Hirdetés

2019. október 19., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-10-11 13:40:13

LOGOUT.hu

elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21629) pappszi96 válasza dmad (#21628) üzenetére


pappszi96
(csendes tag)

Felhasználó : [link]
Termék : [link]

Tegnapi nap folyamán vásároltam meg a terméket személyes átvétellel. Hazahozva, beszerelés után az egyik RAM működésképtelen, 3 gépben tesztelve, a kollégának ezt jeleztem a mai nap folyamán, a termék visszavételére nemleges választ adott :
"Ne haradgudj, én úgy adtam át neked, hogy még működött. Azóta bármi történhetett vele. Nem veszem vissza, sajnálom."

Nincs szó semmilyen nagy anyagi kárról (~5000HUF), de az eladó hozzáállása nem megfelelő a hardverapróra.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.