Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dudee

    senior tag

    válasz i-sti #58824 üzenetére

    Update2:
    meg is volt a szerviz. Vegyesek az érzéseim :)
    Beálltak az autóval a garázsba, vártak vele 15-20 percet, majd megmérték az olajszintet. Hátrahívtak, hogy megmutassák mi a helyzet (ez mindenképp korrekt). A pálcán valóban a felső pontig ért az olaj. Erre megmutattam az én fotómat (ezt), amit reggel mértem, többször is.
    A szerelő azt mondta, hogy ezen a fotón ő nem lát semmit. Hát nem tudom, szerintem eléggé látszik a lényeg :)
    Aztán mikor ezzel nem jutottunk dűlőre, akkor már azt mondta, hogy nem is hidegen kell mérni a szintet, hanem motor leállítás után 15-20 perccel. Az hogy nekem hidegen még több, csak azért lehet mert a 0-20as olaj olyan mint a víz, és reggelre jobban lefolyik, ami egy sűrűbb olajnál nem fordulna így elő.
    Szóval szerintük minden jól van így, ahogy. Ráadásul úgyis van az autóban szenzor a túl magas szintre is (na erről viszont még sehol sem hallottam).

    De végül nem erősködtem, lehet igaza van ezzel a méréssel. De azért az furcsa volt, hogy azzal hívtak fel, hogy menjek be, mert azt az infót kapták, hogy előfordult mostanában, hogy a gyárban túltöltötték.

    Egyelőre ennyi, majd havonta ránézek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés