Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz Flashback #38139 üzenetére
Tudtommal magyar piacon csak 8 gentől van részecskeszűrő, 7 genben nincsen. De pl svájci importban, vagyis Svájcban meg van a 7 genben is ilyen szűrő. Ez piacfüggő, de a crxfórumon, ha rákérdezel accord topikban, ott tutira megmondják a választ.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Sziasztok
7 gen accordom ma megviccelt, tegnap este a jobb hátsó kerekem egyszerűen blokkolt a fék miatt egy kanyarban. Megállva a felni nagyon meleg volt, viszont a tárcsa és betét nem égett meg.
Ma reggel ismét melegedett, először egy 3km út alatt, majd 13km út alatt lett nagyon meleg, majd két rövid táv alatt taposgattam a féket, utána hideg. Előzmény: kézifékem nagyon gyenge, valszeg állítani kell a két bovdenen, ami hátra megy. Délelőtt megemeltem a kocsit, mindkét hátsó kerék tökéletesen forog, nincs nyeregben dugattyú hiba. Kézifék viszont gyenge, a bal hátsó csak a hatodik kézifék kattanásra fog be teljesen, jobb hátsó pedig utolsóra. Alul semmit nem fog(kb 10 centi), jár a kézifékkar.
Bovdenen lehet feszíteni, vagy bovden csere?
Még mindig nem értem, hogy ha nem fog a kézifék, a jobb hátsó kerék mitől blokkolt, ha jó a nyereg, csak a kézifék bovden laza. Ma este majd kiderül, mondjuk a hátsó tárcsa belső pereme fémesre dörzsölődött, lehet, hogy a tárcsa és a betét közé került valami.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Azóta 4-5 indítás után semmi, nagy sebesség után sem.
Érdekes, szerintem valami kerülhetett a tárcsa és betét közé a tárcsa belső falához, mert ott valami végigdörzsölte, mindenesetre jövőhéten kérek időpontot kézifék bovden állításra, 4500-at mondtak rá max.
Ennyi legyen a legnagyobb bajom egy év alatt az accorddal.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Meleg motornál mennyit kell várni szelepfedél tömítés cserénél? Olajcserénél megejtem valszeg.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Szelepfedél tömítés cserénél mennyit kell várni a levétellel, felrakással meleg motornál?
Van egy kis olajpára egy helyen, eredeti gyári a tömítés még, egyszer már le lett véve hézag beállítás miatt.Lesz még olajcsere is, plusz megvan a jobb hátsó kerék problémám is, bovdenen kell állítani.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38358 üzenetére
Szia
Én is jazzt keresek majd, többet voltam megnézni, a helyzet siralmas, két része van a történetnek:
-vagy osztrákoktól behozott xarrá rohadt jazzek vannak
-vagy magyar női sofőrök által xarrá ütött kopott jazzek vannak1 milláig néztem.
Amit linkeltél, azt meg sem néztem, itt vagyok Fehérváron, lehet komolyabb a baja.
Ebben a motorban nem 4 gyertya van, hanem nyolc. Ezért sokkal jobb a gyújtás, sokkal szebb az alapjárat, nálam egyik jazznél sem volt alapjárati probléma, gyönyörűen jártak. Lehet, nem igazán cserélték, és egy rossz gyertya miatt is lehet gond a hengernél. Trafó simán elmegy hondákban 300e km-t.
Lehet gyertya, trafó, gyújtás, de akár hengerfej probléma is. Meg kell nézni a olajszintet, vízszintet, levegő nem dolgozik-e bele a vízrendszerbe(letekert hűtővízsapkánál indítás után levegős), hidegen füstöl-e fehéren(víz), kékesen(olaj), feketén(üzemanyag).
Szóval szinte minden jazz törött 1 misiig, ajtók alul szinte mind rohad, hátsó ívek mindegyiken rohadtak, vagy rosszul javítottak, alja az osztrák behozott jazzeknek szétrohadva, az első kerékjárati ív alja, ahonnan indul az első ajtó, rohad, motortér több helyen olajpárásak voltak, mondom ez valami vicc, olajszintek mindenhol minimumon vagy alatta.
Szal szerintem jazzt venni nem lesz egyszerű, ilyen volt az accordos vásárlásom is, egy kettőt megnéztem, és szörnyülködtem.
Nem elakarom venni a kedved, de készülj fel, hogy lehet nem lesz egyszerű a történet, sajnos.Ha nagyon olcsót akarsz venni, azzal meg tuti, hogy foglalkozni kell.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38373 üzenetére
Ha nem kereskedésnél nézed, hanem magánszemélytől, akkor nagyon jót is kifoghatsz.
Én most két közeli kereskedésbe mentem be, mint accordoknál is, magánszemélytől sokkal jobbat lehet venni.
Én pl kimondottan utálom az igniseket és a golfokat is. Jazzből ha veszel egy jót, évente olajcsere, pollenszűrő csere és kész. Csak ki kell fogni azt a jót. És az ár sem mindegy, olcsón jót nem biztos, hogy fogsz kapni.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #38381 üzenetére
K24re rakják rá ep3 hengerfejét és olajpumpáját. K24a2 külföldön csinálnak ilyen motorokat.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38446 üzenetére
Gratula
Én is ma néztem meg egy pirosat 1,2 milláért, kritikán aluli, osztrák behozatal, tele kisebb hibákkal, rossz javítással(3 elem fújva, rosszul visszarakva), 30e-t enged az árból. Plusz ez volt a második, ami hátul a pótkeréknél beázik. Ez is rozsdásodott ajtók alján.
780 az teljesen jó ár. Rozsda nincs az ajtók alján?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38499 üzenetére
Cserélnék a helyedben motorolajat, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gyári olajszűrőt alátéttel, mtf3 gyári váltóolajat, dot 5.1 motul folyadékot kuplungba és fékbe, megnézni a 8 gyertyát még, ha nem ok-s, csere. Futómű ellenőrzés beállítással azt had szóljon.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #38576 üzenetére
Ahogy mondod, osztrák mellett még az olasz importokat mondják katasztrófának, németet meg ki kell fogni.
Megnéztem több osztrákot, katasztrófa, de a magyar női tulajosok is sajnos.demars
Nekem meg most xarta össze magát az accord, egy évet bírt, hátsó fék munkahenger jobbos nem enged ki kézifék alól, fél óráig húztam kézzel a bovden kalapácsot, majd kiengedett, irány a szalon, dugattyúkat szorítóval nem lehetett teljesen behúzni, most nincs kézifékem, hátsó fékek sem az igaziak, fékolaj, nyeregfelújítás hátul, betétcserék.
Gondoltam, csinálok egy nagy szervizt akkor már, gyertya, olaj, olajszűrő, szelephézag, fékbetét cserék, szelepfedél tömítés csere stb.
De nekem is annyira bejött, hogy nem szívesen válnék meg tőle.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Napfénysüti #38566 üzenetére
Ez semmi, fehérváron kipróbáltam egy type-s accordot 340e km-rel, kb 1 milliót kelett volna rákölteni, annyi hiba volt. Nagy részét kijavították, majd egy pesti srácnak eladták itt 180e km-re..
Gyerek felhívott, mit tudok az autóról, amikor elmondtam neki a sztorit, amit több helyen is megírtam, majdnem rosszul lett. Visszament, és kapott kártérítést az eladótól, de ez már tényleg a legalja...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #38626 üzenetére
Plusz most halt meg a kézifékem a hátsó nyergekkel együtt...
Honda szervizben mondták, többet csináltak a tavasz beálltával...
Nem volt garázsban két hónapot a verda és beállt, most rendeltem meg a felújító szettet gyárit 9900 Ft-ért két oldalra, plusz a szelepfedél tömítésem is most adta meg magát, gyári 186e km-rel. 21e a gyári új összes tömítéssel együtt. Akkor már lesz egy hézag ellenőrzésem is gyertyacserével.Amúgy meg típushibák
Ha nem volt törve, nincs rohadás sem.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #38656 üzenetére
Ez hihetetlen. D.nsoban dolgozom amúgy, véleményem megvan. Toyo a másik gyári hűtő, accordomban is az van. Vtimben a gyári denso nekem is elrepedt. Nyelezéstől nem lesz baja. Nissens teljesen jó, de a gyári hűtősapkát rakd rá, 1.1est.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #38698 üzenetére
Fl esélytelen. Még németben sincs eladó manuális fl...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #38709 üzenetére
Én használtam, mit szeretnél tudni?
Yellow betéthez a high carbon tárcsa kell, bejáratás után lehet neki nyomni, nagyon jó fékhatás, kisebb pedálút ugyanazzal a fékfolyadékkal, és adagolható, nem hirtelen fog.
Hidegen, melegen is nagyon jó, melegen nem kell félned az elmelegedéstől, nem kell felengedni a pedált, mint pl gyárinál vagy másnál.
Nekem brembo, textar jobban porolt elől. Vtihez használtam 262-es méretben elől.High tárcsa friss fejlesztés, TG pedig már elég régi és hangosabb.
Nem rozsdásodnak a tárcsák a bevonat miatt és nem rohad be a betét sem hátul.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz szabonagyur #39160 üzenetére
G astra 500-ért, 100-at nem ér...
Annyira bírom ezeket az f, g astra árazásokat, eurotax ára a béka segge alatt van mindegyiknek...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Sziasztok
7 gen accord hátsó fék problémám van ismét, 6 hetet bírt a frissen felújított jobb hátsó féknyergem, gyári felújító szettel, ki lett tisztítva, polírozva, szakszerűen összerakva, már nem megy sem vissza alapállapotba, ha behúzom a kéziféket, akkor meg úgy marad, kézzel kell visszanyomnom a bovdennél a rugós részt.
Tehát volt 6 hete kézifékbovden beállítás is, most meg annyira küszködik, hogy dupla annyi utat tesz meg a kar, behúzni még be tudom, kiengedni már nem.
Plusz a féknyereg kiengedett kézifék mellett mozog a betéteken, csúszka középen van, de a dugattyú nem merőlegesen megy rá a belső betétre. 6 hétig tökéletes volt.
Kérdésem, milyen utángyártott jobb hátsó fénynyerget ajánlotok cseredarabként a gyári helyett?
Bal hátsó is befogott, de az felújítás óta tökéletes, jobb hátsó ismét befog.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz demars #39428 üzenetére
Nekem is, most ment el az accordra 150e ft és megint meghalt a bal hátsó fékem a kézifékemmel.
De meglett a hiba, sajnos kuka az egész féknyereg... plusz a vacsi új betétek is, szétégtek, a tárcsa meg üt nem kicsit, az is cserés.
Sajnos még egy százas rá fog menni, kipufogóm is szétment ma...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz runner 125 #39450 üzenetére
24 30ért van Lacinál. Ngk ntk vagy denso.Ellenállás a lényeg. Nekem vtibe ennyi volt. Gyári cikkszám kiváltója.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz runner 125 #39637 üzenetére
Persze, nem mindegy, hogy tárolták az autót.
Mondjuk én már láttam felemelve lyukas aljú 12 éves jazzt, ami magyar volt ráadásul, gondolom fűben állhatott évekig. Még a fékcsövezés is szétporladt, azonnal meg is bukott a műszakin.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #39633 üzenetére
Én is kivagyok.
De az a vicces, ha veszed alapul a eurotax árakat, 2-3x annyit kérnek egy opelért, ami enyhén szólva is a röhejes kategória. Pedig suzuki után ebből van a legtöbb az országban.
Szerintem egy jó 6-7 gen honda sokkal többet ér a szememben, mint egy g h astra...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #39713 üzenetére
Én írtam 7 gen accordnál, ezt egy honda márkaszervizes szaki két hátsót két gyári felújítóval darabonként 1-1 óra alatt egyedül megcsinálta, polírozással együtt.
Mármint a féknyeregben a dugattyúk megszorulását. A balosom azóta hibátlan, a jobbosom is az lenne, de csak 6 hetet bírt, mert a kézifék része a dugattyú mögött van, ami javíthatatlan, nem lehet a gyűrűt a rugós taggal kiszedni, préselve van, úgyhogy a kézifék hiba miatt a komplett jobb hátsó féknyerget cserélem minden csavarral újra sajnos...
Kéziféked nem fog feljebb, nem lett alul holtjátékos? Nekem a végén 6 felhúzás helyett 12 lett a vége, derékszögben állt a kézifékkar.
A betéted a tárcsával lehet kuka lett, nekem is kuka sajnos.
Felújító szett gyári oldalanként 5e ft, felújítással 15e-ben állt meg oldalanként, sőt a beragadó dugattyú miatt erőlködik a bovden is, lehet azon is állítani kell, a kesztyűtartó alatt van az állító csavar.
Nekem az volt a problémám, hogy ha behúztam a kéziféket, nem engedett ki a dugattyú jobb oldalt, de mindkét oldal szorult. Ezért kézzel engedtem ki a kalapács részét a nyereg alján, rosszabb esetben kalapáccsal ütöttem ki, ha nagyon felmelegedett.
Ha kézifék része is rossz lesz, akkor kuka az egész, gyári 80e darabonként, de én tudok gyárit cseredarab leadással accordba 24-ért. Ha a kézifék része jó, akkor sima dugattyú felújítás kb 15-ért és megint jó lesz pár évig.
Speckó szerszám dugattyú visszatoló kell, plusz légteleníteni kell majd a nyerget is, mert levegős lesz.(levegős leszívó pisztollyal csinálják szervizben)
Buktató, ha nagyon rozsdás, lehet, menthetetlen, mondjuk az nagyon nagyon ritka. Az már extrém szorulásnál van. Polírozni, csiszolni szokták, két gumi cseréje és kész is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Kornel #39850 üzenetére
Akkor Imi marhára téved, sokszor a gyári tárcsa és betét rosszabb, mint a ferodo permier...
Nálam az érték EBC, gyári vagy ferodo, esetleg még textar.
A ferodo premier tárcsa nem üt, nem ráz, nem hullámosodik el, pl a brembo max és hasonló társai igen.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #40033 üzenetére
7gen accord 2.2 dízel?
Talán szerencsével ki tudsz fogni egy jót, mondjuk 1,5 körül, ha szerencséd van. Mondjuk, az nem 1milla.
1-ért nem kapsz dízel hondát, ami bosch rendszerű.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #40166 üzenetére
Ha gyári a tárcsa még, akkor simán kijön, mert gyárilag meg van kenve.
Én most szedtem le a két hátsó gyári tárcsát, simán kijött a 4db csavar.
Az a csavar addig kell, amíg a betétekkel, majd kerékanyákkal rögzíted.
Szinte semmi szerepe nincsen.
A ferodo pl ad a tárcsáihoz ilyen csavarokat, az ebc nekem nem küldött.Ha be van rohadva, beütős csillagcsavarhúzóval nagyon könnyen kijön.
6x14x1.0 nekem az accord hátsója.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Műszaki kipipálva, hibátlan a verda, meg is dicsérték.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Sajnos tévhitben vagy, pont a dot 4-es olajak sokkal komolyabbak.
Én vtivel, ep3mal, és az accordommal is csináltam egy tesztet:- rbf 660 dot 4 köröket ver az összes 5.1-es olajra, sokkal keményebb, közvetlenebb, adagolhatóbb pedál. Sokkal sűrűbb az olaj.
A dot 5.1-es olajat nem kell két évente cserélni, mivel nem vizesedik annyira, elég 3-4 évente, viszont sokkal finomabb, nem annyira sűrű, mint pl a rbf 600 vagy 660. Én 5.1-et kuplungba javaslok, fékre csak és kizárólag motul rbf dot 4-et.
Másnak is írom, sima dot 5-ös olajat nehogy öntsetek a gépetekbe, szétmar minden gumitömítést.
Eneos a castrollal van egy szinten, ez komoly? konkrétan a nyelezett vti motoromat majdnem kinyírta az a xar castrol.
Benzines castrol a leggagyibb olajak egyike. Mint a total.
A röhej, hogy minden idióta ezzel szerződik le, pl havasi épített rallimotorok, vagy wtcc...
Nálam ha olaj, akkor eneos és motul, ennyi. Eneos három autómban nem kicsit bizonyított.
Castrollal az ep3 civicemet nem mertem volna vtec tartományban használni...
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Én az rbf 660-as dot 4-ről beszélek, 50%-os kedvezménnyel kemény 3600 Ft és ég és föld a különbség fék terén.
Castrol, eredeti forrásból, ahonnan 10 éve veszem az olajakat(két ember), 5000 km alatt csörög a motor, hidegen csattog a himba, mint egy rossz dízel, leengedve taknyos, koromfekete valami 5000 alatt, csere sima 5w40-es eneosra, ami utána 2X belement a vtimbe, semmi gond sem volt.
Sokat is evett vele ráadásul.Castrol 10w40, 5w40 nálam megbukott az első két hondámban. Nagyon sok embernél csődöt mondott a castrol... Hidegen és melegen is xar volt nálam.
Sima eneos és eneos sustina nálam bevált.
Sok ember használ eneost, sőt, egyre több autószerelő is ezt ajánlja, ezt tölti márkafüggetlen autókba.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Nagyon magas forráspont ( 325 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bázisú DOT 5 (260 oC) és DOT 4 (230oC) értékeit.
A nagyon magas nedves forráspont ( 204 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 oC ) és DOT 4 ( 155 oC ) értékeit, még esős időben is hatékony fékezést garantál.
Nem vitának szánom, csak mindenki a dot 4-est régi olajnak titulálja, miközben van egy két komolyabb olaj köztük. Én nem is a sima dot4-ről beszéltem.
Pl az 5.1 ebc-vel használva halálosan xar volt...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Wise (ex-TransferWise)
- Sweet.tv - internetes TV
- Elülsőtápos E-ATX toronyházakkal jelentkezett a Geometric Future
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest