Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Cheesy
őstag
Ezt a szövegedet nem értem. A BMW mitől lenne jobb?
Termékeink NEM tartalmaznak gyári logót!
A felhasznált logók és márkanevek az illető cégek tulajdona, az oldalon való felhasználásuk csak a beazonosítást szolgálják! A szerzői jog továbbra is a jogtulajdonosokat illeti.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Hát még nem volt szerencsém(?) vitába kerülni a francia VS összes többi autó témában... Tudom, hogy létezik olyan, hogy franciaautó gyűlölet, de ezt én inkább amolyan luxus dolognak tartom egy olyan országban, ahol az ember örül, ha van autója; bár ezek szerint nagyon soknak telik drágán mért prémuimmárkákra. Így inkább nem is foglalkozok a dologgal.
www.vakbelmutet.hu
-
!Overdose!
őstag
"Mert ugye állapotott vettem nem km óra állást."
Nálam ez azt jelenti, hogy nem feltétlenül baj, ha 3-400k km van egy autóban, ha cserébe leinformálhatóan végig szervizelték, jó esztétikai és műszaki állapotban van és az árába bele van kalkulálva a futásteljesítmény is.
Ha a fenti autó vissza van tekerve 100k km-re, attól még persze ugyanaz az autó marad, de nyilván nem ugyanazon az áron, hiszen az óratekerés fő motivációja a haszonszerzés és többek között ez az ami felett nehezen tudok elsiklani. A másik a valódi, hiteles szervizkönyv illetve szervizszámlák, amik általában ilyenkor a kukában végzik, pedig néha több információt hordoznak, mint az olajcserék pontos dátuma. (gyári visszahívások, garancia keretén belül elvégzett szervizek stb.)
Személy szerint például szervizkönyv, kezelési utasítás és az összes gyári kulcs nélkül sem szívesen veszek autót. Azt sem bánom, ha a garanciaidő letelte után már nem volt vezetve a szervizkönyv, de ha ezek közül nincs meg valami, az már minimum gyanakvásra ad okot. Nálam.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
veterán
"a magas futásteljesítményűeket nem veszik ezért tekerik. Hát persze... Bár rész igazság van benne, hogy az átlag vásárló egy 200k fölött futoott kocsit el se megy megnézni..."
Zavart érzek az erőben.
De a becsületes nepper is megírta, a sokat futott autót el se mentek megnézni, rácsapták a telefont amint kimondta a km állást.
Give them hell Ukraine!
-
footy
addikt
Én utoljára Shell V-Power Nitro Dieselt tankoltam. Nem éreztem hogy különösen megtáltosodott volna a gép, viszont remélem legalább a fogyasztáson meglátszik. Mondjuk időközben cseréltettem légszűrőt, lehet hogy az többet hoz. Viszont ami tényleg érdekes, hogy a Castrol TBE úgy tűnik működik. Az asszony kocsijába(honda jazz) öntöttem az utolsó 3 tankolásnál.Azóta az alsó tartományban sokkal nyomatékosabbnak érződik és csendesebben jár a motor. Viszont a Castrol TDA-nak semmi hatását nem érzem és a fogyasztáson sem igazán látszik.
-
footy
addikt
Dobfek van hatul. Egyebkent kicsi gyengenek erzem a feket. Az asszonynak elotte Punto 2 volt, azon haraposabb volt a fek. A valton viszont mindig elcsodalkozok mikor vezetem. Ennyire jo valtoval meg nem talalkoztam.
Az en tapasztalataim/gondolataim(hatha segit a forumtarsnak a dontesben):
Accord: Szerintem ez adja a legjobb vezetesi elmenyt(ezek kozul). Nekem a belter sem tunt annyira gagyinak. A motor tartossagat mindehol dicserik.
Avensis: A vezetesi elmeny gyenge, viszont van egy megnyugtato burok feelingje. Ha valaki szereti kizarni a kulvilagot es nyugodtan eljutni A-bol B-be, szerintem ez a legjobb. A fogyasztasa is ennek tunt a legjobbnak.
A kettostomegu cserejet 150e km korul tobben is irtak.Mazda6: Nem sokkal marad le vezetesi elmenyben az accordtol. A belter anyagai lehetnenek jobb minoseguek. A zajcsillapitas pedig gyenge.
Passat: A belter anyagai talan ebben a legjobbak. A kulso es a belso szerintem nem kulonosebben szep. (szubjektiv) A menetdinamika es a futomu atlagosnak tunt a tobbihez kepest. (csak utas voltam)
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
Engem nem tántorít el. Hagyományos automatát vezettem már vagy 50 ezer km-en keresztül, az az autó bőven túl volt a 300 ezer km-es futáson és egyedül a wandlerét kellett felújítani kb. 60 ezer forintért. Duplakuplungosat is vezettem már, Skodát és Renaultot, mindkettő tetszett.
A saját autómban meg 130 ezer km-nél volt DMF+kuplung csere, bőven 200 ezer forint feletti áron. És ugye ettől a váltó nincsen felújítva... Szóval mindkettőbe lehet lapátolni a pénzt, ha az embernek nincs szerencséje, viszont egy városlakónak az automata kész megváltás lehet.
Sportautóba nem tudom kellene-e, de az a veszély nem fenyeget, hogy pár éven belül sportautót vegyek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bdanyy
addikt
Mi a baj a superbbel? Az ülés mondjuk nekem nem tűnt túl kenyelmesnek (igaz altalaban fapad volt), de a labter miatt a kedvenc taxim
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
Bigemperor
senior tag
-
Ezt most olvasom csak, de nincs benne semmi világmegváltó
Nézegettem a magyar piacot meg a
náczinémet nyelvterületűt. Még regadóval is olcsóbb a kocsi ott. pl egy kúhét kerül (olcsó, alja kategóriát írom ott és itt is!) 14-15.5k €ba. Itthon ez 16.6-18k ojrótól indul. Még ha hozatom is nyerek vagy 500 ojrót. nem is beszélve arról hogy ha nem neppertől veszem, és olyat találok, amiben sok a km de van szerviz története és számlái (mert ilyen is van) akkor leszarható az esetleges 250-300k km.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
deicide
veterán
Mondjuk a seggére csak a Turbo van írva, az hogy 2.0, az nem. De nem hiszem, hogy én voltam, ezidáig még nem maradtam alul lámpánál.
Kg/LE-ben picit jobb a GTC-m, úgy nézem (már ha gyári állapotú a Tiéd), de nyilván a sofőr is számít.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
runner 125
nagyúr
Jah, világos, ha simán mosom én is, de ha nagyon koszos az alja akkor előbb annak a nagyját lemosom, majd a másik tiszta vödörrel fentről lefelé haladva ismét átmosom - az alját is.
neduddki
Van, igaz nem Karcher, de nekem nem adja, talán 2x használtam, abból 1x a motort verettem le és lekapta a lábtartó mellől a festéket egy műanyag "porszórt" elemről.
dension
Pont most linkeltek TC facebook oldalán egy hasonlóról vidit.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Keféktől én tartok. Fényezett felületre nem merek menni, legalábbis az összes műszálas kefe ami itthon van tuti karcol, felnire persze jó.
TaaT
Hjah, bizony, de meg is kérik az árát. Felénk egy teljes belső külső mosás - takarítás 12-13.000 ft a kézi autokozmetikákban.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
Laraxior
titán
Oszt a benya?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
sNORh
őstag
De mindenképp 5W-st erre a klímára nem? Főleg Németbe is tud ám fagyni, tavaly is -28 fokok voltak. 10w ugyebár nem vastagabb hogy kevésbé csipegetné, ha mindkettő az 5 és 10 is w40, akkor elvileg mindkettő hasonlóképpen fogy? Bár saját tapasztalatom, hogy tapintásra, sokkal hígabbnak érződik az 5w.
!Overdose! Persze, mindenképp az előírásoknak megfelelőt nézegetem. Esetleg valami jó Audi olaj amit nagyon szeret?
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
runner 125
nagyúr
De miért, pillanatok alatt ki tudják nyitni, vagy miért?
A Volvo-ban egyébként szerintem elég tuti rablásgátló van. Csak akkor lehet elindítani, ha egy bizonyos helyen, egy bizonyos pontot megfogok és úgymond "zárom az áramkört", különben semmit nem csinál.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
"ha mákod van keresnek könyebb prédát"
Igen, szerintem is erre az egyre érdemes játszani egy tucatmodellnél.. hogy jó eséllyel inkább azt viszik akkor el, amit 5 perc alatt el lehet, nem azt amelyiket mondjuk 15 (a nyert 10 perc alatt el lehet lopni még egy másikat )
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ez érdekes amúgy, mert más biztosítós meg azt mondja, hogy erre kell egy fél óra, ha van flexed. Ha nincs, akkor egy kicsit több.
Pontosan ez a (Autolok 2000 plus) zár volt amit nyitott a demóember, vagy csak valami általános kormányzár?
Te láttad is, vagy csak mesélték?
Ezek az áramkörzárós kütyük ott érnek valamit, ahol maga az autó el van bonyolítva annyira, hogy ne találják meg egykönnyen. A fókában nem több idő áthidalni, mint egy zárat kinyitni, egy saab-ban vagy egy volvoban lehet több macera, nem tudom. Váltózár megint ugyanez a kategória, riasztó röhej magában semmit nem ér, meg sem hallod thermo ablak mögött.
Mi marad? Marad a GPS, és/vagy a habiszti Pajzs. 10 éves kocsiba simán felesleges overkill mind a kettő. A GPS-t magában meg a hajadra kenheted, pont 4000 Ft egy zavaró a zsebbe, aztán viszlát.
Ehhez képest nekem (hangsúlyozom nekem (!) ) a saját tyúk eszemmel meggyőző a rendes nem biliműanyag kormányzár, de nagyon szívesen veszem, ha megosztod a tapasztalataidat.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ha el akarják vinni, bárhogy elviszik, ez nem kérdés, de (és most ne sértődj meg) eléggé invalid válasz.
Minden egyes alkalommal előjön, minden egyes alkalommal ez az érv, de ez az érv szerintem legalább részben hamis. Igen, így van, ha el akarják vinni akkor el is viszik, de akkor te miért nem hagyod nyitva az ajtót? Miért kapcsolod rá a riasztót?
Azért, mert kockázatot akarsz csökkenteni. Nyilván ez a biztonság soha nem lesz 100%, csak x%, de ugyanígy, a "ha el akarják vinni úgy is elviszik" sem viszi le 0%-ra a random biztonsági felszerelés hasznát.
Van egy értéke az autónak (A), van egy összeg amit megéri rákölteni a biztonságra (B) (ami ha el akarják vinni úgy is elvsziki alapon pontosan 0 Ft lenne) és ehhez az összeghez tartozik egy optimális választás esetén tartozó X% visszatartási valószínűség. (A*0,07=B és F=X/B F(max)-ot keressük )
Aki azt kérdezi, hogy a kormányzár, UV gravír, döglött csirke, ukrán napilap, távirányítós robbanószerkezetről mi a vélemény, az nyilván arra kiváncsi, hogy a fenti képletbe valami jobbat be lehet-e helyettesíteni, lehet-e ezt az F-et növelni.
-
DeFranco
nagyúr
Elég sok helyen úgy látom, hogy propagálják egyébként, csak hát ugye sokszor nehéz eldönteni, hogy melyik a promo cikk, és melyik a valós.
Ebben az esetben úgy kérdezem, hogy Te mit ajánlanál a 30-50-70k-s ársávokban. Szerinted mi a megfelelő, vagy ennél jobb?
Komolyan kérdezem, éles a dolog, én arra jutottam, hogy vagy rádobok nagyon minimum 80-100k körül (amennyit nem fogok) vagy semmit vagy normális kormányzár. (olyat egyetlen egyet tudtam kiguglizni, hogy ezzel a típussal kocsit loptak, az egy 3-as bömbi volt)
És a fentiek közül bármelyik esetben feltehetik trélerre az autót.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Viccrovat
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingatlanos topic!
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen