Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #34694 üzenetére
Divatcikk... 3 dolláros kvarcszerkezettel. Órából egy kicsit magára is adó fickó oramarkat vesz. Tissot, Certina, Seiko, Zeppelin, Junkers, Orient, Citizen, stb - a megfizethető kategóriából.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz EQMontoya #34958 üzenetére
Köszönöm neked is és mindenkinek.
A kisautó már 18 éves is elmúlt (1996-os gyártás, 97 júniusában lett forgalomba helyezve Magyarországon először, második tulaj apum a biztosítás olcsósítása miatt [20 éves voltam mikor vettük 2005-ben], de ő talán egyszer ha vezette).
Megmondom őszintén egyszer üldöztem egy Bömöst autópályán még 2010-ben, de akkor még a gyári váltóm volt és az 220-nál gps szerint véget ért vagy legalábbis nem tudta jobban kiforgatni a kompresszor, nagyon nem kockáztatok, hogy ilyen sebességgel menjek forgalomban, ezt is sikerült úgy kifogni, hogy nem értem utol senkit, csak mikor már újra 90-el mentem. Ez a Civic azért még nagyon papírautó, óra szerint 230 felé én már kicsit parázok benne, itt meg megapara volt, hiába a Tein futómű, meg a merevítések, azért ezt nem erre találták ki, gondolom egy hasonló korú ITR-ben nem ennyire adrenalin élmény, bár azzal sem vállalnám ugyanezt minden nap. Elmentünk ugyan ma is 2 sráccal egy próbakörre, de leginkább 2-3-4-et húztam meg, 5-ben a legvégén sikerült kifogni egy üresebb szakaszt és óra szerint kicsit 200 fölé menni, de ez tényleg nem heti rutin nálam, azért valamennyire tisztában vagyok vele, hogy csak 1 csavar ne stimmeljen épp akkor és már a végrendeletem életbe is léphet.Jövőre ha sikerül akkor pakolunk bele még +100 pacikát és egy hosszabb váltót, mert el szeretném egyszer érni vele a 300-at és ahhoz kicsit több erő fog kelleni. Csak egyszer, de azt is jó lenne dokumentálni, hogy tudott ilyet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
válasz EQMontoya #34963 üzenetére
Úgy, hogy az 1.6-os épített blokkot el fogom adni és berakunk helyette egy 1.8-as Dartonos blokkot, de a hengerfej marad+turbo is, max az injektorokat kell kicserélni nagyobbra meg újra kell programozni. A Darton pont azért kell, hogy nyomást tudjunk emelni, mondjuk 1.6-1.8bar-ra.
A váltó még kérdéses, hogy marad és csak kap egy hosszabb 5-öst vagy komplett csere, a féltengelyek 450 paciig hitelesítettek, igaz már csak szeptember végéig garisok.
A nyomás emelést ennél a blokknál már nem ajánlották, viszont ha megveszem ebbe is a Darton hüvelyeket akkor valószínűleg ugyanúgy kellene dugattyú is új meg stb, tehát akkor már jobb lenne 1.8-as vagy akár 2.0 blokkot venni alapból üresen és abba felépíteni mindent. Jövő év február-március felé tervezem, addigra lenne pénzem rá, de ha nem lesz akkor max marad még jövőre az 1.6 így ahogy van és 2017-ben megépül a kocsi, mert szezon közepén már nem fogok nekiállni szétkapni, hogy pont a találkozókra ne legyen autóm meg Balcsizásra erre-arra. Nem annyira sürgős szerencsére a dolog, inkább tartós legyen.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #35199 üzenetére
Elég jó vétel volt sztem, Winner_hun kollega volt kedves és jött nekem segíteni autót venni.
Cascot nem is kötnék egy ilyen értékű autóra, mert sztem felesleges. (bár kitudja)
Úgyhogy sztem a jövőhéten megyek és másoltatok belőle. Ótókulcsot mennyibe szoktak csinálni?Szerk.: Ha gariztatok egy tárcsát, akkor nekem kell a szervizköltséget állni?
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz EQMontoya #35287 üzenetére
Túl mély, túl széles, mindenhogy TÚL NAGY 76mm beépítési mélységű a szett, több mint 2kg/db a hangszóró.
(#35288) !Overdose! A mágnes nem ér bele az üvegbe, mert nem fér be a lyukon Felcuppan a lemezre. Építeni kell a lemezre kiemelést, ajtókárpitot kívágni, azon kilóg majd a kiemelés, arra rácsavarozni a hangszórót, majd a kilógó kiemelést szépen körbekárpitozni/bőrözni... Természetesen szakira bízom, nem állok neki itthon, nem tudnám megcsinálni szépen.
Jó kis szett az mx165, fejről hajtod vagy kap egy erősítőt?
-
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #35600 üzenetére
Ugyan ezt a jelenseget irta le a srac, mint nekem van, majd kommentbe az alabbit irta:
el vittem szervizbe a kocsit... a gyerek fel emelete a jobboldalt le vette a kereket,majd meg kért, hogy indítsam el, tegyem 5-ösbe majd nyomjak neki gázt 100-120 ig.. a jobboldal adott ki hangot, ... majd jött a baloldal .. pff az vitte a pálmát :/
Lehet hulyeseget ir vagy nemtudom, de mar jolenne ha megoldodna ez a fosEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Snoop-y
veterán
-
sunny84
senior tag
válasz EQMontoya #35644 üzenetére
én sem tudom pontosan hogy volt , de az utasrész meg ahol ült nem volt durva szerkezeti károsodás láthatólag , motor sem csúszott be , övet sem látom vágva , mintha bekötés hiányozna , nem értem bár ha hirtelen nagy tempóban esik neki az ember egy fix tárgynak erős belső sérülés kockázata nagyon magas .. nagyon sajnálom jó arc volt r.i.p
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #35650 üzenetére
Az is lehet hogy nem volt rendesen bekotve/ules beallitva es az okozott valamilyen serulest.
korabbi hsz-re igen ertettem amit irtal es csak azt akartam megerositeni valoszinuleg hulyen fogalmaztam
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
z123456789
addikt
válasz EQMontoya #36017 üzenetére
Ezt nem értem. (Mondjuk rohadt szar matekos voltam mindig. ) Ha lecserélem az olajat, és beletöltök 3,6 L olajat (mert valami ilyesmi a gyári adat) a 4 L-es kiszerelésből, és 10000 km után ezt megismétlem, akkor a 10000 km-hez nem csak arra a 3,6 L-re lenne szükségem? Normál állapotban persze. Vagy tök mindegy hogy egy autó milyen állapotban van, mindig kell utána tölteni?
-
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #36019 üzenetére
Énsem értem most Z gondolatmenetét
Nekem most a motorblokk bal első széle olajos. Nemtudom, h honnan származik. De v-tec tömítésre gyanakszom. Majd én is elviszem átnézetni. Hétvégén váltásnál kerregett egy nagyot, mintha nem kuplungoltam volna kb 7ezres fordulatnál. Azóta nehezebben veszi a fokozatot az eddig vajpuha váltóm. Meg 2ezres fordulat alatt dadogósabb lett, mintha nem kapna üzemanyagot...[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Kleroo
veterán
válasz EQMontoya #36051 üzenetére
Átlagnál kicsit erősebb(hasracsapok 100+ Le és 145+ Nm) kocsik forognak szinte pont ugyanennyit, vagy egy hajszálnyit kevesebbet, 5 sebességes váltóval. kérdem én minek a 6, és pláne egy egész erős autóba. Így mit tud a 6 sebességgel, amit 5-el nem tudna? Gondolom még könnyebb konstansan a magas fordulatszám-tartományban maradni vele, de ez nem sportautó, pláne a korábbi generációkhoz képest. Ezért fura nekem ez a kettősség. Annyira adná magát, hogy a 6 amolyan "autópályafokozat")
Erről egyébként mi a vélemény, esetleg ismeri valaki a tulajt? Korábban ezzel kapcsolatban pedzegettem a 255k km-t. [link]
(jofogásos hirdetésnél még a 2.3-as ára van 2.2-re akciózva )
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Zsombe
senior tag
válasz EQMontoya #36068 üzenetére
Bocsánat, de én ezt a matekot nem értem. Nekem - ha jól rémlik - tényleg ezek a fordulatszámok: 130km/h @2.200rpm, 150km/h @2.500rpm. De majd hétvégén autópályázásnál megnézem még egyszer.
Egyébként mateknál miért kell pont azzal szorozni és minek kellene kijönni?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
bandus
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #36625 üzenetére
No igen. Első évben mentem vele 10k km-t a második évben már csak 8k-t... Végülis ekkora futás teljesítményre nem éri meg dízelt venni valóban és a hang valóban fontos nekem is. Kicsit lehetne morcosítani az enyémen is. Azon vajon mennyit segítene ha a középdobot kikukázom?
Csak azért irígykedem na amikor a csalószoftos ea189-el lenyomunk egy Bp-Linz-Bp távot és 6 literes átlag jön ki. Az enyém országúton se eszik annyit bárhogy megfeszülhetek (7,8-8,3 a jellemző).
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- 1000W-os Hátsó Motoros Újszerű Mountain Bike gázkarral
- Carista Evo autós hibakód olvasó 6hó jótállással/számlával!
- Három db SONOFF Zigbee okos relé/kapcsoló eladó
- Tado Smart AC Control V3 + okosotthon, klímavezérlés, klíma okosítás
- 2 kazános Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest