- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ha lesz egyszer időnk írunk egy téma összefoglalót addig is itt van 2 link...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nickcreeper
tag
Sziasztok!
Alkalmi játékra és esetleg filmezésre keresnék, valami olcsóbb tvboxot.
Fire TV Gaming Editiont kerestem, de már nem forgalmazza az Amazon EU-ban.
Mi TV 3 is szóba jöhetne, csak az ára kicsit már húzósabb.
Esetleg tudtok ajánlani valamit?
Előre is köszönöm! -
Nerich
csendes tag
-
Nerich
csendes tag
A mi box specifikációi: Specifikáció
Még kezdő vagyok ebben, nem tudom a KODI-hoz mi kell.
-
Nerich
csendes tag
Sziasztok!
Nagy dilemmába vagyok.
Ez a három készülék ami tetszik és ár-érték arányba legmegfelelőbb:
- Beelink Mini MX Ver 1.0 TV Box Android 5.1 Amlogic S905 Quad-core - 2GB+16GB EU PLUG
- KM8 Pro Android 6.0 TV Box - 2GB RAM + 16GB ROM EU PLUG
- Mi Box
Ti melyiket javasoljátok?? Vagy van valami ami jobb??
Amik fontosak:
1. Telefon/laptop képét wifin keresztül átküldeni a TV-re.
2. Play Áruház
3. KODI
4. Lehetőleg 4K
5. Gyors (4-8 mag)
6. Min. 16GB ROM
7. Min. 2GB RAM
8. EU PLUG
9. Wifi, Buetooth, USB, HMDI
10. Ár: 15.000,-Ft - 20.000,-FtKöszönöm a segítséget!!!
-
peter1998
tag
Sziasztok ! Remélem a megfelelő témához írok. Van nekem egy Andoer Q7 CS918 nevű médiaboxom.Egy olyan problémám van ha rácsatlakoztatom az internetre wifi-n vagy eteherneten akkor a routrem lekapcsolja a WAN portot. Ha eltávolítom a hálózatról akkor vissza kapcsolódik az internetre. A router típusa TL-WR740N. A lokális hálózat megmarad. Mi az oka ennek és ezt hogyan lehet orvosolni ?
-
-
tylerddd
veterán