Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66390) RVR400 válasza bul07 (#66389) üzenetére


RVR400
veterán

Én csak gratulálni tudok a külön Gearbestes topichoz, javasolom, hogy legyen külön:

- pandawilles
- geekbuyingos
- banggoodos
- comebuyos
- efoxos
- antelifeos
- to2c-s
- everbuyingos
- lightintheboxos
- eachbuyeres
- minideales
- merimobileses
- mixeshopos
- fastcardteches
- plusz még vagy 10 féle,

és akkor aztán mindenki jól el tud majd igazodni a rendeléseken. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#68334) hunterk43


hunterk43
csendes tag

Sziasztok!

Lightintheboxról rendeltem egy telót, kötöttem vámbiztosítást és most vámolták a csomagot, amit ki is fizettem, Mi a vám visszaigénylésének a menete ?

(#71571) A texasi válasza Graphics (#71568) üzenetére


A texasi
aktív tag

Az összes ilyen "box" oldal messze kerülendő - nem ajánlott kategória.
(lightinthebox, miniinthebox, tmallbox)

Anno lightinthebox-tól szerettem volna 2 alkalommal vásárolni;
mindkét esetben - kb. 1 hónap várakozás után - Full Refund lett a történet vége:
mert egyik terméket se tudták küldeni.

[ Szerkesztve ]

(#73815) RVR400 válasza Revoltek (#73812) üzenetére


RVR400
veterán

12 hónap? Még nem gariztattál a Pandánál, és nem vásároltál a lightintheboxon. :D

(#73816) A texasi válasza RVR400 (#73815) üzenetére


A texasi
aktív tag

Lightinthebox és Pandawill
a nagyon messze elkerülendő kategóriába tartoznak.
:D

(#74074) Gáboromm


Gáboromm
tag

lightinthebox.com

Nem az ajánlott boltok közt volt/van.

Aug 25-én rendeltem. Szeptember 1-én indították. szeptember 7-én Mo-n volt. Vámkezelés 3 nap volt. Megkaptam, minden oké.

130 dollár össztermék (cipők, műszaki cucc) + 33 dollár szállítási és biztosítási költség. (vagyis a vám miatt, hogy visszafizessék)

Az áruk minősége jó. Mivel 20 dolláros cipők, és 10 dolláros műszaki cuccok voltak, így nem vártam extrém jó minőséget. Bár lehet kapni 80-100 dolláros cuccokat is, sőt 300-ast is, de először tesztelni akartam.

62 dollárt fognak utalni visszautalni amit a vámra költöttem. (azért csak most, mert most küldtem el nekik a fotókat a vámárubizonylatról)

Paypalról intéztem.

Tehát szerintem betehető az ajánlott boltok közé.

Eladó cuccaim, kontrollerek, játékok: http://bit.ly/2Y5nUyA

(#74402) péter28


péter28
tag

Sziasztok.Egy kérdésem lenne.Rendelt már valaki a Lightinthebox-ról?

(#74685) #90000640


#90000640
törölt tag

Sziasztok! Lassan megint rendelnénk telefont. Eddig 2x rendeltünk dx.com oldalról EU wh, és kínai wh-ból is (még jó, h itt kértünk tax insurance-t is). A mostani kinézett készülék viszont van máshol olcsóbban. Kérdés, h érdemes e olyan helyről rendelni, ahol kinyitják a dobozt, h ellenőrizzék, teszteljék a termékeket? Pl Tomtop, Tinydeal? Aztán van a gari. Pl néztem ezt a Lightinthebox nevű oldalt, ami 30 nap garit vállal, de utána a gyártói gari rész azért még él, szóval Velük lehet egyezkedni, csak a dealer mossa már a kezeit az általa vállalt gari után? Végezetül Aliexpress. Ott mi alapján dől el, melyik seller az ún. zug gsm kategória?

Köszönöm!

(#75140) RVR400 válasza Graphics (#75139) üzenetére


RVR400
veterán

Ezt velem a lightinthebox akarta anno megcsinálni, pedig paypallal fizettem...

(#75383) Dyingsoul


Dyingsoul
veterán

Nem tudja valaki hogy lehet töröltetni a LightInTheBox regisztrációt? Leiratkoztam a hirlevelükről és úgy is küldözgetik a szarjaikat, ráadásul át is vertek. Keresem de nem találok ilyen opciót.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#75389) arfer válasza beg (#75388) üzenetére


arfer
aktív tag

Mindig csodálkozva olvasom a gondokat a Lightinthebox-szal. Nekem már 100+ rendelésem volt tőlük és a testvéroldal Miniinthebox-tól, és szerintem messze a legjobb a customer supportjuk. És ezt úgy mondom, hogy igen, volt néhány garanciális ügyintézésem is velük... Eddig szerencsém lett volna? Remélem, így is marad. Kopp-kopp :) ... Sajnálom, hogy másnak negatív a tapasztalata velük...

(#75753) Rent


Rent
senior tag

Lightinthebox.com oldalról rendeltem egy hete 95 dollár értékben (termék+szállítás+biztosítás (vámkezelésre)), ma kerestek dhltől, hogy megérkezett Magyarországra, adjak meg email címet, válaszoltam, csatoltan megküldtem a kért screenshootokat paypalról, valamint az oldalon a rendelésemről, amelyből tételesen látszik mi mennyi volt.

Kérdésem az lenne, ha kifizetem a futárnak a vámkezelést (számításaim szerint kb 28%, ami közel 10.000 Ft), majd a nyugtát a vámkezelés problémánál elküldöm a lightintheboxnak, visszautalják paypalon a vámkezelés teljes költségét? Van ebben valakinek tapasztalata? Vagy ne vegyem át a terméket és withdrawoljam az összeget? Vámkezeléssel együtt már nekem nem éri meg, ezért fizettem 10 dollár biztosítást. Azért kérdezem Tőletek, hogy ne az legyen, hogy kifizetem, majd Ők meg nem térítik vissza.

Köszi előre is! :)

[ Szerkesztve ]

(#75823) Dyingsoul


Dyingsoul
veterán

Sziasztok!

Telefont rendeltem 100$ értékben, de fizettem +13$-t rendeléskor az import költségek fedezésére (LightInTheBox rendelés).

A bolt minősítésébe ne menjünk bele, mert már megjártam velük a hadak útját, sajnos flash sale-t beszoptam és csak utána láttam a téma összefoglalót.

A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor arra a +13$-ra mint szolgáltatásra is kell fizessek áfát vagy csak a tárgy (telefon) értékére? Nekem az utóbbi tűnik logikusnak, de sajna nem mindig logikusak a dolgok. Ugyanakkor a szállítás ingyenes volt, de az is érdekelne, hogy ha a szállítás nagyobb összeget tenne ki akkor arra is kell-e fizetni ÁFÁ-t? Előre is köszönöm!

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#75832) Dyingsoul válasza UHHH (#75830) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Na igen de nekem az UPS szólt, hogy kezelnék az árut csak a megbízást kellett kitöltenem. Szóval az én csomagom már itt van a határon illetve az UPS raktárban gondolom. Volt 2 telefonos egyeztetés az UPS-sel meg ugye már vissza is küldtem a kitöltött vámkezelési megbízást. Kalap kakát ér amúgy az egész LightInTheBox oldal, de már nem tudok mit kezdeni vele ha egyszer itt az áru. Van ilyen rész a LightInTheBox-on, hogy vámkezeléssel kapcsolatos reklamáció. Gondolom az sem ér semmit én már nem is írok nekik mert többet ér az időm mint az a szarakodás amit velük kell csinálni levelezés címszó alatt.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#75978) RVR400 válasza Dyingsoul (#75969) üzenetére


RVR400
veterán

Tudomásom szerint évek óta jelen vagy a topicban, az összefoglalóba pedig nem 1 hónapja került bele a lightinthebox, és többször is felmerült már a nevük a hozzászólásokban is...

Alapvetően már azt sem értem, hogy minek könyörögni valakinek, hogy ugyan, ha kell neki a pénzem, akkor adja már fel a cuccot. 1 hét után első levél, ha nincs válasz 1 munkanapon belül, akkor szó nélkül dispute. Ha van válasz, de nincs ígéret, akkor refund kérés. Ha van ígéret, akkor azt max. 3 nap időtartamon belül meghatározva fogadom el (értem én, hogy Kína bazinagy, de aki hirdet, az tudjon is eladni, és a 10 nap elég haladék, hiszen tele a net kínai webshopokkal, ahonnan lehet másikat rendelni), ha többet írnak, akkor refund kérés, de ha 10 nap után semmi érdemi, akkor dispute.

Értsd jól, még mindig az a legviccesebb sztorim, amikor egyik helyről közölték, hogy a gyártótól az utolsó darabot kapták meg, de hibás a termék. Ekkor rendeltem egy másik helyről (In Stock volt ott is), akik közölték, hogy a gyártótól az utolsó darab telót kapták meg, fel is adták nekem, de a postai ellenőrzésen nem ment á, így azt visszakapták. Azt már nem kérdeztem meg, hogy miért is nem küldik el újra, mert arra is biztosan lett volna valami történet, hogy ez az utolsó utáni darab volt, amit a gyár meg akar tartani, hogy vizrinbe tegye és mutogassa, ezért inkább visszakérték a shoptól. :D

Jah, mióta rászoktam az etotalkra, azóta hamarabb ér a franciákhoz a csomagom, minthogy a bankszámlámon lekönyvelésre kerülne a vásárlás összege. Tehát van, aki legalább eladni tud, és ehhez van apparátusa. A következő kérdéskör alkalomadtán a garancia kérdése lesz.

[ Szerkesztve ]

(#79265) Krogoth válasza aytukabozs (#79264) üzenetére


Krogoth
senior tag

Nem ajánlott boltok (hitegetnek, ígérgetnek vagy fel sem adják, kósza elégedett vásárlók vannak):
pandawill
dx
tmallbox
lightinthebox

(#80754) Samus


Samus
addikt

A termékem állapota április 24. Óta Item sent abroad. Reménykedhetek, hogy valaha megjön, vagy kezdjek készülni a vitára? Lightinthebox rendelés, hamar feladták egyébként. 24 dodó, szóval nem is kis érték. Négy napja írtam nekik, hamar válaszoltak, de persze várják türelemmel, 38-40 nap is lehet a szállítás...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#81555) asDTesa


asDTesa
csendes tag

Hello.

LightInTheBox.com‎-ról rendeltem telefont. Nem értem pontosan a nyomon követést. Pár napja csak áll a csomag, előtte pedig volt ilyen hogy Küldemény visszatartva - költségek rendezése után címzettnek kiszolgálható. Ez most mit jelent, fizetnem kéne még valamit?

(#83790) Zeki


Zeki
nagyúr

Hogy átalakult a kínai piac... régen a pandawill volt a sláger, meg a focalprice, etotalk és a dealextreme... most szinte csak a gearbest folyik a csapból.

Pedig anno, és pár még él most is:

giztop , mydalle , mixeshop , vickmall , gizchina , minideal, to2c, antelife, honorbuy , merimobiles , minitake, minimallbox, gearbest geekbuying, tmallbox, tinydeal, banggood, focalprice, buysku, everbuying, ahappydeal, dx, etotalk, buyincoins, vopmart, spemall, tmart, lightinthebox, coolicool, 1949deal, malleshop, dealsprime, lightake, cellphonemic, mcbub, pandawill, dinodirect, tomtop, priceangels, coolseason, lenteen, comebuy,magicbazaar, en.jd.com , hongkongeek , orientdeal , oppomart , kaidomain

aliexpress.com , dhgate.com

gizchina , flossmall , comebuy , efox shop , honorbuy , grossoshop.net , vickmall
xiaomiforsale.com
zopomobile.eu

(#88007) maj-viktor válasza Somatom (#88004) üzenetére


maj-viktor
őstag

Az megvan, hogy van egy közvetítő és amúgy az használja addig a pénzedet!? Paypal vagy aliexpress pl. addig az eladó nem kapja meg a pénzért vagy úgymond csak "virutálisan látja", hogy te kifizetted és zárolva van... csak x idő után kapja meg... paypal esetén talán 14nap körül "költheti el" ali esetén ha leokéztad a rendelést és/vagy 60nap...

Amúgy maga a webshop geekbuying ok! De raktárkészlet kamuzást sok helyen tapasztalok! Talán egy helyen nem tapasztaltam ilyen nagy kamukat.... az meg a banggood-on van! Geekbuying, gearbest, tomtop, lightinthebox, dx, mindenhol húzzák az időt és nem a "nagy logisztika miatt", mert akkor egy banggood, ami nagyobb webshop hogy tudja megoldani, hogy szinte másnap feladja, míg ők meg 1-2hét után se!

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#88934) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Hali:

Nagyjából átolvastam az összefoglalót. Kérdésem az lenne, hogy Lightinthebox megítélése változott valamenyit, vagy inkább maradjon a gearbest. A lightinthebox 708.99, a Gb 759.99-ért adná ugyan azt. Tízen pár ezer forint, ami ekkora tételnél már nem olyan vészes, de ha már normálisan működnek, akkor inkább ugyanazt olcsóbban venném.

(Mi notebook pro I5 lenne a termék)

[ Szerkesztve ]

(#88936) bl4ze válasza INGJOKE (#88934) üzenetére


bl4ze
veterán

Lightinthebox ha szintén kínál még sarc mentes szállítást szerintem nyugodtan használd.
Nem rosszabb mint a GB. GB sok esetben kezd "elk"+%%ni"....

.:. bl4ze .:.

(#91133) EG0 válasza EG0 (#91116) üzenetére


EG0
aktív tag

Óvakodjatok a Banggood-tól!
2 hónapja rendeltem tőlük telefont (Pocophone F1), hamar át is ért Németországba, ahol a GLS elhagyta a csomagot. Ezt elismerték, küldtek róla még részletes "Parcel Data"-t is, ezek is rajta vannak: "Status: Final, not to locate, no matches in our surplus."
Hat (6!) e-mail-en keresztül próbáltam velük ezt megértetni (PDF-et is becsatoltam), de mintha egy robottal beszélgetnék:
"check if your order has arrived at the local post office"
"cannot give a promise without knowing the specific circumstances"
"carrier did not prove that your order was "lost"."
"strikes, delayed due to natural disasters", stb.
AliExpress-szel, GearBest-tel, Geekbuying-gal, Lightinthebox-szal nem voltak ennyire negatív tapasztalataim. (Anno PandaWill-lel igen.)
PayPal-nál elindítottam az ügyet. Soha többet Banggood!

(#93174) viharhozo


viharhozo
addikt

Sziasztok!

Egy rokonom rendelt a lightinthebox-tól, és természetesen megszívatták. Dec. 10-i rendelés 50 dollár értékben, amire fizetett pluszban 25 dollárt a gyors szállításra. A rendeléskor szerinte DHL-re fizetett rá, ennek a visszaigazolásban nincs nyoma, annak viszont van, hogy 3-6 napos szállítást ígértek (express shipping). Természetesen egy hónapig jött a cucc, majd fennakadt a vámon, a tracking szerint most ott van.

Nem akarják átvenni a cuccot, de a support - hogy is fogalmazzak - nem igazán veszi ezt tudomásul, automata levelek jönnek, kamuznak, megy az időhúzás. Végül ráraktak az accra egy 12 dolláros kupont, hogy részükről ezzel le van tudva a dolog.

1. Mi van akkor, ha nem jelentkeznek a Postánál lévő cuccért? A Posta visszaküldi? Ha igen, mikor?

2. Teljesen biztos vagyok benne, hogy a lightinthebox egy buznyákot nem fog visszaaadni, teljesen kamuoldalnak tűnik.
Viszont egy dolog szerencsés, Paypallel fizették a rendelést. A Paypalnél már el lehet kezdeni reklamálni olyan címen, hogy 6 nap helyett 30 alatt szállítottak és így nem kell? Egyáltalán mi ennek a határideje, a fizetés után max. hány nappal lehet ilyet indítani? A LitB kapásból úgy kezdte, hogy áprilisig várni kell a csomagra. Gondolom, azért, mert akkor már lehetetlen bármit visszakérni tőlük.

Kösz!

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

(#94165) Alföldi Peti


Alföldi Peti
tag

Sziasztok!

Rendelt már valaki a lightinthebox.com -ról menyire megbízható oldal?

(#95216) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Lightinthebox áfa/vám kifizetéssel tapasztalata van valakinek?

(#95935) Occon adom


Occon adom
aktív tag

Van egy fogós kérdésem.
Rendeltem a látszólag profi magyar weboldalról Lightinthebox.com ról 1 pólót,
amit ajándékba szántam, 10-18 napos kiszállítást adtak meg a vásárláskor.
1 hét múlva, mikor reklamáltam, hogy hol a csomagszám, küldtek egyet, ami Kínából való szállítás, 1 hónapig meg sem mozdult a reptéren (Shanghai).
A pólóra ( 3000Ft ) és külön a szállitásra (1700Ft) költséget tettek rá. Kiderült a China post fórum oldalán , ez ingyenes legalsóbb szintű csomagküldés, majd egyszer megkapom.
Paypallal fizettem, reklamáltam az üzlet szállítási részét, melyet bár sokáig vizsgáltak megszületett a döntés. Bár a Pólót megkaptam, jeleztem is a Paypal felé, de a teljes vételárat visszakaptam a Paypaltól. A cuccot 2 és fél hónap múlva érkezett meg. Örülök, meg nem is mert ingyen van a póló, de nem jó szájizzel, mert a szállitással csapott be a cég.
Szerintetek, mi lenne ilyenkor a helyes?

2. Ruszkiból rendeltem dolgot, mini banán magot, ami 3 hét alatt meg sem indult, illetve csak rögzitve van egy csomagszáma, de nem mozdul 3 hete. Eladó írja 30-50 nap míg megérkezik a cucc, de még a hivatalba sincs a mag. [link] Kamuzna az eladó?

[ Szerkesztve ]

(#95936) -Skylake- válasza Occon adom (#95935) üzenetére


-Skylake-
addikt

"Rendeltem a látszólag profi magyar weboldalról"

:U

Lightinthebox - Room F3-325, Tower A, Win Center,Building 6,Yard 33,Baiziwan Road,Chaoyang District,Beijing 100020, People’s Republic of China.

"2. Ruszkiból rendeltem dolgot, mini banán magot, ami | 3 hét alatt | meg sem indult, illetve csak rögzitve van egy csomagszáma, de nem mozdul | 3 hete | . Eladó írja | 30-50 | nap míg megérkezik a cucc, de még a hivatalba sincs a mag."

[ Szerkesztve ]

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#95939) bl4ze válasza Occon adom (#95937) üzenetére


bl4ze
veterán

lightinthebox névvel Magyar webshop.....
o jeeeeee :D :D :D

.:. bl4ze .:.

(#95946) ablack válasza Occon adom (#95943) üzenetére


ablack
senior tag

Oldal alján például "A LightInTheBox.com-ról" rész: [link]

Látszik hogy nincs magyar cím.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.