Szia,
a kérdés releváns és időről-időre előkerül újra.
A helyzet megértéséhez tudnod kell, hogy nekünk a bevételeink túlnyomó része az oldalon megjelenő reklámokból származik. Ezt az alkalmazás csak igen szűkös keretek között tudná biztosítani, ráadásul nem tart ott a hirdetői felfogás, hogy egy mobilappban megjelenő reklám ér annyit, mint egy desktop nézetben látható banner.
Ez a dolog egyik fele, nem engedhetjük meg magunknak, hogy látogatókat veszítsünk el és irányítsunk át olyan felületekre, amely nem hirdetéskompatibilis.
A dolog másik fele ennél még egy fokkal egyszerűbb: az elmúlt években az okostelefonok teljesítménye és kijelzőmérete valamint felbontása olyan ütemben fejlődött, hogy a legtöbb új készülék minden fakszni nélkül simán megjelenít teljes értékű weboldalakat, a mobilnézetet pedig tényleg kisujjból rázza ki az összes készülék. Ez egyre kevésbé teszi indokolttá, hogy alkalmazásfejlesztésre allokáljunk erőforrásokat, tudván azt, hogy ezeket frissíteni és karbantartani is szükséges.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u