Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
felon
tag
Üdv
Szeretnék venni egy venni egy projektort, számítógépre és xbox360 (1080p)-ra lenne kötve és gyakorlatilag felváltaná a mostani LCD kijelzőmet (42") Tehát mindenképp ledes projektor jöhetne szóba az is az alsó szegmensből. Amit találtam és megfelelő lenne az LG től a PB60G, vagy PA70G, de inkább az első mivel az árban jobban fekszik nálam. Nézegettem a minőségéről videókat youtube-on ill. hogy milyen méretbe képes vetíteni, itt egy videó ahol 150" (lehetséges ez?) ban működik a készülék.