Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz _ak_ #41479 üzenetére

    Azt, h a küllők hányszor keresztezik magukat a keréknél az egyéni preferencia? Vagyis rossz a kérdés, tehát mondhatni, h a felni és az agy nem határolja be, h most csak egyszer vagy 3-szor keresztezhetik egymást?
    Igen is, és nem is. A keresztek száma a kerék rugalmasságát növeli, meg természetesen a súlyát is. Részletesebb leírás [itt].

    Ill felniknél látok olyat, h v-fékes kivitel/abroncs, ha a bringám v-fékes, akkor mindenképp olyan felni kell? Csak mert elég kevésnél írják ezt oda.
    A V-fék elterjedtsége miatt általában azt szokták feltüntetni, ha nem használható V-fékkel. Egy csak tárcsafékes felni esetén az oldalfal vékonyabb lehet, amit a V-fék gyorsan elkoptathat.

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

  • #56474624

    törölt tag

    válasz _ak_ #41479 üzenetére

    Az agytól elég nagyban függ, hogy például radiális (0 kereszt, sugárirányúak a küllők) fűzést lehet-e alkalmazni, bírja-e a küllőkör. Meg felnifüggő is azért.

    (#41475) fpeter07:

    Naaa, annyira azért nem ritka. :)) Egyébként a linkelt kép koskormányon belül is speciális, pályakormány. Értelmét mondjuk nem látom, esélyét sem látom, hogy beverjem a térdem a kormányba. :)
    Amúgy meg egy szó: divat. Mármint a pályakerékpározás/fixizés, sokaknál dukál hozzá a pályakormány is. :C

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák

Hirdetés