Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
A Gates rengeteg autógyár gyári beszállítója. Ékszíjak, vezérműszíjak, nadrágszíjak. És nem kínai márkákra gondolok, hanem pl. az Opel és társai.
A Vicma-t meg hagyjuk inkább. Az gyártotta a kinyiffant vízpumpámat. Bár amit gariban adtak, az teljesen jó. Bár eddig nálam 50-50 százalék.[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Rájöttem, mi "csörög" a mocimon. A berugótengely beleér a varió külső tárcsába. Pontosabban a hűtő lapátokba:
Egyébként itt felvetődik egy kérdés: Annyi kottyanás a kuplung tengelyen sok, amennyi a VIDEO-n látszik?
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #58279 üzenetére
Nagyapámnak csak babettája volt. Volt 3db 207-es és 2+1db 210-es. Ezekből 1 207-es és 2db210-es a halálakor is meg volt. Nem tudom, mi lett a sorsuk, de annak idején az egyik 207-est és az egyik 210-est nekem adta. A 210-es unokabátyámé volt eredetileg, de rommá hajtotta. Aztán nagyapámhoz került és Ő adta nekem. Megcsináltam. Szép lett. Mivel a 210-es hátső lánckereke nagyobb volt a 210-esénél, ezért azt csináltam, hogy szereztem egy új 207-es lánckereket a láncot pedig úgy csináltam meg, hogy kapocsszemekkel bármikor kivehető volt belőle egy szakasz a kisebb lánckerék miatt.
A váltó két röppsúlyát módosítottam egy picit, hogy ne váltson túl korán. A henger beömlőket, felömlőket, kipufogó kiömlőt és magát a kipufogót is módosítottam. Így nyertem némi erőt. 70-et ment végre, mert annyi ereje nem volt, hogy 2-esben rendesen ki tudjon pörögni. Ezért 70-nél akkora volt a fordulatszám, mintha épphogy alapjárat fölé ment volna. De az Szentmihályin egy Simsonos koma nézegetett, mikor elpöfögtem mellette. :-)
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Na megelégeltem. Sehogy nem tudtam rájönni, miért lehet alacsonyabb fordulaton is tartani ugyanazt a sebességet, mint magasabb fordulaton. Tényleg, mintha csúszna a kuplung. Harang teljesen jó. A kuplung gyakorlatilag még gyári. Ugyebár a varióm sem állt a helyzet magaslatán. És úgy éreztem, hogy rengeteg energia - és benzin - megy veszendőbe.
Ezért megrendeltem ezt a variószettet és ezt a kuplungot. Polini cuccal szerintem nem lövök mellé, pláne ilyen szettben szerintem jó lesz. A kuplung meg biztos nem lesz szarabb, mint a gyári lehetett új korában.Szerintetek?
-
mumtaz
senior tag
Szerintem a záraknál a minőség azoknak számíthat igazán, akik éjszakára az utcán tárolják a bringát, vagy napközben olyan helyre járnak rendszeresen, amerre kevés ember járkál.
Ha én itt Pesten valami általános helyen járok, és csak egy biciklizárral lenne lezárva, akkor is nyugodt lennék, mert tuti, hogy nem állnak neki ott leszedni. Ellenben, hogy éjszaka az utcán áll - teljesen mindegy, mivel van lezárva és tettem ki mellé elég kaját a pitbullnak -, nem vagyok nyugodt. Bár áll itt a ház előtt egy Typhoon is, amivel 2 hónapja nem mozdult senki és semmihez sincs kikötve, mégsem vitte el senki. Valamikor félig volt rajta ponyva is, de a szél lefújta róla, aztán el is tűnt.------------------------------------------------------------------------------------------------------------
frigoo: Én is kiváncsi vagyok, milyen lesz. Már mondhatni inkább arra számítok, hogy végre jó lesz, mert most nem az. Mondjuk a kínai variótól az is teljesítmény, hogy az anno történt görgőleolvadás után - amikor szakadt a szíj és deformálódott a nyomólap, valamint levált a varió felületéről a krómozás - még működik és teszi a dolgát. Bár igaz, hogy már akkor sem volt az igazi a történtek után, meg a gyári varióm nyomólapja van bebarkácsolva. De eddig még megy. 1570km van benne a barkácsolás óta.Egyébként a hengerben és csapágyakban meg mindenben ennyi van, amit március környékén a "nagy" felújításkor bele raktam. Sőt, a gariban cserélt vízpumpa is túl van az 1190km-en.
Az egyetlen baj a rendelt varióval, hogy kapott értesítő email-be 2-3 hetet írt a srác. :-(
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
body007: Tudom, hogy ez ilyen, viszont sokkal inkább idegesítő, hogy sokkal alacsonyabb fordulat kell neki. Ha viszont odarántok, akkor érezni, hogy nagyon felkúszik a fordulat és valahogy meg van az az érzésem, hogy ilyenkor baromira megcsúszik a kuplung. Néha meg egyáltalán nem pörög fel, csak erőlködik. Ez főleg hidegebb időben van (pld.:reggel)[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #58396 üzenetére
Mi? Ok. A tank a Jetforceon lent van, tehát a mezei benzincsap ugrik, így marad a szivattyú.
Karbi kell persze. Szívócső alakítás.
ECU van benne. Az vezérli a gyújtást is?
A többi hogy van megoldva?Azért kérdezem, mert agyalok azon, hogy renberakom a Speedfighton, amit még kell és eladom. Bár most is megy, de nagyon tetszik a jetforce.
-
mumtaz
senior tag
-
mumtaz
senior tag
Nyilván nem arról volt szó, hogy ez általános. Én is csak azt mondtam, hogy annál bonyolultabb nem lehet (lambda, levegő hőmérséklet jeladó, Légtömeg mérő (MAP szenzor), EG(é)R szelep, nyomásszabályzó szelep, 3BAR, injektorfej, kopogás szenzor, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó, kispisti, anyám kínja, stb...
Inkább az a fura a motoroknál - és ide sorolva robogókat -, hogy arányában véve mennyivel drágább az alkatrész. Pl. bontottan az EcoTec- ikerfejes (mert 16 szelepes) injektor garnitúrát bontottan 5-7000 között meg lehet kapni, míg ezeknél a kis szutykoknál mindent aranyban mérnek.
De akkor is bevállalnám a Jetforce-ot.
Egyébként azt szedtem szét rajta, hogy atomjaira. Motorcserétis csináltunk, meg híresen szar a GM gyártmányok motortéri kábelezése. Mega cumi. Két Vectrás barátom jött minden hétvégén (Egyik Sopronból, másik Monorról), hogy lábra állítsuk az autómat.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #58412 üzenetére
Ez tényleg gyönyörű. De szerintem annyira nem tudsz illuminált alkoholos állapotba kerülni, hogy ezt elcseréld egy olyan bringára, mint az enyém. Vagy a szopási együtthatója mindent visz?
Lauda: Igen. Erről beszélek. A költségarányok valahogy nem úgy adják ki magukat. 60000-ért megvehetsz egy robogót, amire mondjuk kell venned 1 karbit 15 ezerért, meg egy hengerszettet 30 ezerért. És akkor még nem is beszéltünk az egyebekről. Baromi rossz az arány. Pláne, ha csak használati eszközként és nem hobbiként - aminek ugye más az élményindexe - tekintünk a dologra.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz Redneck #58430 üzenetére
Na igen. Ugye a dízel olajkazánok kormolása, meg a többi.
Pont most olvastam ugye azt is, hogy az EU-ban mennyi helyen használják a dízel/LPG rendszert. olcsóbb, nem szennyez, stb... Mégis kicsi hazánkban valahogy baromira nem akarják normálisan legalizálni. Kint totál megszokott. Itt is előírnak, meg fekete-piros-kék matrica. Nem mehetsz a városba, ha szmogriadó van, és hasonlók. Előírják az EURO 3 meg 4, meg 5-öt, de amivel tényleg tehetnél a környezetért, azt meg nem engedik.Egyik haverom volt úgy vele, hogy szarik az egészre, mert úgysem figyelik annyira a szennyezést, csak a büntetések miatt. Van egy 2.0 dízel B Vectrája. Híresen szarok, mert az adagoló ECU az adagolóba van építve és szeret elszállni. Csak komplett adagoló felújítással javítható potom 250-300 ezerért. Leszarta. Barkácsoltak egyet és egy Iveco Daily mezei adagolóját tették rá. Ha lepadlózza, okádja a füstöt, de megy.
Minden ilyen baromság a kisebb károsanyag kibocsájtás miatt van. Nekem is a Vectrám tele van minden szarral. Ugyanaz a motor, mint a régebbiekben volt, csak módosítottak rajta meg gyengébb lett. Kipufogó légbefúvó, aminek kb. annyi szerepe van, hogy hideg motornál tiszta levegőt adagol a kipufogógázhoz mondván, segít a katalizátornak. Parasztvakítás, inkább azért, hogy hidegen is jó legyen a károsanyag kibocsájtás, ami kb. annyit tesz, hogy ugyanannyi károsanyag kerül a levegőbi, mint a légbefúvó nélkül, csak a kipufogógázban az arány más.
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #58434 üzenetére
Azért ne menjünk már annyira el. A valódi környezetvédelem egy cél. A mai korszerű autók talán ugyan nem mennek el annyit, de a tendencia szerint ugye aki tud új autót venni, az egyrészt megteheti, másrészt már nem az a tendencia, hogy az ember 20 évig akarja használni.
A régi autók ok, hogy mennek és fillérekért lehet alkatrészt venni hozzájuk, viszont szennyeznek, mint a barom. Régen, amire azt mondták, hogy megfelel az akkori környezetvédelmi normáknak, azoknak is a nagy része csak parasztvakítás volt, mint példámban a levegő befúvó. Az újabb autóknál már jó pár éve valóban a környezetvédelem a cél és nem az, hogy egy kpm vizsgán jó legyen a tömegarány a kipufogógázban. -
mumtaz
senior tag
Hengerfej az szar ügy. Gondolom azért kell, hogy ne legyen lyukas az injektor miatt.
Szívócső esetleg keményebb dió, ha nem is lehet kapni hozzá, vagy nincs olyan más gyártmányú, ami passzolna rá. Azt még meg tudom csinálni.
CDI: Nem gond, ha elég neki a mezei CDI is, hiszen azt a Speedfightra is én gyártottam.
Lendkerék: Hát ez van. Kérdéses, hogy miféle indukciós jeladó.Konverzióhoz lehet kapni kitet is, ami tartalmaz egy CDI-vel összegyúrt elektronikát meg egyéb dolgokat. De ez inkább csak az elektronikára korlátozódik, de olyan húzós ára van, hogy annyiból szinte majudnem megvesz mindent az ember, hogy rendbe rakja az injektoros rendszert.
-
mumtaz
senior tag
Én anno a régi speedfightra csináltattam. Több, mint 20 éve minden autóra ugyanott vettem felújított fékbetétet, mert jót csináltak. Csak a mostani Speedfightra nem, mert elköltözött az üzlet és nem találtam.
Kicsit tartottam az RMS-től, de ugye vannak biztonsági előírások, így attól nem tartottam, hogy nem lesz fékem. Inkább attól, hogy gyorsabban kopik. De meglepő, hogy közel 4000km után kb 2mm a kopás. Eredetileg kb. 6mm volt.
A másik, hogy nagyon jól fog. Jobban, mint az előző felújított és nem eszi a tárcsát.
Hosszabb lejtőn lefelé jövet sűrű/állandó fékezés mellet sem éreztem fékhatás vesztést.[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #58605 üzenetére
.csába. És még megy is az a piszok dög.
-
mumtaz
senior tag
Ma szétkaptam a varió oldalt. Meglepődve tapasztaltam, hogy a hátsó tárcsát tekerve az ékszíj simán elforog a főtengelyen. Peglepő, hogy a szíj cca 1500km alatt ennyire elkopott. A görgők sem voltak jó állapotban. Tettem bel 6g-osat. Szar volt. Pörgött, mint a barom, de nem ment. Beraktam a régebbi 6,6g-osat, az meg sok. Egy ponton kicsit lemászik a fordulat, aztán fokozatosan fel. Felcsiszoltam a kuplungot és a harangot is.
Viszont, mikor itthon betettem a 6-os helyére a 6,6-ost, akkor elmentem egy körre. Az első gyorsításánál lelazult az anya a főtengelyről. pedig kapott menetrögzítőt is és vagy 1 órán át hagytam állni. Eddig ilyenekkel nem volt gond. Az anyából eltűnt a menet és a főtengelyen sem volt jó állapotban. Az anya kuka a főtengelyen pedig végígcsavartam egy menetmetszőt. Teljesen jó lett. Összeraktam és mentem vele. Elég jól megy, viszont alapjáraton fura zakatoló hangpt lehet hallani a varió oldaláról:
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #58690 üzenetére
Én is vettem tőlük jó sokat. Mindig személyesen vettem át a cuccokat, illetve egy alkalommal futárral küldték. Korrektek is voltak eddig mindig kivéve ugye, amikor felvetettem a vízpumpa miatt megszorult hengerszettet.
Matricát meg küldtek a dobozban. Sok hasznát nem vettem, nem ragasztgatok.Most is folyamatban van egy rendelésem. Csak az bosszantott, hogy az oldalon ott volt, hogy "rendelésre" és azoknál náluk asszem 1 hét a szállítás. Gondoltam, hogy az pont jó, de aztán a rendelés igazoláson a megjegyzésnél - ahol Ők üzennek - azt írták, hogy 2-3 hét.
-
mumtaz
senior tag
Billentyűzetet vittem már vissza a 14 napos elállási joggal. Neten rendelt, személyesen átvett.
Mondjuk hibái is voltak, meg nem lapos billentyűzet volt, mert mindenhol az angol volt képen lapos billentyűkkel, mire kiderült, hogy a magyaron magasak és a betűk sem olyan szépek, pedig ugyanarról a termékről volt szó.De a bosszantó az volt, hogy oda kellett visszavinnem, ahol kézhez kaptam, de a pénzt ott nem adták vissza, mivel a boltnak is volt 8 napja, hogy "visszautalja" a pénzt. Tehát visszavittem abba a boltjukba, ahonnan elhoztam, de a pénzt 8 nappal később a másik boltban vehettem át személyesen.
Ezt is a törvény írja elő, tehát a kereskedőnek is vannak jogai és sajnos éltek is vele. Gariban is visszavihettem volna és a termék egyértelműen nem felelt meg a leírásnak és gyártási - szépség - hibás is volt.A 3 napos visszavitelt meg anno a Karácsonyi ajándékozások után vezették be, de nem Karácsonyra, mert olyankor a legtöbb kereskedő több napot hagyott, hogy a "nem tetsző" ajándékokat vissza lehessen vinni, vagy a túl kicsi gatyát nagyobbra cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Ilyen hangja lett a gépemnek a hétvégi főtengely anya lelazulása után. Minden a helyén a variónál, semmi nem ér bele. Szétment volna a főtengely csapágy?
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #58898 üzenetére
Láttam ilyet autónál. Ott az volt, hogy a szálerősítés volt úgy megoldva, hogy az egyik irányban erősebb volt, a másik irányba kisebb volt a gördülési ellenállás a mintázata miatt is.Az egyik irányba jobban tapadt. Hátul van a hajtás, ott abba az irányba kell jobban tapadnia, elöl meg fékezésnél.
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #58923 üzenetére
Én már rendeltem mindhromtól (Egü, SPD, SRacing). Egyikükkel sem volt bajom. Minden megjött és mindent korrektül intéztek mindig. Ok, hogy az SPD nem cserélte a hengerszettet, mert hivatalos beszerelői számlához kötötte a cserét, de ez jogos is valahol. De egyéb probléma nem volt.
SPD-vel kapcsolatban meg remélem, nem a fúvóka miatt akadtál így ki rájuk. -
mumtaz
senior tag
Dilemmázok srácok.
Fejembe vettem, hogy kerítek egy Jetforce-ot magamnak. korcsillio tapasztalatait is figyelembe véve nagyon dilemmázok. Tetszik a TSDI. Jó dolog ez az injektor, amíg megy, de aztán...
Szóval vennék én injektorost, bár okkal mindenki inkább a karbist preferálja. Így dilemma, hogy kockáztatok és bevállalom a TSDI-t, vagy keresek egy karburátoros C-Tech-et.
Nem nagy a kínálat abban az árfekvésben, amit költeni tudok rá.Itt a lista, amiket néztem:
Peugeot Jetforce Tsdi 50 (2007) - Ezért elvileg ma elmentem volna és lábon hoztam volna el 240km-ről. Beszéltem is az eladóval párszor a héten és egy kis szervizelést végeztek rajta és pár dolgot kicseréltek. Tegnap viszont azt mondta, hogy kb 40km/óránál olyan 6000-es fordulat környékén megtorpan a moci és kicsit bedarál, de némi játék a gázzal és gyorsul tovább. Injektorosnál mi lehet a hiba ilyenkor? Üzemanyag rendszer, vagy esetleg elméretezték a cserénél a hajtást és túlságosan visszaejti a fordulatot? Mindegy. Szóval ezzel nem tudom, mi legyen.Peugeot Jetforce 50 Tsdi (2008) - Ez jónak tűnik és ahogyan beszéltem az eladóval valóban az is. Viszont ez még messzebb van és egy tízessel afölött az összeg felett van, mint amit erre el tudtam különíteni.
Peugeot Jetforce C-tech (2007) - Ez karburátoros. Viszonylag közel is van, viszont nem tetszik az, hogy az ember elhasalt vele párszor és ez látszik is rajta. Ugyanakkor nem tetszik a "hidegen kicsit nehezen indul" megjegyzés, bár ugye karbisnál ez jelentheti a rossz szívatót, vagy a kopott hengert, vagy rossz beállítást is. Nem tetszik továbbá a képeken a kipufogó állapota. Én arra gyanakszom, hogy emberünk ezt a szerencsétlen ütötte-vágta-széthajtotta. Nem tetszetős még a "papírok nélkül" megjegyzés. Az már szinte tapasztalat, hogy aki külön is odaírja, annak még adás-vételije sincs az előző tulajtól, tehát nagyobb eséllyel lehet akár lopott is.
Peugeot Jetforce 307 replika (2004) - Ez sem rossz, bár ez is magasabban van árban az elkülönített keretnél. Ugyanakkor erről semmit nem tudni. Nem tudom, hogy meg van-e még. Illetve ez sem itt van a közelben.
Nektek mi a véleményetek? Nem tuningolni kell, hanem használni és a Jetforce-okra mindenhol azzal a véleménnyel vannak, hogy alapból tuning nélkül is 80km/h.
Jó lenne az injektoros, ha tényleg jó állapotban van és nem döglik meg.
Ezt most - pontosabban ma - próbálom lezsírozni, mert holnap akár mennék is érte. Az, hogy milyen messziről kell lábon elhozni, nem annyira számít. Csak ugye odajutni is idő. A Zalaegerszegivel is úgy számoltam eredetileg, hogy vonattal odamegyek (kb. 3 és fél óra), majd a robogóval lábon hazajövök ~240km-t nagyjából 6 óra alatt.[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #59087 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő
Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy injektoros változatnál az lenne a lényeg, hogy - számítva arra, hogy valami bedöglik - előkészületeket tennék már az elején a karbisra való átalakításhoz és/vagy apránkét beszerezném hozzá a pótalkatrészeket (injektor, kompresszor, benzinpumpa, nyomásszabályzó), hogy legyen tartalék.
Így előkészülve az esetlegesen bekövetkező meghibásodásokra.
-
mumtaz
senior tag
válasz Bogyó bá' #59089 üzenetére
Nem akarom rákölteni, csak van lehetőségem beszerezni pár cuccot ismerős által külföldről.
De mondom, nem zárkóztam el azelől sem, hogy karbisra alakítsam. Ehhez is begyűjtöttem már szinte minden infót.Az a probléma, hogy ebben az árfekvésben az injektorosak vannak, amik "jó" állapotban vannak. Ott már inkább elővigyázatosságból adogatják el ilyen árakon. Karbis meg vagy nincs belőle, vagy b@szott drágán adják, vagy egyebek tekintetében olyan állapotban vannak, hogy vagy szét van hajtva, vagy szinte rommá törték.
korcsillio: Az a baj, hogy tetszik és utánanézve tuning mentesen is jó a teljesítménye. A napokban ki is próbáltam egyet. Nagyon meggyőzött.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #59092 üzenetére
Tegnapelőtt is mondta volna, hogy ugorj át, mert ott dolgoztunk Jászfényszaru-n. Mondjuk tele volt a tököm azzal a nappal. Éjfélkor indultunk vissza Budapestre.
Ha meg lesz, majd legurulok feléd.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Itt az árral van a baj. Már ezt az összeget is nagy nehézségek árán sikerül összelapátolni. Pont ez a baj. Ha úgy lenne, mint ahogyan nincs, akkor nem kellene ebbe a szegmensbe belőni.
Azzal nincs semmi bajom, ha kishibás, vagy szépséghibás, mert azok mind olyan hibák, amiket használat közben tudok javítani. Az sem gond, ha később kell javítani, csak akkor ne kelljen, amikor megveszem. Akkor menjen el legalább 2 hónapig. -
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #59115 üzenetére
-
mumtaz
senior tag
Fejlemények:
A Pilisszentiváni C-Tech enged az árból, de csak 115000-ig.
A Szombathely környéki (Cák) felhívott az üzenetem után ajánlatot téve, hogy ha jövőhét szombaton lemegyek Szombathelyre és megegyezünk, akkor felhoz a motorral együtt. Jövőhéten mindenképpen jönne Budapestre, de potyára nem akarja cipelni magával. Meg is értem.
Jól elbeszélgettünk. Olyan 50-55 évesre saccolom. Kikérdeztem a motorral kapcsolatban. Elmondás szerint egy srácé volt és eredetileg Osztrák. A Srác oda járt át vele dolgozni Osztrák rendszámmal, stb... A fojtás benne volt a varióban az ottani szabályozásoknak is megfelelően (vizsga, stb...) Csak később került ki belőle.
Elmondta továbbá, hogy aki csinálta a benzinpumpa cserét egy autó és motorszerelő szintén Ausztriában. Az apjával jóbarátok és bízik a srácban, ha azt mondja, hogy hibátlan és jól megy.
Minden esetre kértem, hogy készítsenek videofelvételt a motorról mindenféle módon, ahogy lehet. Nagyon készséges volt és mondta, hogy rendben.[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Értem én. Persze nyilván előnyösebb lenne, ha karbis lenne, de - mint mondottam volt - előkészületeket fogok tenni az ügyben. A Pilisszentiváni nekem sem hat túl biztatóan. Az idomok hibái még nem is annyira zavarnának, mert azokat tudom javítani, mert ugye a mostanin is voltak jócskán hibák, amiket közel tökéletesre tudtam javítani. De azon a gépen látszik, hogy sokkal inkább ment a gyereknek az, hogy hajtotta orrvérzésig és tojt rá. Szerintem még nyulakat is kergetett vele a szántásban. Ha még csak azt írta volna, hogy egyszer elesett vele, na de ez több alkalmat is említ. Tehát nem robogó használó, hanem hajtó.
Olyan fickó, aki a lovat is csak üti az ostorral, de soha nem ad neki vizet és nem simogatja meg a sörényét, vagy paskolja meg a nyakát, vagy ad neki kockacukrot.[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #59167 üzenetére
Én is sajnálom, dehát...
Mindegy. Mostanra sikerült rendezni a dolgokat. Mindegy. Megnézem ezt a pirosat jövőhét végén, aztán meglátjuk, mi lesz. -
mumtaz
senior tag
válasz body007 #59198 üzenetére
Miféle távtartót? Az egész dekniből? Nem lenne olcsóbb venni egy bontottat és abból levágni csak egy "gyűrűt"?
Fura, hogy nem fér el. Hogy lehet nagyobb a harang? Melyik irányban?korcsillio: Komám. SPD-nél attól függően, hogy miből rendeled olyan 15-20 környékén megáll a történet. De lehet jóval több is. Én pl ezt a kuplungot rendeltem meg (aztán mondtam vissza, mikor lerobbant a gép). De lett volna Malossi Fly is hasonló árban.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #59202 üzenetére
No hát gondolom, hogy az egész dekni alá kell távtartó, nem csak a csavarok alá. Akkor egy ugyanolyan deknit el lehet baxni, hogy körbe levágod róla azt a részt, ahol a csavar lyukak vannak. így kapsz egy ugyanolyan formájú komplett távtartót, amire a dekni felfekszik. Szerintem kb. max 1 centis távtartót kaphatsz így.
ludsimon: Mit számít, hogy hány grammos a harang?
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Ma meglestem a Speedfightomat. Nem értem a gondot, miért ment el az ereje és miért állt le erőtlenül és miért nem lehet azóta beindítani. Fogalmam sincs.
Lekaptam a hengert. Nem volt sem gyűrű, sem csapágy törés. Semmi.
A gyűrűket egyenként beletoltam a hengerbe és a végük majdnem osszeér. Talán tized milliméteres hézag, ha van közte hidegen. Ennek ellenére a folyamatos rúgdosás hatására csak annyi történik, hogy némi füst távozik a kipufogóból, illetve néha kifúj egy jó nagyot a kipufogón. Ezen kívül semmi életjel. Teljesen olyan, mint az előző szanaszét kopott hengerem. De bakker, ennél látszik a hónolás. Szikra van. Még a lendkereket is levettem megnézni, nem tört-e el az ék és esetleg elforgott, de semmi.
Beköpi a gyertyát és kész. -
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #59284 üzenetére
Pszt. Alapból anno már a babettánál megtanultuk 2 ütemnél, hogy az első a gyertya ellenőrzése. És mindig.
dzso22: Sajnos semmi. Ugyanaz a szitu. Rúgdosásnál egy enyhe gázadásnál olyan, mintha a hengerben gyújtana a cucc, de kajakra mintha csak az általam is bevitt erő tudná csak forgásban tartani. Tipikusan alacsony kompresszió tünet. Pedig nem szív falsot, gyűrűk jók, hónolás ott van, gyújtás jó.
Lauda:EZT hétvégén felhozzák Nekem Pestre, de az eladó csak akkor hozza fel, ha lemegyek Szombathelyre megnézni. Potyára nem hozza fel. Én lemegyek és, ha áll az alku, akkor felhoz vele együtt.
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #59291 üzenetére
Minek? Szedjem le megint?
Lauda: Én is bízom benne, hogy örömet fog okozni.
Ez a szegény meg dolgozott, de hát öreg már és látszik rajta az "élet". Az a fura, hogy érzésre fasza. Átforgatásra nem érzek kisebb ellenállást benne, mint eddig. A szikra szép tiszta. Lendkerék nem fordult el, nincs éktörés. Érthetetlen. Gyertya majdnem új. A pipa és a kábel még újabb. NGK gyertya és pipa.
[ Szerkesztve ]
-
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #59353 üzenetére
Jaja. Említettem. Persze utólagos tapasztalat, hogy ez nem nagyon befolyásolta a működést, hogy a dugó teteje nem sima. Körben viszont szép volt. Az meg más kérdés volt, hogy a gyári 50-es hengerfejjel hogyan lehetett összehozni a szettet, de szerintem ez mindegyik szettel cumi, amihez nem adnak hengerfejet, hanem a gyári használható.
Egyébként tegnap megint levettem a hengert. Néztem a dugó belső felét. Az normális, hogy a dugón belül is ráégett olajkoksz van, mint az égéstérben? A dugó nincs átlyukadva, de lehet, hogy nem állt messze tőle.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Jahh. Azt nem is említettem, mekkorát szívok.
Lefoglalóztam a Jetforce-ot. Munden lebeszélve, visszajár a pénz, ha nem felel meg. Viszont a gáz, hogy be volt kalkulálva az, hogy az enyémet elviszik, bár a teljes összeg nálam volt. Ezért egy szép meccset vívtam főnökömmel. A szívás az, hogy valamilyen oknál fogva volt nejemnek pont most jutott eszébe, hogy levegyen lóvéval és így most cca 60000 Ft hiányzik a megvételhez.
Ok. 2 hét alatt ezt össze tudom hozni, de a Jetforce-ot szombaton hozzák. Ha miattam nem veszem át, ugrik a foglalóm is, meg a motor sem lesz meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingatlanos topic!
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen