasza Integra (#859) üzenetére


Black&White
addikt

Nem tudom, kicsit szkeptikus vagyok a V3-al kapcsolatban.Az Aprilia, a Proton és a Benelli is befürdött vele.
Viszont, mivel a BMW van mögötte, talán lesz belőle vmi... :)

A Honda az többféle erőforrást is tesztel a 800-ra, nem?
A közelmúltban még V6-ról is pletyóztak...

(#862) #70869248 válasza Black&White (#861) üzenetére


#70869248
törölt tag

az öreg Roberts esküszik rá :D
mert őt azzal verték le régen, akkor tutter az a best. :)
Minden tiszteletem az övé, de a KR3-a nem igazán jött be..

(#863) Integra válasza Black&White (#861) üzenetére


Integra
titán

szerintem volt is nekik már v6, de úgy tűnik azt kukába dobták és ehelyett lett a v3
de ez az én feltételezésem, lehet hogy a v6 is fut még
minden esetre én pislogtam hogy v3-at tesztelnek.

amúgy az alacsony lökettérfogat miatt lehet benne potenciál, kisebb és rövidebb löketű lehet a motor, vagyis jobban fog pörögni nagyobb teljesítménnyel. meg nagyon parányi és kompakt lehet.
valami oka kell legyen hogy a honda ennyire leakarta csökkenteni a motortérfogatot
pedrosa meg vasággyal is csak 40kg, úgyhog kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége:)

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#864) Black&White válasza #70869248 (#862) üzenetére


Black&White
addikt

Mondjuk engem más miatt fogott meg.
Tavaly Brnoban az Aprillianak volt a legheréltebb,legvéresebb hangja az összes közül.Visszaemlékezve, az F1 verdák villanyautók voltak mellette...:D ;]

(#865) neduddki válasza Integra (#863) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

ha jol remmlik akkor ugy 170-220 ccm koz optimalis egy henger ijjen kategoriban versenyzesre ... /4 utem nagy fordszam benzin etc.../

udv

n3eduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#866) neduddki válasza Integra (#863) üzenetére


neduddki
nagyúr

Hi!

Honda minidg is a forszamot hajkuraszta gondolj csak a 4 hengerres 50cc-re meg az ovaldugos 8 szelepesre ... az a 750-es endurance volt vagy a 1000-es??? ez mmost jo kerdes:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#867) neduddki válasza neduddki (#866) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

az ovaldugos az 750-es volt...
de mintha a az az 50ccm-esbol lett volna v8-as???
Hondafanok elokerulni infokat sozlg'ltatni....

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#868) #70869248 válasza Black&White (#864) üzenetére


#70869248
törölt tag

ez igaz, bár állat volt mindegyik.
amin behaltunk a röhögéstöl az még Max 4ütemű Marlboro Yamaha-ja volt, mi gázelvételnél ilyen elnyújtott hörgő fingó hangot hallatott :D
lehaltunk, minden más motor tök szépen 'csendben' fordult el a célegyenes végi jobbosba, Max, meg Checa meg HáBBBrrrrrrrrrrrrr :D

(#869) Black&White válasza Integra (#863) üzenetére


Black&White
addikt

Szerintem önmagában ezzel a V5-el nincs baj, rettentő erős, nyomatékos.
Manapság csak arról hallani, hogy a Honda új vázat, új hátsó felfüggesztést tervez.
Lehet, bizonyos átalakításokkal megtartják a 800-ban is.Nem tudom.
Szó volt itt az idális térfogatról is egy henger esetében.Mindennek van előnye és hátránya.
A Ducati sem véletlenül váltott a 4 hengerre, pedig mindenki valaki extrémebb megoldásra számított szerintem.
A 3 henger nagy előnye még a kifinomult járás/egyenletes teljesítmény leadás, ami biztos sokat segít a vázspecialistáknak is, de eddig még nem láttam olyan megvalósult verziót, ami nem szenvedett egy jó adag lóerőhiányban. :)
Vagy itt van nekünk csehek 6 hengeresre is, de szerintem de ez sem lesz több egy egzotikumnál. :F
Pedrosaról meg annyit, hogy szerintem csak egy elkeseredett puffogtatás a Honda részéről.Én szkeptikus vagyok az ő szereplésével kapcsolatban.Valahogy nem látom benne azt, amivel Rossihoz hasonlítják.Emellett a 40 kilója is aggaszt.Most csak idegesít... :)
Inkább hozzák oda Hopkinst.Nekem nagyon szimpatikus az, amit a Suzukinál csinál.

(#870) Black&White válasza neduddki (#867) üzenetére


Black&White
addikt

Az az ováldugós az tényleg egy kuriózum volt a maga idejében...
100000 DM volt az adatai alatt...
Akkor el se hittem, hogy van ennyiért motor! :D
Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen.Esküszöm, mint a mai MotoGP motorok! :)

(#871) Black&White válasza #70869248 (#868) üzenetére


Black&White
addikt

Lehet az volt a Yamaha big-bang blokkja! :D
Szegény csóri Kawa-sok meg azt hiszik, valami nagyot alkottak! :)
(mielőtt megsértődik valaki, semmi bajom a zöldekkel :) )
Egyébként, mi évről évre a G szektorban vagyunk, az tűnik a legjobbnak!

(#872) Integra válasza Black&White (#869) üzenetére


Integra
titán

jaja hopper jöhetne szerintem is:)
az a baaaaj, hogy hiába a legjobb a honda továbbra is, két keréken messze többet számít már a pilóta mint bárhol máshol és rossi egyenlőre verhetetlen. és bizony burdzsi bával jól megpiszkálták a yamahát, ez is tény. és így már ők a jobbak.

na de ki tudná megfogni rossit?
körülnézek és nem látok senkit...
nicky? nem elég konstans
mladin? ő viszont nem hagyná ott a suzukit meg a ama sbk-t..
pedrosa? esőben egyáltalán nem remekel sajnos

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#873) Integra válasza Black&White (#871) üzenetére


Integra
titán

legyünk realisták, a kawa sehol sincsen
ahogy a suzuki meg a duki sem

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#874) #70869248 válasza Black&White (#871) üzenetére


#70869248
törölt tag

az vmi kipuff/motorfék fejlesztés volt, azért használták, mert nem volt kezelhető visszaváltásoknál, ezáltal persze nem volt elég hatékony.
Azóta fejre állt a világ. :)

Pedrosa-val kapcsolatban én is kételkedő vagyok, Rossi mindehol jó, Pedrosa esőben bőven verhető, én nem gondolom hogy meg tudja verni Rossi-t, sőt.

(#875) Black&White válasza Integra (#872) üzenetére


Black&White
addikt

Hát igen, nekem se lenne ötletem kire lehetne rábízni a terhet, hogy verje meg Rossit.
Ő egy más dimenzió, vagy ahogy mondod:Ő és a burdzsi brigád.
Mindenesetre soha ne legyen unalmasabb világbajnoka a sorozatnak!
:R

(#876) motoGP válasza neduddki (#867) üzenetére


motoGP
csendes tag

Áhoj !

Már majdem elfeljtettem, NS 750 azt híszem így hívták, - Áttya Úr Isten, az mekorra motor volt, emlékszem mindenkinek a ''földön koppant az álla'' amikor meglátták a hengerfejet meg a dugattyúkat. Úgy készült, hogy gyakorlatilag volt egy V8 4valve blokk, összenyitották (átvágták) a hengereket és lett belöle egy V4 8szelepes !!! lol :DD Nem semmi volt, azt mutogatni kéne.
Tudnak ezek a kis rízsevők !
:C

[Szerkesztve]

''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W

(#877) Black&White válasza motoGP (#876) üzenetére


Black&White
addikt

NR 750. :)
Idén is kiállították a L. Seca-ban.
Bővebben: link

(#878) Integra válasza Black&White (#877) üzenetére


Integra
titán

kár hogy előlről nincsen kép:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#879) motoGP válasza Black&White (#877) üzenetére


motoGP
csendes tag

Köszi, sirály link !:C

''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W

(#880) Topiccsendőr válasza motoGP (#876) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kár, hogy 14 000 fordulaton alig adott le 120 lovat, amit már 92-ben túlszárnyaltak olcsóbb techikával.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#881) motoGP válasza Topiccsendőr (#880) üzenetére


motoGP
csendes tag

Úff, erre nem emlékeztem, hát gondolom nem ezt emelték ki Nagy betűvel !
Valszeg ilyen apróságok miatt nem lett folytatás.:U

[Szerkesztve]

''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W

(#882) Black&White válasza Topiccsendőr (#880) üzenetére


Black&White
addikt

Nem az a lényeg! :)
Az egy tecnikai demonstráció volt a japánoltól, hogy ''ilyet is tudunk''!
Abban az időben nem sok mocinak volt 8 szelep hengerenként, nem voltak magnézium kerekei és nem lógtak rajtuk karbon alkatrészek.Ezenkívül a fordított teló sem volt elterjedt, a motor meg ugye önmagában elég érdekes konstrukció volt.
És a 120, az 130 LE volt, nem?
Szóljatok, ha hülyeségeket beszélek! :D

(#883) motoGP válasza Black&White (#882) üzenetére


motoGP
csendes tag

Persze, elsősorban arra készült, hogy demonstrálják a technikai tudásukat erő fölényüket a kunkurenciának és a piacnak. Olyasmi mint az autóknál a
''Concept Car''
:B

[Szerkesztve]

''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W

(#884) Black&White


Black&White
addikt

Itt egy videó, a sachsenring-i futam befutója után történtekől...
Bővebben: link

Akinek nem tűnne fel a dolog lényege, csak figyelje jól Sete-t, ahogy elhalad Rossiék mellett!

(#885) #70869248 válasza Black&White (#884) üzenetére


#70869248
törölt tag

nincs ott semmi.
megnéztem videóo, elég nagy képernyőn.
Sete úgy tartja a kezét mikor magyarázol vkinek és a hüvelykujjad összeér a többi ujjaddal, mintha egy láthatatlan labdaszerűséget tartanál.
Itt vagy a nézőknek, vagy Rossi-nak magyarázott, de nem volt ebben sem mutogatás, sem ökölrázás.
mint amikor azt magyarázod magadnak:
-nézd bázze, már megint összejött neki..

Egyébként sem feltételezek bármilyen genyóságot Giber'-ről, szvsz ha másban nem akkor ebben feltétlen korrektebb/frankóbb Rossi-nál (szvsz Giber' méltó a Spanyol nemesi címéhez, ennek megfelelően motorozik is).
viszont szvsz a pályán Vale' Rossi nem 'maki' vagy 'pumukli'
Vale' Rossi nagyon is kemény, és kőkemény eszközökkel dolgozik az eredményein, és a népszerűségén.
Eleinte a srác csupa poén volt, és nagyon brahis előzései voltak a 125ccm-ben, 250 már kidolgozottabb volt, főleg a második év, és ott már Doohan mutatta az utat.
Az mellett még kijönnek a vagányságok, mint amikor Suzuka-ban a cél utáni jobbos bemeneténél befuckolt Max-nak az előző körös könyöklés miatt. :)
De alapvetően már elég fárasztó lehet neki, meg unalmas is, ezért gondolom, hogy ha a következő évben sem történik semmi az uradalmában, akkor elmegy az F1-be.

(#886) Integra válasza Black&White (#884) üzenetére


Integra
titán

biztos hogy jó a link?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#887) Integra válasza #70869248 (#885) üzenetére


Integra
titán

jelen pillanatban azt kell hogy mondjam, hogy jót tenne a motogp-nek ha átmenne f1-be.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#888) Integra


Integra
titán

[kép]
Bővebben: link

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#889) Topiccsendőr válasza Black&White (#882) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Európai változatban (gondolom a német piacot értették ezen) 100LE/14 000.
Sima változat pedig 125LE/14 000, 70Nm/11 500.
Ráadásul az ugyanabban az évben kijött 900 RR 20 kilóval volt könnyebb nála(129LE). És mennyivel olcsóbb... Persze a technikai demonstráció az oké, de ez eredetileg 500 cm3-nek szánták a kétüteműek ellen 77'ben, ami már akkor sem jött be. Szóval ezen az elven egy gőzmozdonyt is megnitrózhattak volna, ha ennyi a pénzük.
Ettől függetlenül, nekem az NR 750 A MOTOR.
Innen számítom a kipufogót az ülés alá húzás kezdetét. :)

[Szerkesztve]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#890) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

Örömmel látom hogy sokan emlékeznek:- )))
Akkor már csak azt a v4 és v8-ast kellen megfejteni...:- )))

üdv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#891) [lAyCsI] válasza Integra (#888) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

Mind a 3-at!!! :))

-= No way back from Here =-

(#892) @rglaaf


@rglaaf
veterán

Na mivan már talma is rákapott a f1-re mostanában megy angliába körözni kicsit az RBR autóval:)

PSN:BiZzare_0 ️

(#893) Integra


Integra
titán

ezt most találtam:

''Állítólag a Honda hamarosan (gondolom Brúnóban a versenyen, de inkább a verseny utáni teszten, meer az szok ottan lenni) jelentkezik valami rossziverő eRCéVével. Kíváncsi vagyok.
Aszongyák, hogy Rosszi jövőre egyszemélyes csapat lesz a Jámákánál (mint a Nastro Azzurro Honda volt 2000-ben), és az Alice lesz a főszponzor. Ha ez így lesz, akkor ugrott egy fullgyári Jámáká a mezőnyből, gombolom én.
Amúgy mindkettő kábé egyhetes hír, vagy még töb''

gondolom ez a verőgép lenne a v3. meglássuk:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#894) motoGP válasza Black&White (#870) üzenetére


motoGP
csendes tag

Üdv B & W !

Idéznélek :

''Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen''.

LOL! :DD Meghallgatnám szívesen, ha megoldható !



[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W

(#895) Black&White válasza Integra (#893) üzenetére


Black&White
addikt

Én úgy tudom egy új váz fog Brnoban debütálni.

A Yamahas dologhoz meg annyit, hogy a Fortuna csapat a jelenlegi formájában megszűnik, Elias vszínű csapattársa lesz Edwardsnak a másik csapatnál!

(#896) Black&White válasza motoGP (#894) üzenetére


Black&White
addikt

Parancsolj! :)
Bővebben: link

(#897) Vigneau válasza Integra (#888) üzenetére


Vigneau
félisten

Szép motor... :C

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#898) Integra válasza Black&White (#895) üzenetére


Integra
titán

csak lesz egy szép dizájnú yamaha akkor végre:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#899) motoGP válasza Black&White (#896) üzenetére


motoGP
csendes tag

wow !

Brutális, mint 1 V8-as verda !

thaks :R

''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W

(#900) Integra


Integra
titán

[kép]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.